Op naar de derde!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Milla, 17 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik bedoel ook niet letterlijk uit de luiers, maar het zou leuk zijn als er een kleintje bij komt als de kids 2 a 2,5 zijn. Afgelopen keer duurde het 1,5 jaar voor ik zwanger was, dus misschien zijn ze al wel 3,5 of 4 als er een derde komt. Wel weten we dat we niet erg lang willen wachten omdat mijn man ook nog 8 jaar ouder is dan ik ben en we hebben de limiet een beetje gesteld op zijn 40 jaar. Dus nog max 3 jaar proberen en las het dan niet is gelukt, jammer..... :cry:

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    he marian: ik zie net dat je kindjes op valentijnsdag zijn geboren? Wat cool! 8)
    Ik hoop voor je dat je sneller zwanger bent dan de eerste keer. 1,5 jaar is best lang om te moeten wachten. Toen wij besloten om de pil de deur uit te doen hadden we ook zoiets van 'het liefste voor onze jongste 5 is'. Vorige week is hij 4 geworden, dus het begint zo langzamerhand wel spannend te worden hier! Ik weet nog niet wat we doen na een jaar proberen. Het enige wat ik weet is dat ik dan wel naar de ha ga, want mijn cyclus is totaal de weg kwijt! :(

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Da's balen van je cyclus zeg! Eerder ook last mee gehad? Of is het nu voor het eerst?

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marian: oef....nou, ik ben al vaker onregelmatig geweest, maar nu ben ik echt de weg kwijt. Mijn laatste echte ongi was op 10 november (na 49 dagen!) en daarna...wel spotting maar te weinig om het ongi te noemen en veel langer dan anders. Dat heb ik twee keer gehad, dus vandaar dat ik dat dan maar als ongi heb genoteerd (zie onder banner). Ik temp sinds m'n laatste ongi, maar dat gaat van hoog naar laag naar hoog en is geen touw aan vast te knopen. Nu is m'n temp de laatste paar weken eindelijk weer gestabiliseerd, maar heb ik die spotting weer. Maar nu wel weer buikpijn alsof ik een ei krijg. Ik ben compleet de weg kwijt! Voor ik van m'n jongste zwanger raakte was ik ook compleet onregelmatig (tussen 33 en 45 dagen)en ben iik toch bij de eerste poging zwanger geraakt, maar nu...geen idee waar ik zit in m'n cyclus! Ik gok maar wat!

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Ik heb met je te doen! Ik hoop voor je dat de dokter wat voor je kan betekenen als je hem opzoekt....

Ik ga de kleintjes maar eens wat te eten geven.

Later!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    dat hoop ik ook! En heb al een nare dokter. Hij 'gelooft niet zo in pilletjes enzo'. Rare kwibus. Wacht dus eerst nog maar weer af!

Eet smakelijk! En tot later!

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik ben gisteren weer voor controle geweest en heb ook een echo gehd.
    Alles was helemaal super.
    Er saat een foto van de echo in mijn album.
    Hoe gaat het met jullie?

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    aaaaaaaaaaaaaaaaah! Met duimpie in de mond! Mijn kids hadden ook allebei hun duimpie in de mond! Wat fijn dat alles zo goed gaat! Nou kalm aan doen he! Dat je beebje maar goed mag groeien en lekker sterk worden!

9. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Miranda, wat fijn dat het goed gaat! En inderdaad, een hele schattige echo met dat duimpie!

10. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Wat schattig dat duimpje oooo ik hoop dat het voor ons ook snel raak zal zijn...

11. inekehendriks

25 jan 2008
    57
    0
    0
    hallo wij willen graag ook een derde erbij ik ben moeder van een zoon en dochter en zijn druk aan het proberen

12. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Hoi Ineke, hoe oud zijn je zoon en dochter?

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom ineke
    hopelijk is het snel raak ;)

14. inekehendriks

25 jan 2008
    57
    0
    0
    mijn zoon is 4jaar hij is geboren op 09-11-2003 en mijn dochter is 2 zij is geboren op 03-03-2005 erg bedankt voor jullie reacties

15. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn echo.
    Ze hebben ook héél erg hun best gedaan om onze UK zo mooi in beeld te krijgen.
    Ik had de opdracht van onze meiden gekregen dat ik met een mooie foto thuis moest komen.
    En dat is gelukt.
    Ik kan er ieder moment van de dag wel naar kijken, ben zo trots en blij.

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    welkom Ineke!

@Miranda: Ik heb de echofoto's van de kids ook meteen op de computer gezet hoor, omdat ze soms wat vervagen! En de originelen zitten in een fotolijstje! Fijn he, om iets 'tastbaars' te hebben?

17. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Jaja, het is mssn een beetje vroeg, maar de vorige keer duurde het ook een tijdje, maar wij zijn inmiddels ook weer druk aan het oefenen voor een 3e kindje... ;)

Wou het nog even stil houden, maar dat kan ik niet, hihi!
    Moet volgende week ongesteld worden als ik van een cyclus van 30 dagen uit ga, maar dat wisselt nog wel eens bij mij.
    Sinds de geboorte van Milan ben ik niet meer aan de pil geweest, gewoon veilig gedaan.

Anderhalve week geleden moest ik naar de gyn, ivm een stofwisselingsziekte die ik heb, waar ik nog wel wat info over wou en eigenlijk was na dat gesprek voor ons het startsein! :)

Dus wie weet, ik ga gezellig meekletsen hier.... :razz:

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    mironne. heel veel succes hopelijk is het snel raak ;)

19. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Dank je wel!

We hebben niet zoveel haast hoor, Milan is nu 9 maanden.
    Als het raak is, is het raak en anders doen we er nog even een tijdje over.
    Wat wel moeilijk is als het nu meteen raak zou zijn, dan zou ik oktober/november uitgerekend zijn.
    In die maand is Julian* ook geboren.
    Dus de zwangerschap zal dan gelijk lopen qua periode als die van Julian*.

Hoe is het met jou na het verlies van Tygo?
    Kom geregeld op zijn site kijken.... ;)

Groetjes Mironne

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Welkom Mironne! Fijn dat dit forum er is he! Kun je het thuis nog stil houden, maar hier toch lekker je ei kwijt! Ik ben er zooooo blij mee, ik ben al zo'n flapuit! ;)

Deel Deze Pagina