@myst; het kan ook zijn dat je misschien wat vocht kwijt bent geraakt? Dat weegt namelijk ook heel wat. @hier; net tijdje lang vlagen van menstruatiekrampen gehad. Verder als ik een stukje loop krijg ik harde buiken ppff en ze doen nog pijn ook wilde nog de stad in volgende week maar dat zit er niet in zo.
@winactie; ik heb ook geen idee hoe het werkt verder joyce. Heb die keer daarvoor gewonnen maar nog niks gehoord. Zou een mailtje krijgen van koeka?! Maar ja wachten het af.
Hihi Mys... een naderende bevalling? Zou leuk zijn toch? Ik had alleen een beroerde nacht vol krampen, maar verder ook geen voortekenen. Het ziekenhuis was toen bij mijn eerste telefoontje ook niet onder de indruk van mijn klachten. Maar toen ML bij het tweede telefoontje aangaf dat ik de kleine niet voelde werden ze wel heel rap. Alhoewel ik toen wel dacht dat ik die middag wel weer thuis zou zitten, met nog steeds een dikke buik... het liep allemaal heel anders. En die 2 kilo: misschien vocht wat je kwijt bent, bij mij schommelde het toen ook heel veel. Maar bellen kan zeker geen kwaad
Hier vandaag 2e dag kraamzorg. Pff echt niets voor mij, leuke meid hoor, maar ze wil bezig gehouden worden. Ik poets liever zelf mn huis. En ook al mag ik het nu niet, ik vind het maar niets dat iemand anders mn wc zit te boenen, en vooral niet nu het in mijn ogen een zooitje is. ML zat wel wat te balen. Ik had hem 's morgens heel het huis laten stofzuigen en allerlei andere klusjes gegeven, dat had de kraamverzorgster ook kunnen doen hihi... We hebben nu trouwens een ander kraamzorgbureau, want waar ik een contract mee heb, had een personeelstekort.
Ik snap je helemaal!! Heb ook liever niet dat een onbekende mn huis gaat poetsen. Vertrouw t niet allemaal Gelukkig komt mn moeder me in de kraamweek helpen met t huishouden en koken. Haar vertrouw gewoon (heb t immers van haar geleerd ) De kraamzorg mag van mijn part de baby controleren en dan gelijk wegwezen haha
Haha.. De kraamzorg hmm ja. Weet echt niet wat ik moet verwachten aangezien ik bij mn dochter geen kraamzorg heb gehad want had alles in het ziekenhuis. Yeah!!! Meiden kinderwagen is een feit! Hij is besteld en binnen 2 werkdagen word ie bezorgd! Ook bericht gehad van koeka dus gelijk een wikkeldeken en badcape besteld wilde op prenatal nog voedingskussen en zwitzaldoos bestellen maar de site heeft storing dan ben ik klaar met bestellen alles in huis en alleen de puntjes op de i. Whaa kom eindelijk wat verder in mn lijstje hahah
@mami yaaayyy eindelijk krijg door jou spontaan zin om te shoppen hahaha @hier heb t gevoel dat mn buik veel groter is en voelt ook strakker aan... en heb ook nog eens last van pijnlijke steken in mn doos bij een ervan zakte ik bijna in elkaar zeg
Jippie er komt vordering hier de box staat! Weer om wat af te strepen Ppff hier veel harde buiken zeg! Af en toe doet het zo n pijn dat ik voorover moet staan en dan trekt het weer weg! Mn ventje zegt net! Opeens heb je de smaak te pakken moet je vannacht bevallen ofzo! Haha!! Wil opeens alles af hebben terwijl ik niet vooruit te branden was afgelopen maanden
Ooh die steken vreselijk! Die heb ik ook en t mannetje is niet eens ingedaald mn buik is ook heel hoog opeens en knijterhard! Niet prettig!
Nou meiden. Vandaag de doppler van me schoonsis mee gekregen. Vanmiddag even het hartje kunnen horen maar schrok me dood van een fiets die omviel dus ukkie was alweer weg gezwommen. Jullie raden al wat ik ga doen als ik wakker word hahaha. Spannend al die steekjes meiden! Ben benieuwd haha
@ Mami vervelend van die harde buiken, wel lekker dat het einde in zicht komt! En super dat je je wagen hebt besteld! @ Mys wat vervelend die steken, misschien toch een voorteken? Spannend!!!!! @ Nala jammer dat ukkie weer weg zwom! Ik had gister al mail van Easywalker dat de wagen zo spoedig mogelijk verstuurd word.. nou ben super benieuwd haha!
@nala; aahh jammer @joyce; zo dat is snel! Wat een prijs joh hier ook gister bericht gehad van koeka, dus gelijk besteld
Haha jaa joyce zeker Zo nu helemaal compleet met het bestellen van alles! Nieuwe droger bestelt die komt dinsdag overige babyspullen. Nou helemaal happy hier rekeningen zijn geplunderd dacht Ik maar valt alles mee, dus we kunnen er nog wat leuks mee doen. @myst; hoe is t bij jouw? Nog last van die steken?
Nou meiden geniet ze Gaat goed hoor hier. Kom net van de vk, alles was ok daarna boodschappen gedaan en heb nu opeens last van rug krampen en pijn in onderbuik... ff zitten dus ml is bezig met de aansluiting van de vaatwasser EINDELIJK!! De woningbouw deed nogal moeilijk over de aansluiting maar we zijn er uit
Aaah lekker myst dat alles goed is! Hopelijk komt die kleine meid snel! Fijn straks niet meer afwassen!
Tnx meiden hij is aangeslotennnnnn hoeraaaa Kan ik btw bij de ah vaatwasserzout halen? Ben t vergeten te kopen vandaag (last van dementie) @de baby: heb trouwens aangegeven dat ik niet langer dan 40 weken wil wachten op de baby en vk heeft als eerste optie strippen aangegeven om dan de bevalling op gang te helpen. Hoop eigenlijk dat t niet nodig is, maar we zullen wel zien
Vandaag laatste dag kraamzorg. Onze kleine dame was al in het ziekenhuis erg veel afgevallen, meer dan de 7% die mag. Maar ze is alweer aan het aankomen en de bv gaat erg goed. De (gelukkig) geen extra kraamzorg nodig. Ik moet alleen zelf wat rustiger aan doen. Heb de afgelopen dagen teveel in huis gedaan en dat is niet zo slim met die buikwond. Komende dagen meer verplichte rust dus.
@miep gelukkig dat de kleine weer aankomt en idd rustig aan doen meid! Heb je met een ks ook last van vloeien? Want zelfs daarvoor moet je goed rusten zodat t afneemt toch? Pas goed op jezelf