Nee bij ons weet niemand het wij hebben twee kinderen van bijna negen en bijna zes dus echt verwacht wordt het niet. Wij zijn wel al met onze 10 ronde bezig dat hadden we niet verwacht en wij willen niet de mmm in dus dan blijft het gewoon bij twee. Alhoewel ik net als bij Tezz wel zou willen weten wat er aan de hand is als we een jaar aan de gang zijn.... Dus geen reacties maar er is ook nog niemand die het weet dus.
Hier nog iemand die bezig is voor een derde ... Alleen zijn wij dat al 2.5 jaar De eerste anderhalf jaar voor ons zelf gehouden , maar sinds een jaar weet de familie dat we voor een derde gaan . Kon ook niet anders omdat ik zeker 2x per maand in het ziekenhuis zit voor verschillende onderzoeken . En ja , wij hebben ook ontzettend veel commentaar gekregen Tja , de standaard schijnt 2 kindjes te zijn en niet meer .... Ze zeggen maar wat ze zeggen willen en denken maar wat ze denken willen ! Wij doen toch wat we zelf willen en gaan zelfs door voor kunstmatig als het niet anders kan Groetjes Joyce
Je hebt gelijk Joyce ze kunnen beter over je praten dan van je eten. Maar waarom ben je in de mmm? Ofis dat te persoonlijk?
Hey meiden. Leuk dat er steeds meer meiden bijkomen: welkom! Wij hebben vandaag een uitgebreide pretecho laten maken: We krijgen weer een dochter Wij zijn zo blij met onze 4e meid. En ze doet het geweldig. Op zich hebben wij nog nooit opmerkingen gehad over het feit dat wij nog een kindje krijgen. Iedereen mag toch ook zelf weten hoeveel kinderen ze hebben.
@Miranda: gefeliciteerd met jullie dochter! Wat zielig voor je man, een huis vol vrouwen Wat fijn dat ze het zo goed doet zeg! Kalm aan doen he! Dat ze maar goed mag groeien en sterk mag worden in je buik! Ik heb m'n afspraak staan bij de gyn. Mag a.s. donderdag al komen. Nou maar hopen dat wat ik ook heb, wel te behandelen is Idd. Tom78: nou ga ik toch nog de mmm in, maar om te weten wat er met me aan de hand is! Ik denk er maar niet teveel aan dat het eigenlijk al de 'mmm' is, want had gedacht dat ik daar nooit aan zou beginnen. (jaar proberen of anders toch maar niet meer die derde). Maar ja, moeten is ook wat he! Er zit iets niet goed en ik wil wel graag weten wat het is natuurlijk. @JoyceD: Welkom hier! Ik begrijp wel wat je bedoelt. Zit zelf ook nog te denken of ik wel iets zal vertellen aan m'n omgeving of dat ik misschien beter eerst de eerste onderzoeken kan afwachten. Want stel nou dat het nog niet zo ' erg' is als het misschien nu lijkt, dan krijg je steeds die vragen van 'ben je al zwanger' of opmerkingen. Ik ben er zelf eentje van 3 thuis, maar daarmee zijn we ook de enige in de familie. De standaard bij ons is geloof ik ook 1 á 2. Alleen m'n tante heeft er drie, maar die laatste was ook een 'ongelukje'! Wel een heel lief ongelukje overigens hoor. Maar ze liet zich dus steriliseren en bleek 4 maand later al 5 maand zwanger te zijn ! Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Tezzz
poetsen is een zeeeeeer goede afleiding! Ga ik ook doen zo! hmmm...ongikrampen niet goed....niet ongi worden hoor!
mmmmiddag! Ben inmiddels naar de gyn geweest. Gyn kon nog weinig zeggen over het wat en waarom van het uitblijven van m'n ongi. 'het probleem is dat u geen eisprong hebt', zei hij. Tja, dat wist ik ook al! . Heb bloed geprikt (en natuurlijk weer een enorme blauwe plek!),dus hoopde volgende keer meer te horen. In elk geval heb ik al pillen gekregen om m'n ongi op te wekken en daarna mag ik aan de clomid om een eisprong te bevorderen. Nou zit ik dus stiekum al in de mmm! pffffff het voelt wel raar hoor. In de mmm terwijl we eigenlijk pas zelf 3 pogingen hebben gedaan! Ik hoop toch zo dat deze hormonenpillen mijn lijf net dat zetje extra geven wat het nodig heeft om weer in balans te komen! Dan kunnen we het mooi weer zelf verder proberen! @Tom: nogmaals: wat jammer dat het niet raak was deze ronde! Huisje nog aan kant of bewaar je het weer voor over een paar weekjes? @de rest: hoe is 't met jullie? Liefs Tezzz
Hee Tezz hoe bedoel je dat van die drie pogingen? Ik dacht dat jullie al veel langer bezig waren? Ja het huis is aan kant... Wij willen gaan SMEPPEN.. Vind je dat een goed idee? Ik hoor graag jou mening en mischien suggesties? Enne over drie weken kan ik de plintjes alweer gaan poetsen... Zooooo stoffig....
@tom: ik ben na m'n ontpilronde maar 3 keer ongi geweest, dus eigenlijk hebben we pas 3 pogingen gehad. Smeppen moet je zeker proberen! Ik ben al vanaf het begin bij de smepclub! En we hebben ook al heeel wat afgesmept, maar ja zonder eitje schoot het natuurlijk niet op! Als de medicatie aan slaat, gaan we zeker weer smeppen hoor! 1 tip: zeg niet tegen je man wanneer je supervruchtbaar bent. Over het algemeen wordt de zin dan wat minder Ga je dan ook ovu-tests gebruiken? Denk eraan: ook smeppen moet plezierig blijven hoor! Dus als je eens twee dagen ertussen hebt zitten ipv 1 dag, moet je je niet meteen schuldig gaan voelen. Uiteindelijk moet je je er wel prettig bij blijven voelen. Meldt je maar aan bij ons smepcluppie hoor! Wij zijn best gezellig!
@Tom: nee hoor, wat je zelf wil! Als jij gewoon weet wanneer je je eisprong hebt, hoef je niet te tempen of ovu-tests te gebruiken. Maar de meesten weten dat toch niet zo heel zeker, vandaar dat ovutest en / of tempen dan uitkomst bieden.