He Miep! Rustig aan doen hoor lieverd! Fijn dar je kleine moppie de bv. zo goed oppakt! Ik heb gister echt ontelbaar veel kleertjes gehad. Heel veel new Born ook. Zoooo schattig heb het inmiddels al 10 keer gepakt en opnieuw gevouwen haha. Hartje van de beeb is lekker aanwezig vooral als ik net gegeten heb. Ben zo trots!
Ja, met een ks vloei je ook, volgens mij hetzelfde als bij een normale bevalling, dus de eerste dagen veel, nu nog maar weinig maar kan wel 6 wkn aanhouden. Vandaag heb ik me rustig gehouden en merk echt dat dat goed is.... dus de komende periode de relax-mode voor mij
Shit shit shitttt ik heb over minder dan 3 uurtjes de vrijgezellenparty van me schoonzus en ik heb een mega aambei. Hoe ga ik dit doen, auw auw auw.
Haha! Oh nala! Lekker is dat zeg! Misschien sperti gebruiken? Of dat andere zalfje weet even niet meer hoe het heet. succes!
@nala als je nix ervoor hebt wilt uierzalf of gewone vaseline ook wel helpen.. ik heb standaard een potje uierzalf op de wc staan voor t geval dat
Thnx voor de tips meiden! Heb even een klein proefpotje gevuld met vaseline. En paracetamol in me tas. Hoop dat ik het volhou! Nou off to go. Pretty in pink!
@nala; veel plezier! @myst; las in je andere topic dat je vocht verloor!! Hopeljk je vliezen whaaa tijd voor een beebje meis spannend hoor elke dag weer een stapje dichterbij he. @hier; vannacht ontzettende diaree gehad en menstruatiekrampen waar je U tegen zegt! Werd er kotsmisselijk van zeg! Merk echt dat mn lichaam aan het voorbereiden is, ook mn hele ritme in slapen is anders geworden.
Veel plezier nala @mami haha ik weet niet hoor.. als de vluezen breken, moet de vocht toch blijven lopen? Ik heb er nu geen last mr van en verder voel ik me goed! Echt nergens last van... heb er een hard hoofd in @hier heb gisteren btw mn haren geverfd na letterlijk een jaar was mn grijze haren echt zat! Heeft goed gepakt btw natuurlijk heb ik verf zonder amoniac gebruikt mn haar is nu kastanjebruin & i'm happyyyy
Oh wil mn haren ook verven! Kleine haartjes aan de voorkant zeg maar zijn blond door de zon! Dus die het ziet er niet uit hier! Heb wel verf in huis liggen wel gewokn met ammoniac... Dat kan toch ook gewoon? Laat ik mn moeder wel doen in de tuin eerst maar eens naar de kapper ppff moet ik ook al weken hihi! Jammer myst maar de dag is nog niet om he haha!
Zonder amoniac kan ook hoor ik koop altijd standaard haarverf zonder amoniac (al jaren) omdat ik erg fijne haren heb succs @ de kapper wat gaat t worden? Puntjes of een nieuwe kapsel?
Nieuwe kapsel heb heel lang en dik haar dus wil het een stuk korter en in laagjes. Maar durf niet zo goed haha!
Hahahaha eng heeee had ik vorig week ook toen ik voor een bob ging! Maar ben er nu toch wel superblij mee. Lekker licht en makkelijk met t verzorgen en stylen bespaar nu ook veel meer shampoo en haarmasker haha succs meid! Ben benieuwd
Hoi meiden Mami heb je je haren nog geverfd? @hier heerlijk geslapen en helemaal nergens last van haha. Geen baby on the way dus heb een heerlijk druk weekend met mn ouders hier. Dus lkkr veel afleiding
@myst; uhm.. Nee helaas niet! K hoop vanavond wilde eigeijk eerst naar de kapper en daarna verven. Maar ja.. Deze week word het ook al niks de kapper dus als k nog niet ben bevallen word het die week erop pas. Dus nog geen tekens myst.... Hmmm eiegenwijsje in je buik hihi! Hier de hele ochtend al een zeur gevoel in mn buik als ik loop steekt het en voelt het erg zwaar... Ook voel ik me erg moe en wat misselijk, diaree!! Hoop niet dat ik ziek word ofzo zeg! Voor nu naar de verjaardag van mn vadertje Myst fijne dag met je familie de rest ook een fijne dag vandaag!
Pfff... voel me nog een wrak. Kan al wel meer mn rust vinden. ML doet superveel in huis, niet zoals ik het zou doen, maar meer dan voldoende. Temp is nog steeds niet onder controle, toch in de ochtend verhoging, in de middag perfect en in de avond weer iets verhoging. Ook in de ochtend en avond moet, in de middag voel ik me 'normaal'. Zweet ontzettend veel en stink een uur in de wind. Vanmorgen laatste tablet van de kuur geslikt, dus ik ben benieuwd welke kant het op gaat nu. Pijn valt verder reuze mee en buikwond ziet er rustig uit. Hopelijk gaat het nu de goede kant op.
Wat een stilte hier zeg! Iedereen een goed weekend gehad? Straks weer op controle bij de gyn Vannacht gepest door menstruatiepijn in buik en rug, en krampen in mn knieeen auw! Dus misschien is de kleine toch aan het dalen? We zullen het zo wel horen
Dat zou fijn zijn Mami, laat die kleine man maar komen!! Kom maar op met al die mooie baby's lekker genieten! Succes straks op de controle! Iedereen een fijn weekend gehad? Ik wel vrijdag onverwachts naar Groots met een zachte G geweest en daar dus ook het voetbal gekeken. Wat een avond! Geweldig! Verder heerlijk relax weekend gehad lekker gepoetst in huis.. @ Miep laat lekker de boel de boel meid en ga lekker herstellen hoe eerder je het juist zelf weer kan doen allemaal. Lekker genieten van je meiden en laat ml alles maar gewoon doen met de Franse slag haha!
Helaas weer een nieuwe - minder goede - ontwikkeling. Kuur was gisteren gestopt en vannacht vloog mijn temp weer omhoog. Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest, nu net terug. Er zit een bacterie in mij die ongevoelig is voor de kuur die ik gehad hebt. Dus weer een nieuwe kuur gekregen. Heftig goedje hoor. Ik mag geen bv meer geven tijdens deze kuur , en ik mag niet in het zonlicht zitten.... pffff, kolfapparaat staat klaar, flesjes nog even uitkoken.... en hopelijk slaat deze kuur aan.