@nala ben ook benieuwd naar jullie kamertje @mami wij willen hier ook zsm weg. Daarom niet veel uitgegeven aan de kamer anders had ik t heeeel anders aangepakt.. een compleet andere meubelenset, mooie behang en veel leukere lamp en gordijnen toch ben ik heel blij met de resultaat nu, want is toch mn eerste baby en wil wel een fatsoenlijke kamer...
@myst; inderdaad als het eerste kindje zou zijn had ik het ook zo gedaan hoor maar ja.. Nu is het de 2de is dan toch anders. Merk ook wel dat ik wat makkelijker ben nu dan bij mn dochter daar moest echt tot alles in de puntjes!
@miep tnx meis hoe is t nu met je? Hopelijk al wat beter @mami ja als ik hier ook een tweede bij zou krijgen, moet ie zowiezo op dezelfde kamer en wordt t ook anders aangepakt idd.. ik snap je helemaal hopen dat we snel een nieuwe woning vinden dan krijgt de kleine prinsesje een echte prinsessen kamer
@myst; ja echt wij hopen dat het allemaal gaat lukken straks met de hyptheek enzo!dan krijg ons meisje ook een echte meisjes kamer en ons mannetje een stoere jongens kamer nu al zin in!
@mami komt hopelijk goed meid Onweert t bij jullie ook zo erg lijkt net ern enge lichtshow hier pfffff. T is ook nog eens superbenauwd! Wil en kan voorlopig niet slapen zo...
Hier geen onweer gelukkig nog niet de kat is dr zo bang voor! Wij gaan hier niet weg we hebben een ruime een gezinswoning met tuin op het zuiden en super fijne buren. Naja hier dus de foto van de babykamer (volgt er nog 1 in een ander bericht) Maar het word dus of met roze of met blauw. Manlief wil als het een meisje is de kamer zo houden zoals ie nu is. En vind dat niet zo leuk. De meeste zeggen GRIJSSSS VOOR EEN BABYKAMER? ZIJN JULLIE WEL HELEMAAL GOED BIJ JW HOOFD. Ehm ja! Wij vinden het prachtig en door alle zachte kleuren (white wash vloer, zachte tinten en super veel licht in de kamer) vinden wij dat prachtig. Maar meningen verschillen hahaha.
Thnx mys 😊 weet precies wat ik wil. En ga nou niet lopen sollen met een hormonen bom hahaahha. Gelukkig vind manlief het ook mooi. De meubeltjes worden wit, witte luxaflex, white wash vloer, zacht grijze kleuren, en hoop zacht roze of zacht blauw. We zijn gezegend met enorme ramen in dit huis ook boven dus het wordt een lekker licht kamertje. Ik hou ervan. We krijgen ook een licht grijze kinderwagen. Past ook mooi bij ons interieur hahaah. Nog een maand dan weten we of we een kleine meid of een stoere bink krijgen. Ik neig opeens heeeeel erg naar een meisje. Spannendddd
@ Miep jeetje meid wat vervelend dat je nog steeds in het ziekenhuis bent en niet lekker naar huis kan om te genieten met je gezinnetje. Hopelijk herstel je snel en kun je lekker naar huis. @ Baby kamer ja wij moeten binnenkort ook maar eens beginnen, we hebben wel de meubels al staan maar we willen ze nog een beetje aanpassen qua kleur (bovenblad kast, commode en ledikant) en dan nog een kastje maken van steigerhout, rolgordijn en gordijnen bestellen en dan alles aankleden. Het ligt een beetje op een laat pitje haha, ach gelukkig hebben we nog tijd genoeg! Wat een hitte he van het weekend meiden, ongelofelijk! Vandaag weer aan het werk in de airco moet je zeggen niet gek hoor, nu met de zwangerschap ervaar ik de hitte toch anders. Alle vocht zakt in me voeten, stom gezicht voel me net zo van de buldozer voetjes haha!
@nala; aah mooi kamertje nala. Ik hou daar ook van! Zo licht mogelijk en met een zacht kleurtje erdoor. Mooi! @onweer; hier was gisteravond helemaal niks! Vannacht wel wind en regen gehad dus het is nu wat afgekoeld gelukkig was echt niet om te harde gister zo warm! @joyce; je hebt nog tijd zat meid voor het kamertje!
