op naar een volgende zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendy424, 3 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Klinkt een beetje raar maar dan hoop ik dat het snel door zet en je morgen ongesteld wordt. Het is deze ronde waarschijnlijk wat anders ivm het gebeuren.

2. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    Hooi allen!
    Ik zag dat er een nieuwe topic is geopend voor 'ons groepje', leuk!
    Ik heb een tijdje niet getypt: ik had het erg druk op werk, ik deed nog een cursus voor bijscholing, ik heb een ontstoken kies waarvoor ik als drie keer in de tandarts-stoel gezeten, twee mensen in mn nabije omgeving zwanger... ik was even klaar met alles!!
    Pech aan mn lijf, druk, teleurstelling, bah...
    Mijn bloedverlies is eindelijk gestopt gelukkig! Nu afwachten hoe het verdere verloop zal zijn. Ik heb geen idee wanneer ik ovulatietesten kan doen, dus ik denk dat ik het even op zn beloop laat. Mijn curretage was 11 november (daarvoor twee weken cytotec gebruikt en vruchtje verloren). Ik wacht denk ik gewoon maar tot ik ongesteld wordt, wie weet hoe lang het duurt. Ik heb 1x per week zw.testen gedaan en die is nu bijna wit.

Ik blijf zeker betrokken bij jullie en vind het fijn dingen te delen. Ik denk wel dat ik niet meer dagelijks ga typen om er niet al te veel mee bezigte zijn. Ik merkte dat het me vorige vrij veel beheerste (en aangezien een beetje loslaten beter lijkt te zijn probeer ik dat... als ik dat kan ;)!)

3. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Wat fijn om weer wat van je te horen, was al benieuwd hoe het met je ging. Wat fijn dat de testen weer bijna wit zijn, nadat ze bij mij wit waren had ik precies 2 weken daarna een positieve ovulatietest, jullie willen er dus ook gelijk weer voor gaan?

4. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Wat gek he om blij te zijn met een negatieve test.
    Voor de dames die een curretage hebbe gehad..
    Hadden jullie veel bloedverlies? En hoe lang?
    Ik had alleen erg waterig roze/rood.. alles bij elkaar
    wel zeker 2 weken geduurd. Ik had werkelijk reuze maandverband gekocht.. omdat dit werd geadviseerd maar waar ik me op voorbereid had kwam dus niet.

5. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    Ja wij gaan er ook weer voor Wendy, jullie ook lees ik, fijn!
    Ik denk dat ik deze ronde even nog niet ga testen met ovulatietesten, we willen even weer wat ongedwongener met seks bezig zijn en kijken hoe het loopt. Misschien duurt mijn 1e menstruatie wel heel lang (was eerst ook steeds onregelmatig).

Na mijn curretage heb ik nog twee weken licht bloedverlies gehad, Appelsientje. De hoeveelheid viel mee, maar doordat ik twee kuren cytotec heb gehad daarvoor heb ik bijna 4 weken bloedverlies gehad, dus ik was het wel helemaal zat.

6. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Ik heb de eerste week helemaal niet gebloed en daarna 1.5 week oud bruin bloed maar kon het op zich (niet dat ik het gedaan heb) met 1 maandverbandje af op een dag zo weinig was het.

7. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    #27 Esthertie, 6 dec 2016
    Laatst bewerkt: 6 dec 2016
    @AadeeBee Fijn dat je weer even wat van je laat horen en het ok met je gaat.

Hier lijkt het alsof ik toch al een eisprong gehad heb, afgelopen donderdag een kleine dip in temperatuur en de dagen daarna kruipt de hij weer omhoog. Ik verwacht dan ergens dit weekend ongesteld te worden. Het gekke is wel dat 3 dagen ervoor de zwangerschap test nog heel super licht positief was.

Hoe bizar, ik deed net voor de zekerheid nog een ovulatietest en die is knal positief. Begrijp er niets van. Of zouden mijn temp. en de ovulatietesten nog steeds raar doen nu na de mk?

8. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    dat zou wel heel fijn zijn als je toch al een eisprong hebt gehad, hopelijk heb je ook geklust rond die dag. Ben benieuwd of het uitkomt en je dit weekend ongesteld wordt. Maar wordt jij na je eisprong altijd zo snel ongesteld?

9. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @wendy Ik heb mijn temp. kaartje in een ander topic gezet en daar zeggen 2 dames dat mijn ei waarschijnlijk nog niet geweest is en er nog aan komt. Dat zou mooi zijn dan gaan we vanavond klussen. Helaas rond de 29e niets gedaan. Ik heb een korte lf van zo'n 8-9 dagen en wordt dus redelijk snel ongesteld na mijn eisprong. Ik hoop maar dat mij ei tussen vandaag en vrijdag komt, dan kunnen we er hopelijk voor gaan :)

10. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Dat zou heel mooi zijn als hij dan nog moet komen ook omdat je vorige week niet geklust hebt, heb je vandaag een ovulatietest gedaan?

