Je hebt al antwoord em3, maar ik wilde je nog wel even sterkte wensen.. Ik had je ook geen antwoord kunnen geven, ik ben zelf elke keer zo timide in het ziekenhuis dat ik geen vragen stel.. Ik heb ze nu maar opgeschreven.. Bij mij keken ze echt specifiek naar de eileiders omdat ze niks konden vinden in mijn baarmoeder..
Dankjewel silverwings. Ik heb 2 weken geleden nog het hartje zien kloppen en het zat op de goede plek. Maar afgelopen woensdag geen hartactie meer. Ik kan het niet bevatten. Hoe kan dat nou? Ik vind het heel erg. Ik ga idd ook voortaan dingen opschrijven want op zo'n moment weet je echt even niks meer. Het is ook zo'n klinische aangelegenheid lijkt het wel. Klap daardoor helemaal dicht. Ik wacht op de miskraam maar ik vind het ook een soort van dubbel. Aan de ene kant wil ik het achter me kunnen laten en aan de andere kant wil ik 'het' nog zo graag even bij me houden. Ik weet dat er geen leven is maar wil het echt niet loslaten. Ik vind het zo moeilijk... Huil de ogen uit mijn hoofd. Ik wil het echt niet.
Heel veel sterkte em3. Ik heb dit helaas al 2x moeten meemaken. De eerste keer dat het gebeurde was bij mijn allereerste zwangerschap. Het was verschrikkelijk. Ik was 10 weken toen we erachter kwamen. Met 8 weken nog het hartje gezien. Het heeft lang nodig gehad voordat ik het een plekje kon geven en ik heb het pas echt een beetje kunnen verwerken nadat ik weer zwanger werd en dit wel goed ging. Helaas gebeurt het vaker en is het eigenlijk altijd een fout in de aanleg. Het is de natuur die ingrijpt omdat er iets niet goed ging. Maar hier heb je helemaal niks aan als het gebeurt. Al je dromen vallen in duigen, je had je zo verheugd en was zó blij. Ook de band die ik al voelde met mijn buik was in 1 keer kapot. Het is gewoon echt een rouwproces en zo mag je het ook zeker benaderen. Ik wilde ook wachten, want ik wilde eigenlijk geen afscheid nemen van mijn kindje. Ik wist dat als ze zouden curetteren dat ik dan niet meer zwanger was. En ik wilde nog steeds zwanger zijn. Maar na een week voelde het weer anders en wilde ik heel graag door kunnen gaan. Ik wil je een hele dikke digitale knuffel geven en als je erover wilt praten mag je me altijd een berichtje sturen!
Het is ook heel moeilijk om los te laten.. Geef jezelf de tijd en de rust om dit te verwerken! En het heeft voor mij ook wel geholpen om hier zo nu en dan van me af te schrijven..