Hallo dames, Ik hoop dat ik dit in het goede forum plaats Even in het kort: Woensdag 4 september gecuretteerd na zwangerschap van 8 weken. Vorige week terug geweest voor controle, alles was goed. Nu heb ik al een paar dagen buikpijn en het lijkt steeds erger te worden. Ik heb voor de eerste keer ovulatietesten gebruikt omdat ik toch wel graag wil weten hoe het met mijn cyclus zit. Gister en vandaag positief. Dus ik ga er eigenlijk een beetje van uit dat het door de ovulatie komt. Of is dit raar? Ik heb nog nooit iets gemerkt van mijn ovulatie cq eisprong. Zou dit door de curettage kunnen komen? Iemand hier ervaring mee?
Geen ervaring met een curettage, maar ik heb wel sinds de bevalling van mijn dochter ineens een eisprong die ik voel of beter gezegd het groeien van de follikels. Voor de bevalling voelde ik mijn ei ook nooit.
Dat zal je ovulatie zijn die je voelt, dat kan heel goed anders aanvoelen nu. Het gebied van je baarmoeder is toch ook allemaal gevoeliger na zo'n curretage. Ook een eerste ongi kan heftiger en pijnlijker zijn dan voorheen. Hou het wel even in de gaten, dat je geen koorts krijgt en meer buikpijn... want dan heb je misschien nog restweefsel. Wel fijn dat je al zo snel weer een ei hebt trouwens, soms laat die best lang op zich wachten na een curretage! Dan moet je nu toch binnen een paar weken weer ongesteld worden. Mocht dit niet opgang komen zou ik toch ook weer even aan de bel trekken bij je gyn, dan is er misschien meer aan de hand. Sterkte xx
Dat kan goed het herstellen zijn van je eierstokken en baarmoeder, het resetten. Dus het kan ook zeker een (aankomende) eisprong zijn. Zeker omdat je ovutesten posi zijn. Heb je wel al een zwangerschapstest gedaan om te kijken of al je hcg uit je lichaam is? Ik voel iig alles zitten nu na de ma/curettage. Voorheen nooit gevoeld.
Ik heb precies hetzelfde...Het is tijdens mijn eisprong gevoelig. Ik neem aan dat idd alles weer een beetje op orde moet komen na zo'n curretage. Ook mijn darmen zijn dan tegelijkertijd van slag merk ik. Sinds ik bij de osteopaat loop, gaat het iets beter, maar de eisprong is echt pijnlijk. Hopelijk gaat het snel beter!
Hoi dames, Heel erg bedankt voor jullie reacties!! Ik heb idd een hcg test gedaan en deze was na een week weer negatief! Nog even afwachten of ik over een week of 2 ongesteld wordt.