Kan ik niet over meepraten! Ik zit in fase: moe, zwak, misselijk, puisten aanval, gekke spikkels op gezicht, en tieten waar je bang van wordt over de pijn nog maar niks te zeggen. Anyways! Het gaat goed hahaha. Ben al langer zwanger dan de vorige keer en heb dat heel trots gevierd met JAWELLLLLLL JIP EN JANNEKE CHAMPAGNE hahahaa
Ja Nala, echt super dat het nu allemaal goed gaat... geniet ervan!!!!! Ook al gaat het samen met allerlei kwaaltjes
Als ik heel eerlijk ben zijn die kwaaltjes echt vervelend. Maar aan de andere kant hoe erger ze worden hoe meer ik weet dat het nog steeds helemaal goed zit. Veilig gevoel geeft dat. Vanacht trouwens gedroomt dat ik een heel schattig innie minnie klein meisje had gekregen, en aangezien dromen bedrog zijn krijg ik dus een jongen haha. Eens kijken of die theorie klopt. Over 5 weken weten we het ben heel benieuwd haha.
Hahaha nala zou best kunnen. Ik had in t begin van mn zwangerschap gedroomd dat ik een jongetje had gekregen
@hier ben vandaag erg fanatiek en druk bezig met t huishouden. Wasje draaien, stoffen/stofzuigen, zometeen dweilen en dan douche poetsen en douchen en als ik nog energie over heb, de keukenkasten een beurt geven. Ml heeft alle kruiden door elkaar gegooid (mannen) Oh en onze vaatswasser is besteld! hopelijk hebben we hem volgende week al binnen!! Yaaaay geen gezeik mr met afwas als de familie hier zijn voor de baby heeeerlijk
Ik was nog steeds met de hand af, vind het altijd wel fijn om dat zo te doen, doe dat meteen het aanrecht, de kastjes en de vloer. We hebben overigens geen plek voor een vaatwasser, in mijn vorige huis wel, maar ik was niet echt fan van het apparaat.... Net met dochterlief naar de speeltuin geweest, kom ik thuis: oven weg. Ml heeft hem weg gedaan, want er was een knopje kapot (deed het nog wel, maar de vraag was hoe lang het nog zo goed zou gaan). Hij wilde eigenlijk een nieuwe oven mee nemen, maar die hadden ze niet op voorraad. Ikke blij, want ik had zelf al bedacht dat ik een combimagnetron wil hebben.... mannen, zonder overleg doen ze vanalles op verboden terrein: handen af van MIJN keuken hihi
Wat actief zijn jullie zeg! Lig hier op bed, voel me beroerd bah! Zonde van deze dag weer. Ben zoo moe, en weer dat vervelende gevoel in mn onderbuik ppff!! Hier wel wel een vaatwasser hoor! Heerlijk
Ahhhh wat vervelend mami! Zeker met dit weer! Beterschap ♥ @vaatwasswer ben er mee opgegroeid haha kan er echt niet zonder.. afgelopen jaar was t een hel voor mij zonder vaatwasser tijdens de familiebezoeken en feestjes hier in huis... kan niet wachten tot ik t kan gebruiken @miep wij hebben een combimagnetron.. echt superfijn en neemt veel minder ruimte in beslag
Sowwwww, combi magnetron besteld, meteen een goede uitgekozen, een lekkere ruime waar je naast de draaischijf ook nog eens van de ovenplateaus in kunt schuiven. Eerst even bij de Saturn gaan kijken, daarna thuis bij de Mediamarkt besteld omdat hij daar goedkoper is hihi... ikke tevreden. ML wilde eigenlijk geen magnetronfunctie, maar het is goed hoor... dit is toch veel makkelijker. Alleen een oven is ook zo beperkt. Straks met hapjes opwarmen enzo is een magnetronfunctie echt een uitkomst
hahaha... ik moet daarvoor nog een paar dagen wachten denk ik ... Baal er wel een beetje van de ML de oude oven al heeft afgevoerd, ik had net afbakbroodjes gekocht... die heb ik maar even in de vriezer gedaan.
Hahahaha ik heb een combi magnetron heerlijk! Enne mijn uitslag zit alleen nog op me oogleden dus zijn hormonen. Moet het wel in de gaten houden gezien me moeder de vierde ziekte heb gehad tijdens dr laatste zwangerschap (18 jr geleden)
@nala oh gelukkig nix ernstigs dan hopen dat ze ook bij je ogen wegtrekken.. @hier word echt gek van mn dikke opgezwollen handen en pijnlijke gewrichten pffff
Nala, fijn dat het al grotendeels weg getrokken is, als je maar geen koorts krijgt idd. Die hormonen doen maar rare dingen met ons. Mys, wat balen zeg dat vocht. Hier ook alst van, maar niet in handen/gewrichten, meer dat ik mijn laarzen niet meer aan kan, ze gaan niet meer dicht op mijn kuiten, lang leve de teenslippers. Gisterenavond in bed bedacht ik me dat we komende maand gewoon een kindje krijgen... jee, wat is dat allemaal snel gegaan
@miep; jeetje! Je bent morgen alweer 37 weken joh! dan is t echt aftellen whaa spannendddd! Tijd is super snel gegaan idd! Lijkt net kort geleden dat we die positieve testen hadden
@myst; aah ja dat vocht is echt verschrikkelijk, hier gelukkig bijna geen last van, klein beetje maar geen last van. Veel water drinken en na het douchen even onder een lauwe straal staan. Ook helpt bij het slapen je handen recht te leggen met een spalk ofzo en wat omhoog, zelfde als met je benen omhoog(kussen onder matras).
Ik zou niet weten hoe ik anders moet liggen. Slaap met eem voedingkussen... dat van wisselbaden helpt wel hoor. Maar zooo verveldend en pijnlijk als ik net wakker ben! En mn laarzen krijg ik ook niet aan hoor. Gelukkig is t warm weer en kan ik idd lkkr slippers aan ik ga dinsdag gelijk met de gyn bespreken. Kijken of zij wat meer tips heeft.. mn vk vind alles wel normaal... Nu opeens spontaan last van menstruatie piin auuuuu kan ff niet mr van de bank af. Zit in deze hitte met warme kersenpitten in mn rug
Woaahh nu jullie het zeggen. Het lijkt wel vorige week dat hier de babyboom uitbrak maar ondertussen gaan jullie bijna allemaal al bevallen. Wat vliegen 9 maanden om zeg jeetje! En wat vervelend al dat vocht! Ik heb er sowieso al last van altijd al gehad, merk nu dat het iets erger wordt en ik baal want ik heb pijlers van hakken in mijn kast staan voor de bruiloft van me schoonsis as 27 juni. (Btw het is nog even spannend of ze nou zwanger is of niet dr testjes zijn een beetje vaag, action en zwanger&kids geven beide een streepje maar smiddags zijn ze omo wit, dus morgen of dindag test ze nog eens) Anyways die hakken kan ik dus bijna niet aan van het vocht in me voeten. Dus ff de stad in zo en coolpacks kopen hahaha.