Op naar de Gynaecoloog!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Friesin, 9 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Mooi dat je nou weet wat er aan de hand is en dat je er iets aan kan gaan doen! T is niet leuk natuurlijk maar onzekerheid is nog veel erger..
    En fijn dat het meeviel :)

2. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    PCOS komt volgens mij veeeeel vaker voor dan mij gyn doet vermoeden....

Succes!!!!!

Liefs,

3. ccbloom

ccbloom Lid

12 nov 2010
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook van mij even een hart onder de riem!

Ik had voor mijn zwangerschap ook lange cyclussen (langste 5 maanden) en toch ook zelf zwanger geworden in een cyclus van 53 dagen. Dus volgens mij zegt de lengte van de cyclus ook niet dat je per definitie geen eisprong hebt.

Nu net spiraal verwijderd en op naar nummer 2! Hopelijk met minder lange cyclussen...

Succes allemaal!

4. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Dat klopt... Mijn gyn kon aan mijn temperatuurs curve zien dat ik in mn cyclus van 49 dagen een eisprong heb gehad op dag 35. Precies 14 dagen daarvoor.

Dus daar ben ik ook wel blij mee!

@CCbloom succes! Ik hoop ook voor je dat je cyclussen wat minder lang worden.. Het blijft gewoon irritant.

5. ccbloom

ccbloom Lid

12 nov 2010
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Daantjuh,
    De eerste cyclus lijkt netjes uit te komen op 27 dagen. Omdat ik weer gelijk ben gaan temperaturen (heb ik overgehouden aan de eerste poging), weet ik dat ik vrijdag 5 juli mijn eisprong heb gehad. Dus dat valt in ieder geval niet tegen!

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @ccbloom

Dat is goed nieuws!!! :)

7. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Vandaag uitslag gehad van mijn man zijn "goedje"..

Van alle miljoenen zwemmers is maar 5% in beweging..
    De rest doet niets en is dood!

Verdriet en onbegrip heerst..

Terug bij af en volgende week weer naar de gynaecoloog voor eventuele alternatieven!

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Friesin, wat erg! Je hebt een lotgenoot, wij zijn gisteren ook geweest en hier hetzelfde verhaal... Zaad slecht. Kon nog wel door stress komen, mijn vriend heeft veel stress op het werk momenteel. Dus over acht weken moet hij weer zijn potje inleveren en dan heeft hij een afspraak bij de uroloog, 4 sept. Naar aanleiding daarvan terug naar de gynaecoloog op 11 sept. Dus nog heel lang wachten voor de volgende stap. Bij ons hebben ze niet zoveel over het zaad gezegd als iets van 5%... Kijken ze bij jullie nu n.a.v. Een uitslag?

Ik heb gisteren alles bij elkaar gejankt, jij ook wel denk ik;).. Het is zo oneerlijk dan he, is het bij jezelf al niet goed wat al erg genoeg is, blijkt het ook bij beiden niet goed te zijn.... Iig veel sterkte meis, ben benieuwd wat ze volgende week gaan zeggen! Laat je het weten?

(Zal niet meteen reageren want ben dan op vakantie...heb gelukkig nog wel iets leuks in het vooruitzicht nu)

9. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    HA, ik ben mijn ogen er uitgehuild, zowel als mijn mannetje!

Hij heeft het er erg moeilijk mee :(. Lieve schat van me!

Tsja, ik vroeg naar de uitslag omdat mijn man er zo tegen aan zat te hikken en eigenlijk niet wilde wachten tot de volgende afspraak. Nietsvermoedend sprak ze de uitslag uit. "Het is slecht.. Zeer slecht zelfs!". Ze wilde het eigenlijk terug nemen.. Maar dat was te laat!

Ze zei ook al meteen dat ze het liever niet via deze manier had verteld..! Maar ze had het zelf ook niet verwacht! Ze schrok er zelf ook van (de Gynaecoloog).

Wij gaan na al de commotie even het weekend er uit!

Ik hoop voor jullie dat er ook snel een oplossing komt. Ik duim voor jullie :). En tegelijkertijd voor ons.

10. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja friesin, laten we hopen dat het allemaal goed gaat komen, het is gewoon de onzekerheid en de dubbele pech die we hebben! Ik heb ook mijn vriend in acht jaar voor de tweede keer pas zien huilen gisteren... Sterkte en probeer toch te genieten van je weekendje.

Ik heb vandaag de duitse drogisterij leeggekocht met beautyproducten, gezwommen en daarna gebbqt met een flinke borrel. Dat had ik ff nodig, flinke afleiding! Dus zeker doen dit weekend!!!

11. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ach Friesin, wat naar ook voor jullie. :(

Sterkte beiden!

Liefs,

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey friesin, gaat het weer een beetje?
    Hier wel, gewoon erg veel afleiding gezocht, leuke dingen gedaan en dat helpt! Hopelijk bij jullie ook!

Mijn moeder zei; je hebt op veel dingen lang moeten wachten en telkens is daar iets heel moois uit gekomen wat de moeite waard is geweest, (bijv. Ons huis) dus hopelijk is dat dit keer weer zo!

13. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    :( Geen leuk nieuws meiden!!

Dikke knuf vanuit hier!! XXX

14. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    We hebben heerlijk afleiding gezocht!!

Spanningen beginnen nu alleen wel weer te komen voor donderdag.
    We horen precies wat er aan de hand is met het zaad van mijn man.

Hebben jullie enig idee wat nou eigenlijk de volgende stappen zijn? En wat voor onderzoeken mijn man nu gaat krijgen?

Groetjes

15. Limburg27

Limburg27 Niet meer actief

Hij zal nog een keer zaad moeten inleveren.
    Houdt er rekening mee dat 1 uitslag van het zaad geen definitieve uitslag is. Zoiets kan fluctueren.
    Er zijn veel zaken daarnaast afhankelijk die de beweeglijkheid; want dat is zoals ik lees het probleem, doen beïnvloeden. Daarnaast is het totaalplaatje van belang; beweeglijkheid; volume en concentratie.
    meer dan een half jaar geleden hadden wij (zaaduitslag) ook geen goede uitslag; na 6 maanden was deze helemaal oké.
    Ik weet het.. misschien hebben we geluk gehad en geldt dit niet voor jullie, maar probeer het verhaal van de gynaecoloog even af te wachten. Heb je de uitslag uit eerste hand van gynaecoloog gehad of huisarts? Geloof me; in hun beleving verschilt ook heel veel!!

16. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Nou dan hoop ik dat het zaad van mijn man nog kan fluctueren!! We hebben de uitslag van de gynaecoloog gekregen.

Hoop dat het bij ons uitpakt net als jullie.

Al die vruchtbaarheidsbehandelingen lijken me stuk voor stuk zo intensief en ingewikkeld..

Deel Deze Pagina