Wie zwanger geraakt ondanks lange cyclussen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 123aap123, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Hallo allemaal ik heb even een vraag en ik kan hem zo snel niet vinden tussen alle berichten.
    Ik ben gestopt met de pil in dec inmiddels een pilmenstruatie gehad en daarna nog 1 natuurlijke na 40 dagen. Inmiddels wacht ik al zon 80 dagen op de volgende. Sinds 3 weken is mij vriendje om, en wil graag aan een kindje beginnen hier zijn we dus ook mee bezig. Maar met zulke lange en rare cyclussen ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die dan toch zwanger zijn geraakt. Om mij heen hoor ik het wel eens af en toe.
    Maar ik maak me toch zorgen aangezien je niet snel doorgestuurd word ik weet wel dat ik voor de pil ook onregelmatige cyclussen had. Zo ben ik bang dat het nog eens heel erg lang kan gaan duren. Begrijp me niet verkeerd ik ben nog maar net bezig dus moet eigenlijk nog niet zeuren. Alleen omdat me moeder steeds zegt dat als ik aan kinderen wil beginnen ( wat ze nog niet weet ) Dat het best nog wel eens lang kan duren als het net zo als voor pilgebruik was.
    Ook het testen is nu niet handig, om nu steeds maat te gaan testen of het miss toch zo is lijkt me ook frustrerend omdat ik de kans erg klein schat.

alvast bedankt voor alle tips en verhalen..

2. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Hoi, ik had ook wel lange cycli, maar geen 80 dagen. Ik zat af en toe over de 40 dagen, maar soms ook rond 35. Na bijna een jaar ben ik naar de dokter gegaan. In het zkh op pcos gecontroleerd, maar dat was het niet echt. Arts dacht dat ik door laag bmi zo onregelmatig was. Duphaston en clomid mee naar huis gekregen, maar het was niet meer nodig. Na een jaar dan toch zwanger:)
    Om jezelf gerust te stellen kun je altijd even de huisarts bellen, misschien dat hij een idee heeft of een tijd aangeeft die je moet wachten. Maar het kan dus wel:) dus houd moed!!
    Misschien heeft je lichaam gewoon een paar maanden nodig om te ontpillen, dat is ook echt normaal hoor.
    Succes!

Deel Deze Pagina