op naar een volgende zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendy424, 3 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Misschien is het ook wel verstandig om even een maandje niet te testen dat haalt de druk er ook een beetje af, maar aan de andere kant is het dan ook weer een verloren maand en dat is wel weer zonde.

Met mij gaat alles goed, krijg alleen steeds meer kwaaltjes dat is wel wat minder, me man kan me wel schieten af en toe zo chagerijnig ben ik. Volgende week woensdag de echo, wel weer erg spannend maar merk wel dat ik er nu veel ontspannender naar toe leef als de vorige keer, dit had ik echt niet verwacht.

2. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Allemaal de beste wensen!!

Hier gaat het goed, ik hoop dat mijn eisprong eraan komt aankomende dagen.

@Appelseintje Ik heb mijn eisprong de laatste maanden gehad tussen dag 17 en 23 en start vaak op dag 15 met ovulatietesten. Wat Wendy zegt kan ik mij voorstellen. Even relaxed is ook fijn maar kan je weer een maand 'kosten'. Wij hebben echt niet om de dag seks, dat redden we niet en moet er ook niet aan denken haha. Wil s'avonds ook meteen slapen als ik moe ben.

@Wendy Spannend hoor straks weer de echo. Tja en die kwaaltjes, ze horen erbij. Maar het kan soms flink lastig/ongemakkelijk zijn. Als ik er nu aan denk hoe moe ik de laatste keer steeds was sta ik daar ook niet om te ringen.

3. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Spannend, hoop dat je eisprong op tijd komt en je cyclus dus weer normaal is.

Ben ook wel heel benieuwd naar de echo, merk nu wel dat ik wat meer spanning krijg, zit nu weer in zo'n zwangerschapsclubje hier op zp en er is er nog geen 1 waarbij het mis gegaan is en krijg dan gelijk weer de gedachte van er gaat 1 op de 6 mis en ik heb nog geen echo gehad zal het bij mij dan mis zijn? heel vervelend, zal dus blij zijn als het volgende week is.

Ik heb in me eerste zwangerschap helemaal geen kwaaltjes gehad en heb nu 2 borsten die op knappen staan, lijkt net of ik stuwing heb zo hard en pijnlijk zijn ze, hoop wel dat dit weer wegtrekt en niet 9 maanden duurt, de rest van de kwaaltjes is gelukkig goed te doen.

Ik weet niet of jullie het vervelend vinden dat ik hier over mijn zwangerschap praat, ik merk aan mezelf dat ik het nogal lastig vind tegenover jullie omdat ik het jullie ook zo erg gun.

4. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Wendy Ik had vanochtend een knal ovulatietest dus mijn eisprong is morgen of vrijdag denk ik. Gisteravond al aan de klus geweest en morgenavond weer.

Jij bent net aan de beurt geweest met een mk dus het zal deze keer vast goed zijn. Snap dat het lastig is om dat vertrouwen te hebben, maar als je straks de termijn voorbij bent dat het de vorige keer mis ging zal een opluchting geven en helemaal na de 12 weken. Ik vind het alleen maar leuk om te horen hoe het bij jou gaat. Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik in het begin helemaal geen kwaaltjes op 3x licht misselijk zijn na. En de vorige keer veel meer, moe, trek in hartige dingen terwijl ik een onwijze zoetekauw ben, opgezette buik en gespannen borsten. Dat laatste is niet fijn als het echt continue aanwezig is, hopelijk is het snel over.

5. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    zo, dan is je eisprong mooi op tijd in ieder geval, hoop zo voor je dat het raak is deze maand.

Fijn dat je het niet erg vind als ik er over praat. Ik had met de vorige zwangerschap precies dezelfde kwaaltjes als dat jij heb, alleen met me borsten niet zo erg als nu, ik kan niet eens me armen langs me lichaam doen omdat ze gewoon echt in de weg zitten zo opgezwollen zijn ze. Hoop in ieder geval dat dit binnen een paar weken weg is.

6. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Vind het niet vervelend hoor Wendy!
    Je hebt zelfde nare ervaring als ons.. en je bent een heerlijk postief voorbeeld dat het snel weer zo kan zijn.
    En dat heb ik soms even nodig.
    Het komt goed!' Ik snap je volkomen.. je percentage verhaal..
    Dan zal het bij mij wel mis gaan..
    ik kan je niet gerust stellen want ik denk dat ik hetzelfde zal hebben.
    Maar mijn duimen draaien heeeeeeel hard dat alles nu wel goed is.
    Gun het jullie beiden uiteraard enorm!!

Hier wachtend op een ei.. nu CD 11..
    Vandaag 1 test gedaan vd action (gebruik nooit action testen..maarja.. blijft toch best duur allemaal..)
    Ik lijk n heeeeeeel klein beetje eiwit te krijgen..
    (Maar kan ook sperma zijn.. ja sorry)
    Ik denk dat ik ga testen als ik echt denk dat ie eraan komt.
    Als ik het dus merk.. zoals voorheen. Hoop het.
    En anders gewoon niet.
    Alleen wanneer ik dan NOD heb is dan zo rot...

7. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Appelsientje Ik koop mijn testen altijd online bij https://www.2-besure.com daar zijn goedkoper dan in de winkel. Dan begin ik te testen een paar dagen voor verwachte eisprong met 1 test per dag en als er een licht streepje komt ga ik 2x per dag (s avonds en s ochtends) testen totdat ik een knaller heb. Maar snap dat het lastig is als je niet weet wanneer je hem verwachten kan of weet je wel ongeveer op welke dag je hem voorheen had?

8. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Nou.. na de pil duurde het n eeuwigheid.
    Ben toen na paar dagen roze/rood sliertjes slijm verlies
    gaan testen en ja! CD19..
    Die erop pas CD28.. toen CD23 en die keer was het raak.
    Geen touw aan vast te knopen..
    Iig erg laat helaas.. kreeg meestal meer acne en veel eiwitslijm..
    En pijnlijke tepels. Al was dat de laatste keer nog erg minimaal.
    Tot zover niets van dat alles.. maar zal voor mijn doen erg vroeg zijn.
    Hoop toch nog niet weer n cyclus van 40+ :(
    Maargoed n cyclus onder de 30dgn heb k dus nog nooit gehad.
    We wachten maar rustig af.. wat moeten we anders he..

Esthertie nu op wachtbankje? Spannend !! Ik duik voor je.
    Wanneer is je eerste echo nou Wendy?
    Zenuwslopend kan k me indenken.

9. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Lastig is dat zo'n wisselende cyclus heb ik ook altijd gehad

Ik heb aanstaande woensdag de eerste echo, begint nu eindelijk in de buurt te komen begin nu ook wel zenuwachtig te worden.

10. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    he meiden, net de echo gehad, alles was goed en er was een mooi kloppend hartje te zien. Ben 2 dagen verder gezet als dat ik dacht.

Bijgevoegde bestanden:

11. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Wendy Wat een super nieuws, ben heel blij voor je!!!

12. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Hoe is t bij jomu Esthertie? Voel je al wat of heb je al getest?

13. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Nee ik voel echt nog niets haha zit pas op 7 dpo. Voelde de vorige keer ook helemaal niets vooraf. Kwaaltjes kwamen pas na een paar weken.
    Ik ga niet voor mijn nod testen, pas op maandag mocht ik dan nog niet ongesteld zijn of mijn temp. flink gedaald. Wanneer heb jij weer een echo? Krijg je er nog een extra ivm de mk?

14. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Wendy wat heerlijk! Gefelicteerd!!
    Wat moet dat fijn zijn.

Hoop dat ik toch ook ooit z'n echo mag hebben..
    Leuk om je foto te zien want ik heb werkelijk geen idee
    wat je eigenlijk hoort te zien.
    Geniet ervan!!

15. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Appelsientje Hoe is het bij jou, weet je wanneer je eisprong ongeveer zal zijn of heb je hem al gehad? Wanneer verwacht je dan je nod?

16. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Weet t allemaal niet :(
    Ik heb op CD14 savonds laat en CD15
    roze afscheiding gehad. Had nooit spotting voor de curettage!
    Vanaf die dag ovu getest.. alles negatief.
    Ik pies altijd wel n streepje maar dit is echt negatief.
    Aan m'n huid zal ik denken dat t eraan kwam.. vetter en meer pukkels.
    Dat herken ik. Maar eiwitslijm niet.. 1x n avond duidelijk n 'klodder'
    En dat was t dan weer.. test was toen ook negatief.
    Ik herken m'n lijf niet.. nu CD18...
    Ei was voorheen altijd erg laat na CD20, dus ik hoop dat ie gewoon
    nog 'ineens' komt.. en dat ik het kan herkennen. Dit is echt stom!
    Tot ik m'n ei vind weet ik m'n NOD ook niet.
    We klussen zo regelmatig mogelijk.. maarja soms voelt t echt al moeten en dat wil ik eigenlijk niet.
    Maar elke dag dat t langer duurt merk ik echt dat ik het gevoel en idee zo enorm mis.. dat je n kleintje draagt en verwacht.

Ik weet dus nog helemaal niks helaas :(

Als ik vanaf 1e kerstdag terugkijk naar wanneer m'n ei dan z'n beetje geweest zal moeten zijn.. meestal word ik 13dpo ongesteld..
    Dan heb ik ook niks geen eiwit gehad.. of iets herkenbaars

Bestaan er foefjes om je eisprong sneller te laten komen?
    Gebruik Etos zwanger worden.. die je cyclus zal moeten reguleren
    en zink/selenium voor n goede hormoonhuishouding en goede werking vvd schildklier. Moet ook goed zijn voor de cellen en vruchtbaarheid.
    Kan niet meer verzinnen!

Jij zit op het wachtbankje?

17. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Wat lastig dat je helemaal geen duidelijkheid hebt. Ik moet zeggen dat ik bij me laatste eisprong ( de eerste na de curretage) ook helemaal niks gemerkt heb, ik had ook geen slijm en ook geen steekjes in me buik wat ik normaal heb, had echt bij toeval een positieve ovulatietest. Misschien knalt hij bij jou ook zo direct uit het niets.

18. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    ah ok, ik keek naar je banner, ik dacht die heeft vast al wel een testje gewaagd :D.

Ik had deze echo al als extra echo en krijg met 9 weken en 12 weken nog een echo bij de gyneacoloog, die met 12 weken is dat ook gelijk de combinatietest en daarna stap ik over naar de verloskundige.

Ja was echt een hele erge geruststelling, Alleen gister bij de echo is er ook een vleesboom gezien in me baarmoeder en dat baart me ook als zegt de gyneacoloog dat er niets aan de hand is wel zorgen.

Wat lastig dat je helemaal geen duidelijkheid hebt. Ik moet zeggen dat ik bij me laatste eisprong ( de eerste na de curretage) ook helemaal niks gemerkt heb, ik had ook geen slijm en ook geen steekjes in me buik wat ik normaal heb, had echt bij toeval een positieve ovulatietest. Misschien knalt hij bij jou ook zo direct uit het niets.

19. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Wendy Wat fijn die extra echo's. Als het goed is krijg ik die ook.
    Gaan ze verder iets doen mbt die vleesboom?

@Appelsientje Die onzekerheid is zo killing, heel vervelend dat je je eisprong niet kan vinden. Het lijkt alsof je lichaam nog wat van slag is. Ik heb geen idee of er iets bestaat om je eisprong te versnellen. (zelf heb ik een korte lf dus nooit in verdiept). Ik hoop dat je toch nog een knal test krijgt en je daar gebruik van kan maken.

20. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Ja die extra echo's is idd fijn, doet me ook wel goed dat ik niet steeds zo lang hoef te wachten. Vandaag intake gehad bij de verloskundige die vond het een beetje raar dat de gyneacoloog mij tot 12 weken in het ziekenhuis wil houden, ze zei je bent niet meer medisch dus wat mij betreft kan je over, ik heb toen gevraagd of ik dan ook die extra echo's krijg en dat was niet het geval, dus heb toen zelf aangegeven dat ik dan toch liever tot 12 weken bij de gyneacoloog blijf.

Bij de volgende echo gaan ze weer naar die vleesboom kijken, heb het net ook nog bij de verloskundige gevraagd en die zegt ook dat het zo goed als zeker geen problemen gaat geven omdat het zo klein is.

Deel Deze Pagina