Ja.. ben vooral zo bang dat ik dan nooit kindjes ga krijgen.. Als het nu allenaal al mis gaat. Heb wel kwalen.. ene dag weer meer dan de andere.. Maar het zwanger voelen is er niet... moeilijk uitleggen. Ben wel 'rustiger' maar ene kant ben ik dan ook weer bang dat dat niet goed is. Heb niet echt het gevoel dat ik iets kan 'verliezen'. Zucht...
wat naar dat de ongesteldheid is doorgezet, had ook wel verwacht dat je weer snel zwanger zou zijn. Ik voel me nog wel zwanger, maar dat had ik bij de miskraam ook toen bleef ik ook alle kwaaltjes houden. Ik heb sinds gisteren af en toe wat kramp in me onderbuik maar weet niet of dit nou bandenpijn is of niet, heb dat bij de eerste nooit gehad, maar dat maakt me dan gelijk weer onzeker. Ik heb nu ook weer een griep te pakken voor de 3de keer de afgelopen 4 weken, ik voel me zo beroerd constant dat ik dan weer denk dit kan niet goed zijn voor dat kleintje.
Ik voel echt niks in m'n buik.. Rond NOD steken en krampjes en vorige week ook 1 dag weer even.. verder niet.. je zou toch denken dat je daar iets moet voelen?! Vorige keer had ik enorme last vd onderbuik/schaambot en onderug.. Liep met kruikjes.. pff. Blij dat het nu niet zo is.. maar alls wat anders is vind ik ene kant fijn want vorige keer was het mis en andere kant vind ik het weer doodeng als het anders is! Je gedachten en zorgen hebben gewoon geen rust.
He jak Wendy alweer griep, dat is ook geen pretje. @appelsientje Ik voelde de vorige keer bij mijn buik ook niets, na een week of 7 ging hij wel opzetten en voelde ik mij heel opgeblazen. Bij de zwangerschap daarvoor voelde ik de eerste weken helemaal niets.
Dankje Esthertie je stelt me gerust. Vorige keer die pijn was doodvermoeid en miss wel niet goed. Voel me buiten de vermoeidheid die begint toe te slaan goed. Snel weeïg gevoel de hele dag.. als ik niks eet.. ookal heb ik juist geen trekt of juist reuze honger haha. Eind vd dag wel opgezette darmen.. zeker als ik lichamelijk druk ben geweest. Afgelopen zondag dagje Ikea was echt knock out.. Vond er niks aan.. constant gapen.. hangen..
Nou jeetje kreeg me toch n kramp net.. schrok me wild. Moest bijna direct naar t toilet. Naar ik dacht toch echt dat m'n darmen ergens anders zaten! Na het poepen (sorry) met enige moeite ook nog pijn. Het zakt nu af. Jeetje. Kunnen je darmen zo tegen die baarmoeder drukken ofzo? Andersom? Dat alles gevoelig word? Kon al erg snel slecht naar de toilet.. gebruik al vezels en roosvice laxo.
@Appelsienentje Kunnen zeker je darmen wel zijn. Toevallig had ik zaterdagmiddag hetzelfde. Hele zere buik zelfs bij het ademen. Na een half uur kon ik *met moeite* naar de wc en toen was het over. Je kan last krijgen van je darmen door de zwangerschap heb ik wel eens gelezen
Ik heb ook heel veel last van me darmen, ik heb nog maar 2x in de week ontlasting en dat gaat gepaard met heel veel krampen.
@Wendy Ai dat lijkt mij geen pretje maar 2x in de week. Ik ga normaal al 2x per dag. Heb juist hele gevoelige darmen en snel diarree
Ik ga normaal ook elke dag en moet zeggen dat ik er ook best last van heb. Als ik me weer beter voel en als het dan nog niet beter is ga ik denk ik even langs de huisarts.
Ik drink roosvice laxo voor het slapen. En ik begin sochtends met vezels (lepicol) door m'n yoghurt of fruitdrankje. Dit is me geadviseerd door de natuurwinkel. Ben er meteen mee begonnen.. ! kan nog elke dag.. wel met kramp nu dus en wel met moeite, harde ontlasting. Als ik het niet neem kan ik het wel vergeten.
Jeetje meiden, ik denk dat ik er toch echt van uit mag gaan dat ik in augustus een kindje op de wereld ga zetten. Net een prachtige echo gehad, alles zat er op en aan en ben 2 dagen vooruit gezet, 24 augustus is de uitgerekende datum. De combinatietest was ook perfect. De kleine was heel beweeglijk was echt prachtig om te zien. De placenta ligt aan de voorkant dus het gaat helaas nog wel even duren voor ik de kleine ga voelen. Ik ben echt zo opgelucht. Hierbij een foto,
Jeetje wat bijzonder!!! Wauw.. het is gewoon echt n mini mensje! Prachtig. Gefeliciteerd. Ben zo jaloers! Ik hoop echt dat ik ook z'n pracht echo mag krijgen over enkele maanden. Geniet ervan!
Super fijn Wendy dat alles helemaal in orde is. Nu kan je toch echt gaan genieten of niet. Ben heel blij voor je!
Waauw wat een mooie echo Wendy! Even jullie idee/advies horen hoor: ik heb bloedverlies sinds gister einde van de middag. Het is alleen als ik naar de wc ga, bij afvegen zeg maar. Soms heel licht, soms rood. Ik moet wat vaker plassen had gister moeite met stoegang en moest wat persen. Ik ben behoorlijk geschrokken. Jij hebt toch ook bloedverlies gehad Appelsientje? En herkennen jullie dit Wendy en Esthertie? Ik weet dat het twee kanten op kan gaan..
Ah jeetje wat naar, wat een onzekerheid dan weer. Ik heb hier gelukkig geen ervaring met bloed. Ik zou de verloskundige even bellen of ze misschien een echo wil maken. Heb je geen krampen?
Ik heb op mijn NOD roze slijm verlies gehad. Savonds was t iets donkerder roze en de volgende dag nog ini mini roze afscheiding. Denk innesteling. Sinds de curettage bloed alles sneller lijkt het. Ook ovu bloedingen gehad, of Nouja roze verlies. Heb t daarna niet meer gehad en geen rood. Maar ook ik schrok me rot!! Hoe is het nu??
Pff wat een rot weekend gehad, soms wel bloed bij afvegen, soms niks. Er druppelde niks in mn inlegkruisje, maar steeds alleen wat bij toiletgang. Hele weekend in de stress, ook omdat ik buikpijn heb. Alleen ben ik bekend met een spastische darm en de buikpijn zit echt bij mn darmen (dus geen menstruatiepijn). Maar toch... Buikpijn en bloed zien is funeste combinatie lijkt me.. De gynaecoloog gebeld en de assistente zei dat het echt twee kanten op kon gaan, het kan mis zijn of het is een innestelingsbloeding. Eerst een vroege echo gepland op maandag 27 (bij 7+2) maar vanochtend gebeld ivm onzekerheid toch vervroegd naaar as vrijdag (bij 6+6). Sinds gistermiddag geen roodverlies meer (zondagochtend nog een beetje bruin, en nu gewoon niks meer) dus afwachten! Appelsientje succes woensdag!!