Op naar de derde!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Milla, 17 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ok dus wel...
    Nou we zullen affwachten. Mijn man had oo kde ziete pfeiffer afgelopen jaar. Volgens de huisarts heeft dat ook niet zo n goed effect op de snelheid van zijn zaad.

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Bij ons heeft juist de 1e zwangerschap het langst op zich laten wachten: 4e ronde zwanger.
    Daarna 3 zwangerschappen gehad die allemaal in de 1e ronde raak waren.
    Bij de 1e zwangerschap was ik 24 jaar, 2e 26 jaar, 3e 29 jaar en nu ben ik 30.
    Ik heb dus geen idee het dat met leeftijd en vruchtbaarheid zit.
    Bij ons werkt het dus nog prima.

3. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    hihi ja!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    :) voel me spontaan oud :)

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Moet je niet doen Tezz, doe ik ook niet. ;)
    We kunnen nog lang genoeg oud zijn.

6. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    nee hoor! Het is alleen wel een interressantwe discussie. Hoe gaat het met je Tezz

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Tom: prima! Dank je! Heb met mezelf afgesproken dat ik de komende twee weken nog even afwacht of er nog iets van een ongi doorbreekt. En ga dan maandag 3 maart maar eens een afspraak maken met de ha.

En het is mooi weer. Dus alles gaat goed! ;)

Lief dat je het vraagt ;)

liefs Tezzz

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    hoi hoi ik ben een trotse moeder van thijs 5 en romy 1,5 maand en zou eigenlijk zo snel mogelijk zwanger raken ongeveer met een half jaar zodat romy een echt kameraadje heeft het verschil tussen haar en thijs is eigenlijk te groot helaas.... maar ja kan het niet helpen hopen voor romy dat pappa een derde ook snel wil moet hem nog even bewerken ha ha

9. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Leuk dat je meepraat Lammetje welkom!

10. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Welkom lammetje!
    Zo te horen heb je nog even tijd om je mannetje te bewerken :)

11. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Haai meiden ik heb ovulatietesten besteld.
    Die heb ik morgen in huis.
    Tempen om dezelfde tijd iedere ochtend toch? En ovutest doen.
    Ik wil het gewoon toch maar op deze manier proberen.
    En dan heb ik ook in kaart hoe mijn cyclus een beetje verloopt.
    Mischien ben ik wel een beetje te laat met dat tempen maar goed dan is dit maar een proefronde.
    Haha ik ga me ook maar ff melden op het nod forum.

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @tom: als het goed is zit je nog ruim voor je eisprong, dus kan je nog wel zien hoe je temp is ervoor. Komt vast goed!

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ff deze pagina opgehaald.

Alles goed met iedereen? Druk he, als je al 2 kids hebt? ;)

Ik ga morgenochtend naar de ha. Eens kijken of zij mijn cyclus terug kan vinden. Ik hou jullie op de hoogte!

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goed idee om dit toppic even weer naar boven te halen.

Hier gaat het redelijk goed.
    Even tussentijds wat spanningen gehad betreft de zwangerschap, maar alles gaat gelukkig goed.
    Zit momenteel in de ziektewet, heb dus lekker veel tijd voor mijzelf, de kids en de zwangerschap.
    Ben alweer bijna op de helft man!
    Wat gaat de tijd toch snel.

Ik zal proberen jullie iets vaker op de hoogte te houden.

Liefs Miranda

15. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Wat een mooie foto van je buik Miranda ik ga hem even goed bekijken!

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    middag!

Ik ben vandaag dus naar de ha geweest. Ik had beloofd jullie op de hoogte te houden, dus hier m'n verslag:

Nou, de ha vroeg wat er was en ik zeg: cyclusprobleem, of eigenlijk dat ik 'm niet meer heb! Vorig jaar gestopt met de pil om voor een derde te gaan en na de derde keer ongi, ging het mis! Cyclus van 50 en daarna niks meer!
    En meer hoefde ik niet te zeggen! Ze vroeg wanneer dat was, m'n laatste ongi en begon gelijk druk een verwijsbrief te schrijven aan de gyn! Ze zei dat er duidelijk iets niet klopt en zelf denkt ze eigenlijk aan een vervroegde overgang :( :confused: , dus stuurt ze me meteen door! Ze zei ook dat dat veel te vroeg zou zijn en dus ook helemaal niet goed voor m'n lichaam, dus dat het dan 'kunstmatig in stand moet worden gehouden' . Ieks! Klinkt vast enger dan het is ;)
    Anyway, mag dus afspraak gaan maken met de gyn. Die zit hier sinds kort op de poli, dus ik ben best blij (lekker dichtbij en dan heb ik lekker ook geen oppas nodig en kan ik vervelende vragen vermijden!). Morgen dus gelijk doen, want moet volgens mij smorgens bellen voor afspraken.

Het verontrust mij wel enigszins dat ze zelf al begon over een vervroegde overgang, terwijl ze nog niet eens wist dat m'n moeder best vroeg (38 ) in de overgang ging :( Dan heb ik liever pco!

en tot zover dus mijn verhaal. Wordt vervolgd ;)

@Miranda: wat fijn dat alles goed gaat. Idd, de tijd gaat erg snel. Goed genieten dus! ;)

Liefs Tezzz

17. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    sorry Pco wat is dat precies? Tezz?

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    pco is dat er wel veel eitjes verzamelen maar dat ze niet springen en zich dus eigenlijk ophopen. Elk geven ze wel het stofje af dat ze willen gaan springen, waardoor je lichaam denkt dat er al genoeg van het stofje is en er dus een eitje is gesprongen. En zo krijg je dus eisprongloze cycli. Kenmerken van pco zijn: overbeharing, acne, onregelmatige (of uitblijvende) cycli en overgewicht. En laat ik dat nou allemaal hebben! (Hoewel m'n overgewicht pas begonnen is toen m'n cycli ophielden :( )

Maar goed, ik weet pas meer als ik bij de gyn ben geweest. Als het pco is, dan kunnen ze dat (schijnbaar) heel goed zien op een echo. En daar is ook wel wat aan te doen. Hopen dus maar dat het iets is waar wat aan te doen valt, anders zal het bij ons toch bij 2 kids blijven ben ik bang :(

19. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    ok sorry dat ik dat niet wist Tez maar fijn dat ik het nu weet!
    Dus ovu testenslaan ook gewoon posi uit nou veel suc6 Tezz ik denk dat als het bij ons binnen een jaar nog niet gelukt is ik ook naar de ha ga.
    Je weet toch maar nooit he!

20. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Hallo, ik zag toevallig dit topic en ik zou graag reageren want wij zijn ook aan het oefenen voor een derde kindje!
    Ik heb nu twee zoontjes! Mijn man zou graag een meisje willen, maar dat kies je zomaar niet hé, haha!

Heb verder nog een vraagje voor jullie!
    Krijgen jullie ook zo veel commentaar op het feit dat jullie een derde willen?
    Ik anders wel hoor, pff!

Deel Deze Pagina