Op naar geluk en een prachtige toekomst (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Miepske1980, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Zo meiden. Pfff uitgaan is niks meer voor mij. Mja verder een super vrijgezellen party gehad! Ben alleen nu nog aan het bijkomen.

Jeeeetje miep wat vervelend steeds! Hoop dat deze kuur wel aanslaat. Hoe is het met je kleine meisje?

Mami hup laat maar komen die beeb haha!

@hier morgen de termijn echo. Super spannend ben heeeeel benieuwd. En wordt nu toch wel weer een beetje zenuwachtig hoor.
    Gister geprobeerd het hartje te vinden maar de doppler kwam niet hoger dan 117 en zakte dan ook super snel omlaag. Je hoorde de beeb gewoon wegzwemmen.
    Straks nog maar een keer proberen. Nog minder dan een maand weten we ook wat het word. Aaaah tijd vliegt!

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miep; nou het zit je niet mee zeg! Hopelijk slaat deze kuur aan!

@nala; spannend de echo:D lekker naar je zwemmertje kijken!

@hier; net terug van het ziekenhuis, kleine maakt het goed groeit goed alleen ligt weer overdwars. Dus volgende week kijken of ie zelf goed draait anders krijg ik een draaipoging:(

3. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Weet 1 van jullie pf de termijn echo inwendig of uitwendig word gedaan?

4. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Oooh wat een boefje zeg! Ik hoop dat je mannetje nog even vlug draait en in gaat dalen.

Morgen gaan we het trouwens bekend maken aan nog een stel vrienden. Even familie appen. En dan woensdag komt het op facebook dan mag de wereld et wel weten van ons.
    Super spannend

5. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@mami Wat een boefje idd! Grlukkig gaat verder alles goed met meneertje boef :p zal voor je duimen dat hij zsm in gaat dalen meid!

@nala ik heb geen idee meid. Wat leukkkk eindelijk mag iedereen t weten :p is een heerlijk gevoel na t zolang voor je te hebben gehouden he?

@hier mn ouders hebben net een nieuwe LG smart tv gekocht omdat hun plasma t begaf van de week.. wat een gave tv is t toch :$ ik loop achter met de technologie!! Ml gelijk; wanneer gaan wij eentje nemen? Hahaha mannen en gadgets :p als we gaan verhuizen, gaan wij ook voor zo'n tv :D
    Ouders zijn net weg trouwens en heb gelijk hele huis overhoop gehaald haha :) alles is weer stof en pluisvrij in huis :D dweilen doe ik morgen wel..

@de baby: mama zegt dat de baby over een week komt als ze mn buik zo ziet ;) nou ben benieuwd hoorrrr

6. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Hallo allemaal,

Ah wat spannend MysteriousG, hopelijk komt de kleine snel! Heb je alles al klaar wat je wilt hebben ?

Nala lekker gefeest zo te lezen, al bijgekomen ?

Fijn dat het met de rest ook goed gaat!

Hier begin ik wat misselijker te worden en enorm sacherijnig zo sacherijnig dat ik bang word dat ik tegen de baby ook zo sacherijnig zou kunnen reageren

7. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Hahaha yasmientje komt goed zijn je hormonen! Na de bevalling ga je exht niet mopperen op de beeb hoor! Eerder op je vent hahah.

Nee niet bijgekomen het is toch een hele opgave en me lijf wil dat df niet. Net weer hartje geluisterd en 120-125 bpm? Is dat wel goed of moet ie rond dit termijn nog sneller kloppen...
    Geen wonder trouwens dat me buik zo snel groeit want de beeb zit ong. 3 vingers onder me navel en iets naar rechts nu al zijn/haar favoriete plekje.

Mys kom maar op ben benieuwd naar je kleine meid!

8. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Lieve Nala,

Vanuit een zonnig Kroatië wens ik je veel.plezier morgen. Helaas is mijn internet bundel op..

Zit nu ff op mobiel van mijn vriend..

Fijn dat het met jullie allemaal goed gaat en miep wat is harnas mooi!!

9. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Thnx lievie. Ik zal je morgen sms'en na de echo!

Geniet jij nog maar lekker van je vakantie!

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mja echt een eigenwijs mannetje he!

@nala; termijn echo is meestal uitwendig, als ze het bijvooorbeeld niet goed kunnen zien doen ze het inwendig, maar met jouw termijn zie je al goed een baby springen hoor:D

@myst; oh ben zo benieuwd wanneer ze zich meld!!!!!

