Wij hebben geklust rond mijn vruchtbare periode en had zoiets raars daarna werdt ineens heel zenuwachtig. Snap er geen snars van! Wie heeft dit ook wel eens gehad
misschien ben je er teveel mee bezig en hoop je dat het raak zal zijn. Ik word ook altijd heel zenuwachtig tot de dag dat ik ongesteld word.
Ja inderdaad, ik kon gisteren zelf niet slapen omdat ik dacht dat ik ging ongesteld worden. Ik kreeg zelf krampen en rugpijn zoals ik altijd krijg voor ik ongesteld word. Was het echte pijn, of meer ingebeeld ik weet het niet, maar ik was verschrikkelijk zenuwachtig en bang. Wat wij ons zelf allemaal aandoen
hi, ik begrijp wat je bedoelt ik kan over 7 dagen test en maar werd vandaag na mijn broodje heel erg misselijk en moest overgeven daarna voelde ik me wel wat beter maar nog niet helemaal. ik vraag me nu gelijk af zou dit een teken zijn nou ja kan ook toeval zijn bah er is niks aan dat wchten
Afwachten meiden...het is echt niet anders. Je moet nog 9 dagen dus testen zit er voorlopig nog niet in. Succes met wachten. Elmo
herkenbaar hoor, je bent niet de enige ik had eigenlijk volgens verwachting dinsdag ongesteld moeten worden maar ja tot dusver dus nog niets (gisteren negatieve test) ik werd dinsdagnacht toch ook wel errrug zenuwachtig van het hele gedoe, bijna geen oog dichtgedaan die nacht! dus ja dat zenuwachtige ken ik wel ja
Ik weet dat ik nog niet kan testen en ik reken nergens op althans dat probeer ik en ik weet ook dat je lijf je heel erg voor de gek kan houden. Heb nu ook al twee dagen last van steken in me lies al sik me inspan maar daar denk ik van dat ik uit elkaar val
ik maak mezelf helmaal gek en kan niet wachten tot het vrijdag is.. en inderdaad bij alles wat ik voel denk ik zou dit het zijn dus n og 3 dagen wachten en dan weet ik het! ik laat wel weten
Dat ik me zo zenuwachtig voelde was toen direct na het klussen en heb ik nog steeds steken in me lies en ben met vlagen misselijk maar ik hou mezelf voor dat de ongie toch wel weer door zal zetten