Nou, het is weer zover.... we gaan nu proberen voor onze 2e zwanger te worden. Ben net gestopt met de pil. Ons mannetje is nu 14 maanden. Zijn erg benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren! Spannend
Ja wij zijn ook bezig met de 2e en madam is nu 2 jaar en 1 maand! wij wilde toch iets langer wachten en hopelijk zwanger zijn en uitgerekend rond haar 3e zijn.. En waarschijnlijk is het deze keer raak geweest, dus het kan zijn dat het allemaal gaat lukken als het goed verloopt! ik heb tot nu toe nog allemaal vage testjes (zie fotoalbum!) maar vrijdag weet ik meer hopelijk! het blijft nog onwerkelijk...
Wij zijn ook bezig voor een tweede kleintje. Nu halverwege ronde 3 dus we moeten nog even flink klussen de komende dagen hihi Ons zoontje is nu 18,5 mnd. Veel succes hopelijk zijn we allemaal snel zwanger.
hoi, wij zijn ook bezig voor een tweede,ons dochtertje is nu 3 jaar. zitten nu in de 2e ronde. veel succes allemaal. liefs claudia
wij zijn ook bezig met de 2e. helaas alweer 13 maanden, maar hopelijk gaat het snel gebeuren nu. dit weekend wordt ons zoontje trouwens 2. veel groetjes, charlie
Nou, alweer 2 dagen overtijd. Ik durf nog niet te testen, zal toch nog wel niet raak zijn. Bij ons mannetje hebben we er 6 maandjes over gedaan. Heb wel al een week of 2 wat last van bijkpijn en het lijkt of mijn borsten wat pijnlijker zijn?! Ben niet misselijk of zo en dat had ik de eerste wel. We wachten maar af!
spannend! ik kon dit topic niet meer vinden.. en had dus een nieuwe geopend maar die werd gelijk gesloten en kreeg het topic wie ook snel een tweede alleen wij zijn dus niet snel aan een tweede dus fijn dan kunnen we verder beppen in dit topic! na de vage testjes blijk ik dus echt zwanger te zijn! al 6 weekjes nu maar ik vind het nog zo spannend ik voel namelijk nog niet zo veel ook niet misselijk gewoon kiplekker dus maak me nogal zorgen nans laat snel weten als je gaat testen heb je van internet testjes of dorgist? hoe lang ga je nog wachten met testen?
gefeliciteerd ik zie aan je banner dat je zwanger bent! leuk geniet ervan.. en nans nog niet getest? hoe voel je je?
Wij zijn ook bezig met een tweede! Onze zoon is bijna 14 maanden! We zitten al in ronde 8 maar liefs ik ben deze maand begonnen met de persona en hoop gewoon zo dat het raak is! Dames die zwanger zijn feli en geniet van je zwangerschap! En de rest ik zal duimen!
Iedereen heel veel succes met het wachten op testresultaten, zwangerschappen en het klussen! Ik ben op dit moment ook zwanger van onze 2e. Bryan is alweer 4 jaar oud en gaat lekker naar de basisschool. Groetjes Wendy
Hallo, Ik kom hier ook gezellig meekletsen, wij hopen ook dat wij zwanger mogen worden van een 2e wondertje, onze meid is bijna 11 maanden!. Voor iedereen veel suc-6 met klussen & zwanger worden en voor de meiden die zwanger hebben getest; van harte gefeliciteerd! geniet van de zwangerschap!. groetjes Snoopie
Ik ben duidelijk een beetje een buitenbeentje met onze 'oude' zoon Moest er toen nog echt niet aan denken hoor toen hij nog zo jong was
alle zwangere gefeliciteerd goede morgen meiden wil ook wel kwekken met jullie wij zijn inmiddels al bijna een jaar bezig voor een tweede het gaat niet spontaan dus ik heb van de gyn clomid gekregen om een eisprong optewekken vandaag waren er wel een mooie eitjes tezien maar nog niet 1 die op springen staat zondag moeten we gezellig intiem zijn hahahaha en dan maandag morgen moet ik terug komen voor een nieuwe echo
Wij zijn nu in ronde 7 voor een 2e, iedere maand is het weer afwachten. bij de 1e die inmiddels 2 jaar en 3 maanden is was het eigenlijk meteen raak. dus daar ga je onbewust een beetje vanuit. Ik ben zo bang dat het niet lukt deze keer, dat hoor je toch ook wel! En ik wil het zo graag, weer zo'n frummeltje in je buik. Met onze eerste hebben we een moeilijk eerste jaar gehad, nu gaat het prima, maar ik hoop ook dat het bij de tweede wat meer genieten is, omdat je een beetje weet wat er gaat gebeuren. Als een tweede lukt natuurlijk! Groetjes
we zijn ook begonnen voor de tweede. Dochter is nu twee jaar oud en ben in juni gestopt met de pil. Wil alleen nog niet zo snel lukken als bij de eerste. Maar even rustig afwachten. groetjes Annemiek
Nou, we gaan door naar de tweede klusronde. Kreeg gisteravond laat de op bezoek. Had al zo'n vaag vermoeden want mijn stemming sloeg na het eten ineens om en ja hoor. Voor mij nog even geen testen dus! Voor iedereen die positief getest heeft : gefeliciteerd! Voor de rest ; klusze