Op naar geluk en een prachtige toekomst (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Miepske1980, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    O gelukkig!

Ja nog even geduld:D die ik dus niet heb haha!

Ja ga niks doen vandaag! Ppff staks wel even mn droger uit proberen natuurlijk:p

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ahhh heerlijk een droger!! Wou dat ik daar ook plek voor had, maar ons huis is daar te klein voor ;)

3. MysteriousG

ben gelukkig weer thuis. Baby doet t goed :) heb zelf vast een griepje te pakken. Als ik eventuele koorts krijg moet ik bellen. Heb net heerlijk gedouchet en lig nu op de bank :)
    Heb wel erg last van opgezwollen voeten zeg!! T is zo erg dat t brandt, prikt en jeukt :( heb er ijs op gelegd met de hoop dat minder wordt...

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je weer thuis bent meid!

Hier voel ik mij echt belabberd:( ben moe, constant harde buik, af en toe ongi kramp en ben misselijk. Vind er niks aan zo zeg!

5. MysteriousG

Aahhh dikke knuf mami ♡ neem goed je rust meisie

6. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    He mys jeetje schrok even gelukkig is het goed met jullie!
    Mami beterschap mop!

Nou onze beeb had de Hik zoooo schattig. En natuurlijk een kloppend hartje. Armpjes beentjes neusje mondje alles. 2 hersenhelftjes keurig!
    Echt een moppie!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,3 KB
      Weergaven:
      3
  7. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aaah nala! Top echo!:D heerlijkheid!!

8. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Heerlijk Nala geniet er van! Laat die kleine maar rustig groeien in je buik!

Mami, en Myst beterschap meiden! Hopelijk snel weer op de been!

9. MysteriousG

Tnx meid :)

@nala wat een mooie echo! Heerlijk meid. Geniet er lkkr van ;)

10. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Aaaah ik geniettttt. Dit is zoooo fijn.
    Vrijdag heeeeel lang kijken naar dit kleine wonder, kan niet wachten.

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames:)

Weer klaar voor de oranjegekte vandaag?:p
    Hier is mn ventje jarig dus word een drukke dag, en zie er behoorlijk tegenop:( mn lijf is zo op, moegen officieel groen licht voor de kleine man:D kom maarrrr hoor mannetje:D

Myst; al baby nieuws? :p rommelt er al wat?

Nala; aahh meid heerlijk he!! Geniet er elke minuut van hoor voor je het weet ben je op je laatste tellen:) het gaat best snel zo n zwangerschap.

12. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Hi mami! Gefeliciteerd met je mannetje!
    Vanavond oranje gekte bij me schoonouders doen! Ik doe maar ff gezellig mee!

Ja mys hoe is het daar?
    Miep nog steeds alles goed?

Andere dames: Zwaai xx

Hier: aaaah, zucht en smelt 😱😍

13. MysteriousG

Hahaha hier nog geen baby hoor. Heb wel eennkleon eigenwijsje in mn buik blijkbaar :p heb ook geen voortekenen of wat dan ook.. wel heel erg last van dikke jeukende poten grrrr om gek van te worden :x ben benieuwd hoelang madame va plan is daarbinnen te blijven. Van mij mag ze nu ook wel komen hoor!

@mami gefeliciteerd met je man en succs vandaag met drukte :p

@nala heerlijk nagenieten meid :)

14. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal!! :)

@ Mami nou ik ben er klaar voor hoor haha, lekker eerder weg van me werk en dan hup naar de kroeg gezellig!
    Gefeliciteerd met je vent, succes met de drukte! Snap dat je er behoorlijk tegenop ziet, nu je lichaam niet meer mee wil werken.
    Kom maar op met die kleine man.. ik wil baby's hahaha!

@ Myst ik hoop ook zo dat jou kleine meid snel komt! Dat alle ongemakken over zijn en je echt kunt geniten en knuffelen met je kleine meisje!