Zo ff een potje zitten huilen. Gooi net weer me eten eruit. Had het nog geen minuut op. Me huis is een grote ....... Bende. Manlief zal echt niet denken goh laat ik eens ff stofzuigen of even de rommel opruimen of de vaatwasser even doen. Dan is het daarbij ook zoooo warm en heb ik echt griep. Ben dr zo klaar mee. Gaat ook wel weer over maar heb zo een baal moment nu.
@nala beterschap meid! En gwn aangeven aan je ml dat die je een handje moet helpen hier is precies hetzelfde, maar dan zeg ik er ook wat van en doet hij t ook @onweer hier onweerde t tot in de ochtend pffff. Werd er echt gek van.. @joyce je hebt idd tijd zat joh
@nala; beterschap! Tja is typisch iets voor mannen he, die zien dat soort dingen gewoon niet. En de hormonen helpen ook niet echt mee dan @hier; het is eindelijk wat koeler, heerlijk! Vanavond lekker uit eten met een vriendin daarna misschien filmpie pakke zin in! Even eruit!
He ladies... Even mijn banner testen.. Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik zag een supermooi babykamertje voorbij komen, maar ook een zieke dame... En voor twee van jullie is het aftellen echt begonnen he.. Hier wordt mijn geduld behoorrrlijk op de proef gesteld...24 juni pas eerste echo...mijn vriendin is vk en zij heef dan spreekuur...deze week was te vroeg en volgende week heeft ze geen spreekuur.. maar dat duurt me nog zooo lang he..haha! Hoe snel hadden jullie het verteld aan familie en vrienden? Groetjes!
Hoi wish! Wat fijn om weer wat van je horen meid eerste echo lijkt altijd zoo ver weg heee!? Hoe voel je je verder? Miep is trouwens al bevallen en ligt nog in t zh ivm met verhoging.. mami en ik zijn aan t aftellen en de rest is gwn lkkr zwanger Wij hadden met 5 weken onze ouders en zusje verteld.. kon er echt niet langer mee wachten haha
@ Wish... voor je het weet is de eerste echo een feit. Het lijkt ver weg, maar die twee weekjes vliegen voorbij. Wij hebben het de familie + vrienden pas met 13 weken verteld, erg laat vergeleken met vele anderen. Ik word overigens tante .... Mijn schoonzusje is nu 7 wkn zwanger. Ze hebben het alleen aan naaste familie verteld, verder houden ze het nog even geheim. De koorts is nu weer even weg, hopelijk blijft dat zo. Maar ik ga me er niet of vast pinnen dat ik morgen of overmorgen al naar huis mag. Met de kleine dame gaat alles goed. Ze is wel iets te veel afgevallen. Het is echt een klein poppetje. Haar gewicht zit nu op 2890 gram & lijkt nu toe te gaan nemen. Ze drinkt ontzettend goed, dus dat gaat goed komen.
Nou serieus meiden. Me schoonouders hebben een Amerikaanse Bull in huis gehaald. Niks mis mee toch? Helaas is het beestje zo vals als de kolere. En manlief schijnt niet te snappen dat ik dat doodeng vind. En daar moet ik straks komen met me baby? Hij vind dat ik me aanstel. Zit er een steekje los in die familie ofzo sjezus.
@wish; hey meid ja aftellen uhm zoiets duurt me allemaal te lang hoor haha! Nog een maand! Klinkt nog lang. Hier wist mn familie het eigenlijk t al meteen. Rond 12 weken naaste vrienden, en met 17 weken pas de rest @myst; jeetje joh al bijna 38 weken!!!! Spannenddddd!! Ben zo benieuwd wanneer de baby zich meld @nala; oef snap dat je dat niet fijn vind. Maar aansteller nee, je weet gewoon niet wat zo n beest doet. Als ze willen dat je komt met de baby moeten ze die hond maar in een bench doen als ie die heeft of gewoon even in een andere ruimte? Lijkt mij ook echt niet fijn om met baby daar te zitten, die hond voelt de spanning dan ook natuurlijk. Gaan ze niet op cursus met dat beestje?