Ja achterlijk toch!:x Ze bleef ook maar zeiken over dat ik het nog zwaar ga krijgen in de zomer als ik er nu al zo uit zag blablabla
Ze moet lekker dr pan houden. Ben zelf benieuwd hoeveel baby's er in mijn buik zitten. Ja deze broek komt van h&m en was 30 euro. Nou daar doe ik het voor. Heerlijk.
@pix; oja ppff leuke opmerkingen zijn dat ja! NOT! @nala; leuke broek vind ze van h&m ook lekker zitten. Al is het nu geen succes meer, omdat de band op in het midden van mn buik zit, dus overgestapt op de legging van h&m! @hier; hmmm mn abbo doet t niet?? Nog een keertje maar weer
Nou voorlopig kan ik voort met deze broek. Zal voor de winter wel ff leggings scoren en leuke jurkjes en zo komt jan splinter door de winter hahahaha. Hier zitten we lekker bij de buitenhaard met de hele familie. Niet veel gegeten met de bbq want vond het smerig hahaha.
Ik ben zoooo moe terwijl ik helemaal niks doe! Ik ka niet niet eens meer boodschappen doen omdat ik t lichamelijk niet mr aan kan pfff... ben ik nou de enige hier?? Zelfs op de bank zitten is vervelend en moet ik gaan liggen. Hoe ga dit de komende weken volhouden ben bang dat t alleen maar erger zal worden *zucht*...
Aaah mys. Wat vervelend voor je! Maar pak wel je rust. Je lichaam geeft aan wanneer je rustiger aan moet doen. Maar snap best dat je dat zat bemt! Komt goed
@myst; lekker gaan slapen als je moe bent! Boodschappe. Tja doe je dat als je je fit voelt. Je moet het zo makkelijk mogelijk maken voor jezelf. Makkelijke maaltijden, hulp inroepen voor je huishouden, verplichte rust voor jezelf inroepen! Neem lekkere kussens en ga daarmee lekker op de bank liggen, of op bed liggen tv aan als je die hebt, lekker een boek lezen. Geef eraan toe en doe pas dingen als je weer wat energie hebt opgebouwd. Laaste loodjes zijn het zwaarst meid! Ik ervaar het ook zo hoor, heb zelfs ng een dreumes rond hobbelen hier! Kan af en toe wel janken maar soms zijn er dagen dat ik makkelijk ben, dochter naar mn moeder, ik verplichte rust, geen huishouden, koken is een snelle hatseflats en slapen maar of lekker dvd kijken of iets zolang ik mn lijf de rust geef. Volgende dag gaat het weer beter dan.
Pix ik denk bij jou trouwens een jongen Ben heeeeel benieuwd of ik gelijk heb. Zoals meestal niet hahaha. Ben net zo een slechte gokker als me moeder.
Mysterious ik ken het hoor... Dat moe zijn! en dan helpt dit warme weer ook zeker niet! ;( ik kon tegen het einde haast niet eens meer een rondje om ons gebouw heen lopen, dan was ik helemaal gesloopt! het hoort wel een beetje bij die laatste weken... Geef je er lekker aan over joh! zodra je bevallen bent ga je je gauw genoeg weer fitter voelen! ben nu al weer hele stukken aan t lopen met die kleine in de wagen! de gebroken nachten zijn nu alleen wat t soms nog wat vermoeiend maken... Maar vind ik wel beter vol te houden!
Hier een beetje moeite gehad met inslapen, ik lag voortdurend niet lekker, moest een paar keer even zitten... bleh... uiteindelijk wel in slaap gevallen. Alleen houdt het kleine meisje in mijn buik zich wel aan een vast schema. Om 7 uur was ze overduidelijk wakker... ook hier geen uitslapen dus hihi Gisterenavond er achter gekomen dat onze wipstoel kapot is. Die had ik een hele tijd terug gekocht via Marktplaats. Gisteren uit de berging gehaald om schoon te maken... ik was hem uit aan het proberen, stond in de schommelstand en wilde hem in de 'vaste' stand zetten. Trek ik zo een deel van de poot eraf. Die was afgebroken en weer vastgelijmd. Ik super-pissig natuurlijk, want diegene heeft hem aan mij verkocht als 'zo goed als nieuw'. Ik heb gisteren na een hele zoektocht een nieuwe gekocht, dit keer even geen markplaats meer... ik ben wel gegaan voor een wat duurder stoeltje... heel veel tips gekregen en deze is het geworden: BABYBJÖRN Babysitter Balance Zwart/Zilver | pinkorblue.nl met nog eens 5 euro korting voor het aanmelden bij de nieusbrief
Het is zooooo moeilijk om eraan toe te geven! Ben altijd een bezig bijtje geweest..nou ga ik de dingen die ik wil doendoen ininplannen, zodat ik niet te veel doe op een dag vandaag samen met ml de badkamer leeggehaald en grondig gepoetst ml heeft ook heel veel andere klusjes in huis geklaard. Ik ben blij hihi nu ga ik lkkr de rest van de dag rusten en me bezig houden met de zwangerschapsdagboek van prinsesje.. al een hele tijd niks mr aan gedaan @miep dat is echt balen zeg! Maar je hebt nu wel een mooie wipstoel! Wij hebben die van ons ook in de aaanbieding gehaald @bulak klinkt goed zeg! Kan niet wachten totdat ik weer kilometers kan gaan lopen voorlopig nog ff volhouden en afwachten haha
Jeetje, wat is het warm... de eerste 10 minuten zijn wel lekker om buiten te zitten, maar dan wordt het snel te warm voor mij. Ik heb sowieso vandaag een rare bui. Ben heel erg emo... echt helemaal niets voor mij. Zit veel klusjes te doen in huis, te veel, zit daarna te mopperen op ML dat ie mij niet helpt... en heb wel meer gemopperd vandaag, jee ben een echte b*tch tsssssss. ML is het huis ontvlucht om even wat melk voor mij te halen, zal proberen straks héél lief te zijn voor hem
Hahaha miep hebben we allemaal weleens en het is idd te heet! Ging op het balkon zitten en hield t geen 15 minuten vol!! komende dagen wordt t een beetje lastig met de hitte
Oh miep hier ook van die dagen! Mn vent is blij dat ie veel werkt zegt ie dan Hier ook bloedje heet zeg!! Bij moeders in de tuin gezeten, dochter in een badje en heeft de hele middag gespeeld die ligt nu knockie out in dr bedje haha! Mijn schouders verbrand terwijl ik me wel heb ingesmeerd verbrand bijna nooit! Zullen wel hormonen zijn! Maar phoe wat een hitte mn voetjes waren net balonnetjes haha!
Nou de hormoon tranen vliegen ons hier om de oren. God lachen en keihard janken. En ML die komt helemaal niet meer bij. Ben benieuwd hoe dit nog 7 maanden gaat zijn hahaha
Heb gisteren heerlijk op t voetbalveld gezeten.... Lekker in de schaduw.. Joris in z'n romper! vind het binnen vaak ook niet uit te houden zo warm! maar even bedenken wat we vanmiddag gaan doen! Lekker he die hormonen? hahaha @wipstoel Wij hebben een normale, maar willen eigenlijk nog 1 met trillingvrije halen.... Mijn broer heeft er 1 staan en Joris viel daarin gelijk in slaap! dus lijkt me heerlijk voor als hij weer eens onrustig is!