Menstruatie na primolut, zeer pijnlijk?!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Duchess, Feb 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Lieve meiden,

Ik ben vanochtend eindelijk ongesteld geworden na een kuurtje primolut.
    Normaal voel ik helemaal niets van de menstruatie maar ik ga nu kapot van de pijn! Is dit normaal?
    Vreselijk, ik heb al flinke griep te pakken en voel me dus al niet optimaal, en nu deze pijn er ook nog bij. Ik heb vreselijke last van mijn onderrug en onderbuik en mijn benen!

Wie had hier ook last van na primolut en hoelang hield die pijn aan?
    Ik hoop dat het snel minder is...

Groetjes Duchess

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Ik heb ook deze kuur mee gekregen, ende gyn zei
    het is een korte maar heftige menstruatie.. Dus ik denk dat de pijn er ook bij hoor.

3. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Mijn gyn zei ook dat het heel heftig en pijnlijk kon worden, dus ik had me toen op het ergste voorbereid, maar bij mij viel het gelukkig mee (2x primolut gehad). Maar het is dus wel normaal, en ik denk dat die griep het ook pijnlijker maakt.

Sterkte!

4. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,695
    0
    0
    mijn gyn zei juist dat de menstruatie licht zou zijn. ben vorige week na een half jaar ongesteld geworden met primolut. Ik had er wel last van maar netzoals ik eerst ook altijd had. Ben van vrijdag tot woensdag ongesteld geweest, dus best wel lang.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow....kan me hart dus ophalen ....lekker vooruitzicht :(

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

Oct 23, 2008
    1,686
    0
    0
    Ik heb nergens last van gehad na de primolut kuur, was net zoals in mijn normale cyclus, hij was geloof ik iets langer, maar verder bijna alles hetzelfde. Heb in mn normale cyclus altijd wel last van rug- en buikpijn. Maar volgens mij (als ik het me goed herinner, het is al een tijdje geleden) niet meer klachten dan normaal.

Succes!

7. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Oh ik weet nog dat ik een primolutkuur kreeg, ik heb toen werkelijk waar over de grond van de pijn gekropen. Heeft toen een paar dagen geduurd en ik heb toen tegen de gyn gezegd dat ik primolut absoluut niet meer wou hebben.

Ik heb een hele hoge pijngrens, maar had echt last toen.

Groetjes
    Elvira

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tnx Elvira ;) *geintje*

Ik krijg echt migrane van de pil...dus ik denk dat het dan maar een paar dagen rollen wordt ipv 1 mnd migraine :-D

*whoepieeeeee*

9. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Whhahaha Elmo heel graag gedaan :)

10. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou het is weer over gelukkig.
    Ik heb er echt last van gehad, had dat niet verwacht!
    Heb echt een paar dagen alleen maar op bed/op de bank gelegen!

Alleen mijn bloedverlies was echt minimaal. Ik vraag me af of dat wel genoeg is om een nieuwe cyclus op gang te brengen?

11. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

ik heb ook pas een kuur primoluut achter de rug, na 9 dagen slikken kon ik niet meer, ik ben toen gestopt die donderdag en werd meteen de dag erna ongi, en het werd met de dag erger, en de nacht van zondag op maandag werd ik in de nacht wakker met hevige pijn, ik was op weg na de wc, maar die haalde ik niet, het was een complete bloedbad :cry: :cry: zoveel in 1 keer kwam eruit.... ben toen maar onder de douche gekropen en manlief heeft me geholpen alles weer schoon te maken, ik was er toen enorm van geschrokken....

Share This Page