op naar een volgende zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendy424, 3 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    #41 Esthertie, 7 dec 2016
    Laatst bewerkt: 7 dec 2016
    💛♡ Wachtlijst na miskraam / missed abortion♡💛

Appelsientje89 - 1e kindje - MK okt. - Curretage 17 okt. - wachtend op eisprong of menstruatie

Esthertie - 2e kindje - MK eind okt. - Vruchtje verloren 3 nov. dmv pillen - NOD vermoedelijk rond 17 dec.

Wendy424 - 2e kindje - MK eind okt. - Vruchtje verloren 3 nov. dmv curretage - NOD 17 december

Boebels - 2e kindje - MA eind okt. - vruchtje verloren 12 nov. dmv pillen- NOD vermoedelijk rond 13/14 dec.

AadeeBee - 1e kindje - MA bij 9 wkn - 2 kuren misoprostol en 11 nov. curretage

@Boebels Wat vreemd allemaal, heb je een link naar je temp. kaartje? Heb je voor de stijging ook een daling/dip van 1 dag gehad? Als je die van mij checkt zie je dat vandaag en bij het kaartje ervoor van de zwangerschap zie je hem ook duidelijk. Het kan wel als je maar 1x geklust hebt. Zo is het bij de zw. van mijn dochter ook gegaan. Eerste keer dat we er weer voor gingen na de mk. meteen raak en we hadden er niet eens opgelet wanneer het was (geen rekening gehouden met ovulatie). Hebben die ronde maar 2x geklust waarvan achter 1x in rond de eisprong. Spannend hoor.

2. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    Ik ben denk ik ongesteld geworden vandaag?!?
    Ik stond er nog al van te kijken, ik dacht nog aantal weken te moeten wachten. Maar al 26 dagen na de curretage!
    Nou ja, dan hopelijk over twee weken al weer een eisprong hoop ik!

3. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    Ik wil ook wel op de lijst:

AadeeBee - 1e kindje - MA bij 9 wkn - 2 kuren misoprostol en 11 nov curretage
    Wil jij mij er op zetten Esthertie?

4. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @AadeeBee Je staat erbij. Jeetje wat snel, wel heel fijn. Dan kan je nu echt door naar de volgende ronde en weet je waar je aan toe bent. Zal ik erbij zetten 'wachtend op eisprong"?

5. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Aadeebee: netjes zo snel.

Esthertie:eek:fficieel helemaal bijhouden doe ik niet. Dat vind ik te obsessief en past niet bij me. Ik kan het altijd aflezen aan mijn temperatuur ook al doe ik het niet direct in de ochtend. Van 36,9 schoot hij naar 37.2 zoals altijd. En eigenlijk klopt het dan ook altijd.nu is hij nog weer ietsje hoger. Voor ovulatie niet gekeken want had t niet verwacht.

6. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Boebels Ok dan zou het goed kunnen inderdaad, als je temp. 3 dagen zo hoog blijft heb je je eisprong gehad. Ik duim voor je op een positieve test vrijdag. Hoeveel dagen na vermoedelijke eisprong zit je dan? (Als je niet meteen na het wakker worden en voor het opstaan temperatuurt is het helemaal niet betrouwbaar heb ik begrepen. Ik temp. soms in de avond nog eens en dan zit er soms bijna 1C verschil in.)

7. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    Ja dat is goed Esthertie! Ik wacht er inderdaad smachtend op ;).

8. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Esthertie ik weet het maar zorg altijd dat ik wel rond dezelfde tijd meet en dat ik niet veel inspanning t heb gedaan ofzo. En tot nu toe is het dan eigenlijk heel stabiel 36,9 en daarna 37,2 maar weet wel dat als ik in de ochtend meet wel lager zit met basis Temp. Dus voor mij is het ook niet iets waar ik op vertrouw maar meer als extra check op mijn vermoedens. En het is ook niet iets waarmee je hey klussen timed dus in die zin geen meerwaarde.
    Vrijdag denk ik op 9/10 dpo te zitten dus wel vroeg. Enheb alleen een actiontest liggen. Al was de vorige keer de eerste test ermee op nod super duidelijk al dus hoop dat als het raak is er wel een vaag tuurstreepje zou moeten zijn. Heb in het verleden ook wel 10 dpo zonder turen duidelijk getest. Maar dan gebruikte ik vaak. Cb plustesten dus weet niet of action dit ook kan bij mij. Maar allemaal ver vooruit gedacht en wishfull thinking natuurlijk. Weet dat de kans praktisch nihil is.

9. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Boebels Dan kan het wel helpen en inderdaad als extra 'check' is het fijn. Mijn temp. sprong vandaag weer omhoog, echt een bizar verschil. Heb ik nog nooit zo extreem gehad. Wo 36,7 Do 36,2 vandaag 36,6. Duidelijker kan haast niet haha
    Je moet nog wel positief denken, als je alleen maar denkt het zal vast weer niet lukken oid dan maak je jezelf ook een beetje depri. Ik testte de laatste keer ook op 10 dpo positief.

10. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Oh nee voor mij werkt het wel prima. Ben gewoon realistisch denk ik. Maar ik sta er inmiddels ook wel anders in na zo'n tijd. Ergens weet ik ook niet of ik er nog wel blij van kan worden als ik een positieve test heb. Vorige keer ook niet echt. Geeft dan pas echt weer een hoop onzekerheid en angst. Voel gewoon heel dubbel

11. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Dat kan ik begrijpen, ik denk ook niet dat ik heel blij ben bij een positieve test in het begin. Zal heel terughoudend zijn de eerste 8-9 weken en toch steeds de zenuwen hebben dat het weer mis gaat.

12. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Val toch wel buiten de boot zo...
    17e curretage en nog steeds in afwachting van iets..
    Allemaal al eisprongen voorbij gekomen.. menstruaties..
    Begin me dan tch wel zorgen te maken.
    Verlies nu sinds zaterdag af aan wat roze afscheiding..
    zaterdag het meest.. vanmorgen na toiletbezoek, zitten persen, ja sorry!!) n speldenknopje rood en dan weer niks, noppes.
    Telkens met slijm.. lijkt vruchtbaar slijm, maar dat zal nog onlogischer zijn.
    Volgens mij komt het nooit meer goed :(

Moet me echt inhouden er niet alweer van allerlei testen tegenaan te gooien. Maar wil proberen n beetje los te laten.

13. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Appelsientje Het duurt inderdaad wel erg lang bij jou :( Dat licht roze bloed nu nog is wel een beetje vreemd vind ik. Heb je in de tussentijd nog contact met je gyn. gehad? Je bent nu ruim 8 weken verder. Of zegt hij/zij dat je nog moet wachten?

@Aadeebee Ben jij nu echt ongesteld geworden?

14. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik heb de 26e de na controle gehad.
    Alles leek prima! Bm slijmvlies van 5,7 ofzo.. (zegt mij niks!) ergens middenin de cyclus voor of na eisprong kon ze niet zien.
    Moest nog maar 3wkn wachten.. dan zal ik gezien het
    wel niet ei.. toch ongesteld moeten zijn geworden.
    De 16e... dan is het alweer die 3 weken..
    En het enige wat ik krijg is roze..
    Wel echt enkele dagen.. wat ik al die weken niet heb
    gehad.. maar waarom dan zooo minimaal?!
    Heb ook geen krampen ofzo.. af en toe beetje zeurend gevoel.
    De moed zakt me n beetje in de schoenen :(

15. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @appelsientje Zou het eventueel kunnen dat je weer zwanger bent en het roze van een innesteling bloeding is of is het over een te lange periode daarvoor?

16. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik heb echt geen verstand van innestelingsbloedingen.
    Volgens mij komt het vaker niet voor dan wel.
    Voel me n beetje bezwaard om jullie er telkens mee te vermoeien.
    Maar ik weet niet waar ik anders met mezelf naartoe moet :(

Ik heb zaterdag voor t eerst roze afscheiding gehad, 2x.

Zondag niks.
    Maandag hele dag roze afscheiding met slijm.
    En daarna dagelijks minder, niet eens elk toiletbezoek.
    Gisterochtend 1x n speldenknopje rood (na persen,
    moeilijke stoelgang) en sindsdien niks meer.
    Heb afgelopen dinsdag getest.. zwt negatief n ovu ook.
    Dinsdag en woensdag was ik zo labiel als de pest.
    Ik weet t echt niet..

Vandaag 2 wkn geleden de echo gehad.
    Toen zat ik dus middenin de cyclus.
    Als het na de eisprong was geweest dan was dit mijn
    menstruatie :(
    Als ik nog geen ei had gehad.. dan zal ik z'n beetje over n week
    ongesteld moeten worden?
    Het is n puzzel.

Ik zie het wel.. ik ga pas weer iets testen als er echt
    iets te testen valt.. echt symptomen heb ofzo.
    En anders word ik gewoon ongesteld.. of niet...
    En dan staan we bij de gyn.

17. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Frustrerend Appelsientje. Niet echt leuk.

Vandaag bij de gyn geweest en controle was goed. Alkes schoon en na mijn eisprong zoals ik dacht. Wel negatieve test vanmorgen en buikpijn dus verwacht mijn menstruatie. Als ik nu op dag 10 zit dan ws zondag. Meestal tussen 10-12 dagen erna.
    Gelijk bloed laten prikken voor vervolgonderzoeken. 10 buisjes maar liefst. Dus dat is ook wel weer spannend al komt er niks uit waarschijnlijk.

18. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    wat vervelend Appelsientje, kan je niet met de gyneacoloog bellen om te kijken of alles goed is?

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik had met me vorige zwangerschap echt heel veel drang om te testen maar heb dat nu helemaal niet, eigenlijk een soort angst om weer zwanger te zijn, klinkt jullie dit bekend?

19. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Nou ja wel om het zelf te weten zodat ik weet of ik lekker kan borrelen enzo. maar denk wel soms dan vertel ik het niemand. Zelfs mijn vent niet. Scheelt weer eentje met verdriet.

20. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Dat begrijp ik heel goed na meerdere miskramen. Ik ben nu al zo onzeker kan het me voorstellen hoe erg die onzekerheid dan is.

Appelsientje hoe is het bij jou? inmiddels al ongsteld?

Esthertie verwachtte jij nou ook niet om gister ongesteld te worden?

Deel Deze Pagina