Ik vind het zo spannend allemaal weer, kan nergens anders aan denken.

11. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Wendy Ik heb vanochtend een ovu test gedaan en die was positief. Ik hoop zo dat het klopt en we deze maand nog kans maken. Merk dat ik er toch ook weer veel mee bezig ben. Vandaag viel de Wij op de mat, waarschijnlijk omdat ik mij al aangemeld had voor zo'n blije doos. Dan lees ik het toch, terwijl ik dat anders nooit doe.

12. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    wat goed dat je nu een positieve test hebt, heb je je ei toch niet gemist vorige week, succes met klussen.

heel herkenbaar, ik krijg heel veel nieuwsbrieven in me mail, zit ze ook steeds te lezen.

Ik was overigens gestopt met foliumzuur slikken en ben helemaal vergeten om daar weer mee te beginnen, zou dat last kunnen dat ik daar pas vandaag weer mee begonnen ben?

13. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Wendy Ik kreeg ook elke week de mail van moeders voor moeder met een berichtje uit je buik. Die heb ik stop gezet. Was niet leuk om steeds voorbij te zien komen en ik ging het dan toch lezen.
    Denk dat het laat beginnen met slikken van foliumzuur geen kwaad kan. Bij de zwangerschap van mijn dochter ben ik er ook pas mee begonnen nadat ik wist dat ik zwanger was. Gewoon helemaal niet aan gedacht.

14. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Soms raak ik een beetje de draad kwijt van wie hoe ver is of ergens op aan het wachten is, menstruatie, ei, wachtbankje. Is het een idee om een klein overzichtje te maken?

15. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Haha herken het..
    Zet mij maar op ; 8 weken na curretage en geen flauw idee

16. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    💛♡ Wachtlijst na miskraam / missed abortion♡💛

Appelsientje89 - 1e kindje - MK okt. - Curretage 17 okt. - wachtend op eisprong of menstruatie

Esthertie - 2e kindje - MK eind okt. - Vruchtje verloren 3 nov. dmv pillen - Vermoedelijk nod rond 17 dec.

Dames vullen jullie hem zelf verder aan of laat het mij even weten dan doe ik het voor je. Moet er nog iets anders bij/af of aangepast??

17. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Wil je hem voor mij aanvullen? weet niet hoe het werkt met die kleurtjes enzo.

Wendy424 - 2e kindje - MK eind oktober - Vruchtje verloren 3 nov dmv curretage - NOD 17 december

ons rijtje is op de curretage en pillen na exact hetzelfde :D

18. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    💛♡ Wachtlijst na miskraam / missed abortion♡💛

Appelsientje89 - 1e kindje - MK okt. - Curretage 17 okt. - wachtend op eisprong of menstruatie

Esthertie - 2e kindje - MK eind okt. - Vruchtje verloren 3 nov. dmv pillen - Vermoedelijk nod rond 17 dec.

Wendy424 - 2e kindje - MK eind okt. - Vruchtje verloren 3 nov. dmv curretage - NOD 17 december

Wendy je staat erbij en inderdaad veel hetzelfde bij ons. Zou toch mooi zijn als we allemaal tegelijk zwanger zijn met een plakbeeb.

19. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Dat zou inderdaad een mooi einde van dit jaar zijn

20. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Was even druk maar ben er weer. Esthertie wat fijn dat je een eisprong hebt gehad.

Wie wil mij op de lijst zetten? Doe alles op mijn mobiel dus dat gaat wat lastiger.

Hier twijfel ik soms of mijn ovulatie nou geweest is. Voel niks aan mijn borsten en normaal wel. Maar Temp is wel hoger en eerder stond mijn bmm open en nu niet meer en heb ik vruchtbaar slijm gehad.
    En daar bovenop ook nog eens kramp in mijn kuiten, puistjes en en bloederig snot terwijl ik niet verkouden ben. En dit heb ik ook wel vaker als zwangerschapssymptomen gehad. Maar we hebben maar 1x gemeenschap gehad in de vermoedelijke vruchtbare periode. Dus kan bijna niet zo zijn.
    Vrijdag naar de gyn voor echo om te kijken hoe alles eruit ziet. En daarvoor een testje, ligt er toch nog eentje

Boebels - 2e kindje - MA eind okt - vruchtje verloren 12 noc dmv pillen- NOD vermoedelijk rond 13/14 dec

Deel Deze Pagina