Even hart luchten...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Claudia88, 22 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Pff ik dacht dat ik het nu wel een beetje verwerkt had...Maar hoor net dat mijn nicht een kleintje verwacht!

Hartstikke leuk natuurlijk, maar voel de pijn weer door mijn lijf schieten... Het eerste kleintje in de familie.. Dat had mijn kleintje moeten zijn... Ik wil het ook zo graag. Het komt vanzelf, dat weet ik.. Maar het doet zo'n pijn.. En ga nu 'al' binnenkort mijn 4e maand in na de curretage..

Wachten duurt lang!!

2. LilyChiara

LilyChiara Actief lid

14 apr 2013
    147
    0
    0
    Jeetje lijkt me erg moeilijk.. Zeker omdat je kinderwens zo groot is. Ik zou ook wel even moeten slikken als ik zou horen dat iemand in mn familie een kleintje verwacht denk ik. Sterkte! En hopelijk heb je ook snel een positieve test in handen!

3. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Dat is inderdaad rot, ook al gun je het een ander nog zo. Je wil het zelf ook zo graag en dat doet pijn. Hier in februari een miskraam gehad en vel zwanger om me heen, waarvan 3 vriendinnen tegelijk zwanger waren met mij. 1 al bevallen en 1 van de andere in september uitgeteld. Wij zouden maar 1 week schelen qua uitgerekenden datum. Dat is rot en kan er soms ook flink van balen. Waarom zij wel en wij niet denk ik soms, maar het heeft geen zin. Je krijgt je kleintje er niet mee terug. Helaas kunnen we niets anders dan wachten op een nieuw wondertje. Nog 1 maand en dan zijn we alweer een jaar bezig voor de 2e, zucht... Succes met opnieuw zwanger worden...

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hele dikke knuffel! Dat is ontzettend moeilijk om van zo dichtbij mee te maken als je zelf nog zo volop in je verdriet zit.

5. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Pff dat lijkt me ook rot hoor! Zoveel zwangere dames om je heen.. En dan al bijna een jaar bezig! Jij ook sterkte en succes! Ik hoop dat je snel een posi test hebt!

6. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    He meis weet precies hoe je je voelt. Vorig jaar maart stopten wij met de pil en wij zijn de eerste aan mijn kant vd familie. Na zeven maanden raakten we in verwachting! Wat waren we gelukkig. Helaas mondde dit uit in ern ma en dat is alweer bijna negen maanden geleden. Laatst zei mijn zus dat ze misschien dit jaar ook voor kinderen willen gaan en fantaseerde ze dat we samen zwanger zouden zijn. Hartstikke leuk natuurlijk maar ik zou graag de eerste willen zijn! Ik zou heel blij voor haar zijn maar het zou mij verschrikkelijk steken als zij eerder in verwachting zou raken dan ik. Ik snap je dus heel goed. Hele dikke knuffel voor jou en sterkte ermee! Ik hoop dat je snel weer in verwachting raakt en dat het dan wel goed blijft gaan!

7. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Dank je Claudia88. Voor ons eerste wondertje zijn we 2,5 jaar bezig geweest. Toen ook in de mmm gezeten en hormonen gebruikt en meerdere iui behandelingen gehad. Toen zouden we starten met IVF bij mijn volgende menstruatie en bleek ik alsnog spontaan zwanger te zijn geworden. Het is en blijft een wonder het zwanger worden... We hopen echt dat het nu niet uitdraait op weer de mmm. Hopelijk heb jij ook snel een positieve test in handen!

8. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Bedankt! Lief van je ;)

Deel Deze Pagina