Op naar de tweede!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nans, Oct 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    balen nans :(
    hopelijk de volgende ronde!

wie heeft er al getest? of heeft binnenkort haar NOD?

2. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

Oct 17, 2007
    523
    0
    0
    Wij zijn ook bezig voor een 2e. Nouja, voor mij een tweede en voor mijn man een eerste. Ik heb al een dochter van bijna 10 jaar. En ben er nu aan toe voor een 2e.
    Bij mijn eerste was ik zwanger na 8 maanden, maar ben toen helemaal niet ongesteld geweest. Het zat er opeens.....
    Nu net bezig met de 2e ronde en hopelijk al raak.... of gewoon een normale cyclus. Dan weet ik ook een beetje waar ik aan toe ben.

Al wel vage klachten, maar ja dat kan ook gewoon tussen mijn oren zitten natuurlijk. Maar over 2 dagen mag ik dan eigenlijk testen of niet natuurlijk als de :evil: opeens komt opdagen. Maar tot nu toe geen NOD klachten.

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Wij zijn sinds deze maand ook bezig voor een tweede. Onze dochter is nu 4 maanden en het lijkt me erg leuk als er weinig leeftijdsverschil tussen de twee zit.

Over 2 weken kan ik gaan testen, tot die tijd lekker klussen blijven :)

Zijn er nog meer meiden die zo snel al voor een tweede wilde gaan? Wij willen het zo snel ook omdat ik al oud word :p , in februari 39 en wil graag voor mijn 40e bevallen zijn.

Succes voor alleen die bezig zijn en gefeliciteerd voor de reeds zwangeren!

4. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Dag dames! Wij zijn ook bezig voor een 2e. Sinds april (al) gestopt met de pil, dus alweer bezig in ronde 7. Ons zoontjes is inmiddels bijna 15 maanden. Voor hem waren we 3 maanden bezig, nu dus langer. Mijn cyclussen zijn wat aan de lange kant, dat vind ik wat balen, dus meer klussen en meer geduld hebben;)
    Succes iedereen, dat we maar snel een tweede wondertje mogen krijgen!

5. mijnkleineboa

Oct 22, 2007
    79
    0
    6
    hallo ik verlang heel graag naar een tweede kindje weet niet of dat zo verstandig is omdat mijn zoontje net 5,5maad oud is, maar het kriebelt zo erg.

van de week hoorde ik dat eindelijk mijn schoonzus zwanger is naar 2 jaar proberen,en ik ben hatstikke blij voor hun.

maar was wel erg moeilijk voor mij, toen ik dat hoorde en ook steeds lezen van mensen die zwanger zijn springen de tranen mij weer ik de ogen omdat ik zo graag een tweede kindje wil .
    ik ben ook nog een paar dagen overtijd ,maar wel wel een onregelmatige cyclus maar naar de bevaling van mijn zoon zit er steeds 42 dagen.
    heb van de week twee keer getest maar dat was beide negatief.

6. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    smallgirl al getest spannend hoor?

en mijnkleineboa hoe voel jij je?

wij hebben weer gekozen voor iets meer tijd ertussen sem zal 2jr en 9 mnd zijn als de 2e komt :)
    precies 2 dagen na haar verjaardag was mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid dus als alles goed gaat is ze nog geen 3 en wordt ze grote zus!

ik duim voor de rest dat ze ook snel aan de beurt zijn!

7. mijnkleineboa

Oct 22, 2007
    79
    0
    6
    hoi

ik voel mee wel redelijk oke
    heb van weekend weer een test gedaan weer negatief omdat ik me twee dagenme misselijk als ik mijn urine te lang inhoude.
    afwachten maar dus.

8. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    balen meis ik duim voor je hopeljik snel een positieve test in handen!

en hoe zit het bij jou smallgirl...?

9. mijnkleineboa

Oct 22, 2007
    79
    0
    6
    he bah net oni geworden

10. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    aaah balen meid ik was zo voor je aan het duimen :(
    nou hopelijik de volgende ronde meer succes hoe lang ben je nu al bezig?

11. mijnkleineboa

Oct 22, 2007
    79
    0
    6
    ja inderdaad balen. maar ja, dit is was onze eerste ronde en was wel te verwachten maar omdat ik ook zo snel zwanger raakte van onze zoon geen ik er eigenlijk nu ook een beetje van uit dat het weer zo snel ging.

op naar de volgende ronde

12. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij hebben gister de pil weggedaan. Ons zoontje is nu 6 maanden en wij hopen dat we weinig leeftijdsverschil zullen hebben. we zullen het zien. eerst even mijn ongi afwachten en dan de eerste cyclus in.

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Hallo ik kom ook gezellig mee kletsen bij jullie!

Wij zijn ook net bezig voor ons 2e kindje! Wij hebben al een dochter van 2 jaar en 8 maanden en zij was een geweldig ongelukje, eerder waren we er nog niet echt aan toe om voor een 2e te gaan maar nu gaan we ervoor!

Ik heb 3 november mijn NOD en heb wel wat kwaaltjes als misselijkheid en een weeige buik en gevoelige borsten (vooral als ik spring) maar ben me er ook van bewust dat het een nadere ongesteldheid kan zijn, wat ik niet hoop natuurlijk!

Nou ik wens iedereen succes en feliciteer alle zwangeren!

14. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    ja inderdaad bij ons is het ook toch 2 x redelijk snel gegaan!

maar het is altijd afwachten he ik vond het zo spannend allemaal!

en nu dat ik zwanger ben hihi

nou klus ze dames!
    wij waren ook nu pas klaar voor een 2e hoor eerste was ook een kadotje

15. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

Jul 31, 2007
    648
    0
    0
    Hallo meiden!

Ook wij gaan voor de 2e. Onze dochter is nu 3 jaar en het lijkt ons geweldig om een broertje of zusje erbij te krijgen voor haar.
    Zoals Sassa het zo mooi zegt: ook onze dochter was een geweldig ongelukje :)

Wij zitten in ronde 7.

16. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

Jul 31, 2007
    648
    0
    0
    Dit wordt nr 7 dus....net zijn de duivels gekomen :(

17. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

Feb 19, 2007
    1,881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hier zijn we in ronde 1 voor een 2e. Marciano is nu bijna 5 maanden...

18. jacque73

jacque73 Lid

Oct 5, 2007
    18
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal, wij zijn ook bezig voor een tweede. Onze dochter wordt in januari 4. Bij haar ging het heel snel en nu net aan ronde 4 begonnen, ben vandaag ongi geworden. Helaas...

Groetjes, Jacqueline

19. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    dames die ongi zijn geworden knuffel!
    en hopelijk de volgende ronde meer geluk :)

20. Delayla

Delayla Actief lid

Jun 5, 2007
    303
    0
    0
    Hallo,

Onze dochter wordt in januari 4 en we zitten nu in ronde 10 voor een tweede.

Share This Page