Op naar de tweede miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by Silverwings, Feb 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Bleghhhhhh vandaag weer naar het ziekenhuis geweest, ik begon sinds afgelopen donderdag weer te bloeden dus (hoopte ik) alsnog op een spontane miskraam.. Vandaag weer een inwendige echo gehad en ze zagen eigenlijk niks in de baarmoeder.. Ik inwendig juichen, hoop je toch dat alles eruit is, maar ik moest toch nog even een zwangerschapstest doen.. Uur op de uitslag gewacht, pfff geef me zelf zo´n ding, dan kijk ik zelf wel even wat ie doet, maar goed dat gaat via het laboratorium.. Die was positief, dus weer even een gesprekje gehad en toen weer richting het laboratorium gestuurd voor bloedafname.. Weer 1,5 uur gewacht om het spannend te houden en eindelijk weer aan de beurt.. Mijn HCG was 670, dus dan zou er toch nog ergens iets (restweefsel) moeten zitten.. Ze heeft het ook over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, maar aangezien ik geen pijnklachten heb gaan ze hier niet vanuit.. Nu dus woensdag weer heen om te bloedprikken en hopelijk is mijn HCG dan gedaald, sjeetje wat een zenuwen krijg je hier van.. Ik had een gynaecoloog in opleiding en die begon te twijfelen omdat ze niks kon vinden, dus die haalde er een gynaecoloog bij en die zat steeds maar om mijn eierstokken te zoeken, dan knijp je hem wel ff zeg!

2. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Pppff wat een ellende zeg. Ik weet precies hoe je je voelt (denk ik). Het is al zo'n emotioneel gebeuren allemaal en erg genoeg en dan wil je het gewoon kunnen afsluiten. Maar op deze manier kan dat niet. Ik moet morgen nog HCG prikken en als dat goed is ben ik er vanaf.

Ben blij dat ze snel weer HCG bij je prikken en dan hoop ik dat het gewoon gedaald is!

3. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Ik duim voor je dat het nu goed is! En een beetje voor mezelf dat het morgen gedaald is natuurlijk.. Maar zoals het nu staat kan ik morgen geeneens heen, want ik heb sinds gisteravond buikgriep, volgens mij komt nu alle spanning eruit.. Hopelijk wordt het weer wat beter vandaag, wil het idd graag afsluiten..

4. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Ach meid toch.. dat is ook niet gek. Laat jezelf maar een beetje verwennen als dat kan. Dikke knuffel!

5. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Nou net weer terug, wederom zenuwslopend zeg.. Gingen op een gegeven moment 3 gynaecologen over me.. Maar de waardes waren wel gedaald (420) dat vonden ze eigenlijk niet genoeg, dus weer een inwendige echo en nu zagen ze in de linker eierstok wel weer ''iets'' zitten.. Dus het is wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap geweest, maar zoals het nu lijkt lost het lichaam dit zelf op.. Volgende week weer te bloedprikken en dan zou het klaar moeten zijn..

6. guusj

guusj Lid

Sep 24, 2012
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Sterkte meid!

7. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Dank je wel! Ben iig opgelucht dat ik nu wel weet hoe het zit/zat!

8. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Jeetje mina zeg... Maar was dit dan wel een nieuwe zwangerschap? Sterkte!!

9. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Nee joh! Dit had allemaal wel heel anders af kunnen lopen.. Ik gaf ook al aan dat ik het zo raar vond dat ik helemaal geen pijnklachten heb gehad, maar dit schijnt soms voor te komen..:$

10. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Zo zeg... Door het oog van de naald dan inderdaad!

11. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Ja zeker weten! Maar nu kunnen we wel verder en daar ben ik wel blij om, het beheerst je leven dan zo als je niet weet hoe en wat.. Kan mijn lijf nu hopelijk weer wat in de rust komen!

12. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Nou precies!

Mijn hcg was <1 dus dat is perfect. Maandag krijg ik nog een echo en consult met de gyn. Hopelijk is het nu schoon.

13. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Yes!!! Dat hoop ik van harte met je mee, dat zou heeeeeeel fijn zijn..

14. em3

em3 Actief lid

Feb 25, 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij klopt het hartje helaas niet meer... De vk ging daarna nog naar mijn eileiders kijken, waarom denk je?

15. Hoek

Hoek Actief lid

Dec 11, 2013
    442
    0
    0
    Kijken naar de eileiders kan zijn geweest om te kijken of er weer een eitje ligt. Dit deed ze althans bii mij.

16. em3

em3 Actief lid

Feb 25, 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh, de miskraam moet nog wel op gang komen. Het 'vruchtje' (rare naam maar weet het anders ook niet) is nog in mijn buik. Zouden eileiders ook voor een miskraam kunnen zorgen? Het 'vruchtje' zit/zat wel op de goede plek.

17. em3

em3 Actief lid

Feb 25, 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn voor je trouwens dat je weer zo snel zwanger bent, wow!

18. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Deden ze bij mij ook toen het hartje was gestopt en ook bij alle echo's daarna. Denk ook om te zien of die rustig zijn. Geen cystes, vocht, etc.

19. em3

em3 Actief lid

Feb 25, 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh oke. Ik dacht er op dat moment niet over na maar vroeg het me nu af. Dankjewel.

20. Hoek

Hoek Actief lid

Dec 11, 2013
    442
    0
    0
    Dankje.

Share This Page