Yas. Ik heb een Missed Abortion gehad met 6,5 weken en de miskraam is uiteindelijk opgewekt met bijna 10 weken. Dus ben hier sowieso verder. Eerste kindje dus super spannend allemaal.
Ahh dat is heel heftig! Heb je het een beetje een plekje kunnen geven ? Had je al vermoedens dat het niet goed ging of was dat juist moeilijk te herkennen omdat het je eerste was ?
Wat betreft de BH kwestie: Ik heb lopen googlen en wat een verbazingwekende prijzen voor de meegroei bh's althans degene die me aanspreken. Jammer dat ik niet hetzelfde zou kunnen verwachten van sportbh hihi ik dacht omdat dat ook elastisch is, dat het misschien dezelfde werking zou kunnen hebben. Uiteraard niet optimaal maar aan sportbh's heb je tenminste na je zwangerschap ook nog wat hihi
Ik had eigenlijk vanaf het begin al een vreems gevoel. Vlak voor deze zwangerschap heb ik het een plekje kunnen geven. Maar het blijft vreemd zeker omdat ik 27 juni was uitgerekend. Nu een januari beeb ook goed! Ben intens gelukkig.
@joyce; meid!!! Whaaa!! Mooie prijs heb je gewonnen zeg!! zag het net even in het winnen topic! Gefeliciteerd!
Ppfff kan niet slapen zeg! Heb constant harde buiken word hier niet vrolijk van! Kleine man is ook lekker aan het trappelen! word weer een leuk nachtje denk ik!
Ehm ik ben sinds februari 2011 samen en sinds april 2012 getrouwd. En woon sinds maart 2011 samen. Heel kort op mekaar dus allemaal hahaha.
Goedemorgen meisjes! Iedereen goed geslapen? Myst zit de baby nog in de buik? Hier heerlijk geslapen, had het niet eens warm! Straks even op visite, en vanmiddag achter de laptop duiken om ei delijk de spullen te bestellen die ik nog nodig heb! Ppff kwam er elke keer niet van. Bij de kinderwagen staat levertijd 2 werkdagen dus dan zou ik t maandag binnenkrijgen
Sowwww... heeft Joyce de winactie gewonnen. Dat was een kinderwagen toch, wat ontzettend gaaf! Het is wel raak de afgelopen 2 weken hier... volgende week ook haha... wil best eens een keer wat winnen hihi
Goedemorgen meiden hier ook heerlijk geslapen zeg. Wil nog t liefst in bed blijven, But I've got thinhgs to do & places to go Hahaha baby zit er nog hoor mami volgens mij is ze voorlopig niet van plan te komen.. voel helemaal nix
Hahaha wat leuk Joyce! Nu zijnhet geboortekaartjes dus ik doe deze week niet mee. Hier belachelijk beroerd geslapen, die vent van mij grrrrr! Gaat om 5 uur ze wekker 80 keer af op volume hardcore. En net die stomme kat die als een gek naast me hoofd staat te miauwen *wake up call* En ja toen moest ik plassen en ben ik nu wakker GRRRR En voor de rest gaat het wel met me hoor haha
@vraag: meiden ik ging mezelf net wegen en ben opeens 2 kilo afgevallen??? Ik eet niet anders dan altijd ofzois dat normaal of toch ff de vk bellen? @nala dat is vervelend meid! Probeer strax anders ff een dutje te doen ofzo. Toch nog ff bijtanken
@MisteriousG 2 kilo is wel wat, weeg je jezelf altijd op hetzelfde tijd ? Kan geen kwaad om de vk toch even te bellen toch ?
@Nala, wat toevallig, hier ook ongeveer even langs met mijn man. Ook in 2012 getrouwd maar dan in mei. Beide onze eerste kindje en ook nog een zelfde leeftijdsklasse! Toevallig @Joyce, Gefeliciteerd geniet ervan! Hoe zit het met die acties dan ? Wat zijn de spelregels hoe doe je mee ?
Hahaha ja meiden ongelofelijk ik heb gewoon een wagen gewonnen... ik win nooit wat dus ik dacht ach ik reageer gewoon! Echt super leuk, ben heel benieuwd hoe dat nu verder in ze werk gaat. @ Pix een meisje wat leuk zeg, lekker shoppen nu geniet er van! Super leuk! @ Mys ik zou de vk inderdaad even bellen, gewoon voor de zekerheid!
Haha wat gaaf joyce gefeliciteerd @yasmientje: op de startpagina staat er altijd een "winactie deze week" . Daarop klikken, het forum openen en gewoon reageren op het forum. @afvallen: lees net op t internet dat het een teken van een naderende bevalling kan zijn en geen kwaad kan... ben benieuwd heb morgen toch een afspraak bij de vk voor controle. Geef t dan gelijk aan