@yasmien; fijn he die hormoontjes:p

@doom; geniet nog even van je vakantie!

@hier; had gehoopt dat mn kinderwagen geleverd zou worden maar helaas. Hopen op morgen dan maar:D koeka wikkeldoeken zijn wel geleverd! Im in love! Zo mooi! Morgen de droger en bestelljng van prenatal binnen! Dan ben ik compleet... Yeah!

11. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Slapeloze nacht. Zo spannend morgen (straks). Ben gewoon benieuwd hoe onze kleine ukkepuk eruit zal zien haha.

12. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Als ik me dan toch verveel. 11+1 wkn whaaaa me buik groeit hard!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,2 KB
      Weergaven:
      2
  13. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Miep ik bedoel natuurlijk hannah. Stomme correctie!
    Mami koeka is mooi hè! Wel ff.spannend zo je kinderwagen hifi
    Ja SMS me maar ff Nala
    En idd wat krijg je een buikje hè heel mooi!

14. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Zooo... moest weer even wat bladzijdes bijlezen. Normaal zit ik vaker online, maar met al dat gedoe allemaal nu wat minder. Vannacht had ik nog aardig wat koorts, maar vanmorgen werd ik met een goed gevoel wakker.

Die flesvoeding is wel even wennen voor onze kleine dame. Met de bv heeft ze nog geen enkele keer gespuugd, maar nu met de fv wel... even opletten dus. En met de bv had ze in de nacht een blok van 6 uur die ze sliep. Dat is nu opeens 4 uur geworden... jammer voor mij, maar misschien trekt dat nog bij als ze meer gaat drinken.

hihi Doom, ik dacht al dat je met harnas mijn kleine Hannah bedoelde... een hele fijne vakantie!!! Geniet ervan!!!

Nala, heel veel plezier met de echo vandaag. Maak je maar niet te druk om de hartslag van je kleine uk. Ze hebben nog zoveel ruimte en bewegen superveel. Om dan alles zelf goed vast te leggen is best moeilijk.
    En: mooi buikje :)

Mys en mami.... wat wordt het spannend voor jullie beide. Fijn dat de laatste bestellingen binnen zijn, alles netjes en compleet voor de komst van de kleine!

15. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; succes vandaag bij de echo!

@miep; hopelijk blijft het betere gevoel nu bij je miep!

16. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Dank dames moet heeeeeul laat. Pas kwart over 3. Heb er zin innnn hahaha.

Miep fijn dat het beter gaat! Hoop dat het nu ook beter blijft gaan! Wel jammer dat je geen bv meer mag geven, en dat ze dr flesjes snel oppakt zonder te spugen!
    Doe lekker rustig aan!

Doom doet ik! Zal vast wel weer goed zitten! En dan morgen bekend maken via FB

17. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Meehh!! Net een mail van babydump 23 juni word de wagen geleverd :( de droger is wel binnen, mooi ding hoor:D

18. MysteriousG

Nou meiden hier ff bericht vanuit t zh: had vanmorgen een groeiecho en toen ik aangaf dat ik me niet lkkr voelde, moest blijven voor verdere ondezoek. Heb net bloed geprikt en urine ingeleverd en zit nu vast aan een ctg voor een hartfilmpje van de baby. Het is warm hier pfff... hoop dat ik zo wel naar huis mag, want ben nogal erg moe..

@nala veel plezier vanmiddag :)

@doom oohhh heerlijk meid! Geniet ze ;)

@miep jammer van dat fv, maar wel fijn dat t al wat beter met je gaat :)

@mami over een week heb je je wagen al :D gelukkig gewoon op tijd voor de bevalling hihi

19. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; oh meid! Hopelijk is alles goed?! Was de groeiecho ook goed?

Ja dat is waar! Maar elke keer weer een uitstel haha wil hem nu!!

Hier ook last van niet lekker voelen:( last van mn rug en buik echt menstruatiepijn bah! Ben ook zoooo moe, lig ook maar weer jn bed. Totaal geen energie voor iets.

Hopelijk mag je zo lekker naar huis myst!

20. MysteriousG

Tnx mami.. groeiecho was gelukkig goed. Baby is lkkr gegroeid :)

Wat dat wagen betreft snap ik t wel hoor. Ik zou ook gek worden als ik er zo lang op had moeten wachten.. gelukkig is t wachten bijna voorbij :D lkkr rustig aan doen vandaag dan ;)

Deel Deze Pagina