@ Nala blijf maar lekker op die wolk meid! En het klinkt heel suf en iedereen zegt het, maar het is ook echt zo... De zwangerschap gaat na de 20 weken echo echt zo snel! Echt ik weet niet waar de tijd blijft! Komt denk omdat je na de 20 weken echo gewoon weet of hij/zij gezond is en wat het word (als je het wilt weten) etc. Gewoon genieten van alles, niet alles is leuk vanaf dag 1 maagzuur na alles wat ik eet maar als ik dan denk dat er een kindje in me buik groeit neem ik gewoon weer een rennie en kan ik weer door haha!

Had een verzorgingstas besteld en o wat issie leuk gister binnengekomen! Heerlijk elke keer die dingen voor je kleintje die binnenkomen hihi!

15. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Hahaha Joyce bij mijn vorige zwangerschap leken de uren niet voorbij te willen gaan en nu zit ik al bijna op de 12 weken. Het gaat bizar snel.

Ze vroeg gister trouwens of we voor de combinatietest hadden gekozen en ons antwoord was nee. Toch heeft ze vlug even een nekplooimeting gedaan en gekeken of de hersentjes/hersenbalk er zat. Toen zei ze niet doorvertellen hoor alles is in orde!

Super fijn natuurlijk! Ook word mijn gevoel naar een meisje steeds sterker. Ben heeeeel benieuwd! Een jongen is net zo welkom. Kijken of mijn gevoel gelijk heeft hahaha.

16. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hey allemaal,

Hier geen oranjegekte vandaag, ML en ik zijn beide niet van het voetbal... en bovendien te gaar door de drukke kraamtijd.

Hier gaat het redelijk. Ik twijfel nog erg aan de kuur, hoop zo dat ie aanslaat, maar heb nu sinds de kuur 2 x koorts gehad, 1 keer 's nachts en gisterenavond opeens een soort koortsstuip. Het kolven is overigens vreselijk, dat ga ik niet trekken een week, dan maar flesvoeding. Vanmorgen was mijn temp nog wat hoog, maar sinds de middag normaal. Nog wel wat moe.

17. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Aaah miep hoop echt dat deze kuur wel werkt!
    Hoop dat je snel meer rust krijgt en lekker de draai kan vinden. Het warme broeierige weer werkt ook niet bepaald mee. Gelukkig is je wond rustig!

Hier twijfel ik heeeel erg over de jongensnaam. Eigenlijk staan alle namen al vast. Maar ik twijfel al een jaar. Manlief vind hem echt geweldig maar ik... Geen idee. Ik zal een een lijstje opgeven met namen die IK leuk vind en daar zit ook de twijfelnaam tussen. Let me know!

1. Joel (met dubbele puntjes op de e)
    2. Sem
    3. Joey
    4. Dylan
    5. Jamie

Welke vinden jullie het leukst?
    Meisjes naam is er al. Daar zijn we het al 3 jr over eens.

18. MysteriousG

Whaaa volgens mij zijn mijn vliezen gebroken :$ :$ ik werd wakker en dacht dat ik in mezelf had geplast :$ maar het loopt niet mr... heb mn natte onderbroek wel bewaard en die ruikt echt heeeel raar.. naar chloor ofzo??

19. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Whaaa Mys.... hopelijk heb je de vk gebeld!!!!

Het kan zomaar zijn dat je vliezen gebroken zijn, maar dat het niet blijft lopen. Ik ken iemand die dat ook had, later bleek dat bij haar een scheurtje te zitten helemaal boven ipv onder bij de baarmoedermond.

Ik kan ff niet zeggen hoe het ruikt. Bij mij hebben ze wel de vliezen gebroken, weet alleen nog dat het warm was maar kan me totaal geen geur meer herinneren.

Ik hoop dat we snel van je horen hoe het met je gaat ;) !!!!!

20. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hier, gisterenavond en vannacht geen verhoging gehad... dit gaat de goede kant op. Ik pin me daar nog niet op vast na alle kleine tegenslagen, maar ik ben zeer hoopvol.

ML heeft net als de vorige nacht de nachtvoeding op zich genomen, sta er echt van de kijken... heb ook totaal niets gemerkt, dus zal wel erg vast geslapen hebben.

Deel Deze Pagina