Hallo lieve dames, Wij gaan onze 6 IUI ronde in. 5x hiervoor had ik continu 1 follikel, tweede deed op het laatst steeds niet meer mee. Spuit nu Gonal F 110 ongeveer. Ik zou graag jullie mening / ervaring willen horen. Gisteren 09:15 meting gehad en vanmorgen 08:30u weer: 1x 17mm (0,4 gegroeid tov gisteren) en 4x ong 13 mm (>1 gegroeid tov gisteren) Eigenlijk mag je er maar 2 < 12mm zei mijn behandelend arts, maar omdat de vorige keren ze kleintjes ook niet meededen durft zij het risico wel te nemen. De vorige twee keren waren het er twee, (geen vier) en toen spoot ik ook minder gonal F (100). Mij is geadviseerd om vanavond de ovitrelle te zetten om 22u, donderdag 10u IUI. Als we een dag langer wachten zijn de kleintjes waarschijnlijk te groot en wordt het risico op een meerling te groot. Klopt het dat follikels harder groeien na het zetten van de ovitrelle? Om de kans te vergroten zou ik het fijn vinden als er twee follikels doorgroeien. Mijn partner heeft een wisselende zaadkwaliteit. Alhoewel deze vrij goed was de keren dat het opgewerkt is en de resultaten zichtbaar waren. (In het weekend worden de resultaten van de opwerking niet zichtbaar) Wat vinden jullie van deze follikel-"score"? Hoor graag van jullie! Thnx