@ Bulak: voor mijn dochter had ik ook een stoel met trilfunctie, die vond ze HEERLIJK!. Binnen een minuut was ze vertrokken in de stoel en het helpt echt bij buikkrampjes. Helaas wonen wij nu een stuk kleiner en het nadeel is dat die stoelen altijd zo fel gekleurd zijn, heb nog geen mooie gezien (ben kieskeurig hoor). Bij ons staat hij midden in de woonkamer dus wil wel een mooie... heb het nu gecompenseerd met dat voedingskussen/relaxkussen met trilfunctie, hopelijk hetzelfde effect. @ Hier, ik ben benieuwd naar het weer vandaag, gelukkig is het hier binnen wel koel, vooral in de slaapkamer, daar staat geen zon op, dus als het me te warm wordt ga ik lekker tukken. Ik ga vandaag voor de laatste keer naar de vk, volgende week eerste keer gyn... ben benieuwd hoe de kleine ligt, duimen voor geen stuitligging, want al dat gedoe wil ik dit keer niet meemaken
Hahaha Nala dat wordt nog eens wat @miep hier ook nog een kieskeurige omdat we klein wonen.. heb nu een gewone in t grijs wat matcht met de kussen van onze bank. Als je wat vind laat t zeker weten @hier kan niet slapen van de warmte! Vanavond pak ik een laken zeg! Heb me kapot gezweet pfff... nu dan maar lkkr ontbijten op t balkon nu de zon nog niet al te heet is geen idee wat ik vandaag ga doen...
Hier zoveel mogelijk wit en grijstinten in de huiskamer. Maar aangezien een wipstoel gebruikt wordt voor eten, ben ik gegaan voor een zilver+zwart kleurige wipstoel, die van babybjorn ... Toch een dure, want ik ga hem denk ik veel gebruiken (bij dochterlief ook gedaan), en deze is heel praktisch, je kunt hem heel plat maken en dan past ie onder de box. Dat is wel ideaal voor ons.
Ik ben zoooo blij dat deze week aangebroken is. De dagen kunnen mij niet snel genoeg gaan hahaha. Zometeen even het huishouden doen bah. Tis hier zooo warm we wonen op het zuiden met de achtertuin en daar zitten enorme ramen bloed heet dus.
@miep succs bij de vk trouwens meid! Hoop dat ukkie nog steeds met haar hoofdje beneden ligt en ingedaald is @nala nog een paar dagen meid
Helaas kon de vk het niet goed voelen. Ze dacht te voelen dat de kleine met haar hoofdje schuin in de bekken ligt, met een handje erbij, nog niet ingedaald. Maar ze durfde het niet met 100% zekerheid te zeggen. Volgende week bij de gyn krijg ik meteen een echo, dus dan wel zekerheid. Ook gaf ze aan dat ik het draaien gevoeld moet hebben, met deze omvang baby doet dat echt pijn.
Nou miep ik hoop dat ukkie idd met haar hoofd schuin naar beneden ligt dan! Zal hard voor je duimen meid! Heb volgende week ook een echo gepland staan voor de ligging van de baby De vk is er hier zeker van dat prinsesje met haar hoofd in de bekken ingedaald is.. ben benieuwd
Oh miep, dat is niet wat je had gehoopt! Hopen dat ze straks goed ligt ze is al wel dichtbij in tegenstellig van ons mannetje die nog altijd hetzelfde ligt! Spannend danes straks inderdaad de liggingecho's ik heb hem 4 juni staan Ppfff en ik moet nog van alles doen!! En mijn nesteldrang is compleet verloren denk ik! Ben zoooo lui ppff echt verschrikkelijk! Ligt nog van alles in het ledikantje wat ik nog een plek moet geven. Ik moet nog wat dingen kopen, moet nog vanalles opgehangen waarvan ook de helft nog gekocht moet worden ppff bah! Kom gewoon geen stap verder met mezelf!
Zo een deel van de tuin onkruidvrij gemaakt. Manlief heeft een tafeltje gemaakt voor in de tuin. Morgen de stoelen schoonmaken. En net een heerlijk broodje gezond gemaakt. Nu op de bank helemaal uitgeteld. Hahaha
Vergeleken met gisteren was vandaag gelukkig een heerlijk dagje. Ik heb een superschattig mutsje gehaakt, althans dat vind ik zelf. Helemaal paars met bloem. ML had liever wat verschillende kleurtjes gezien, maar ik ben al blij dat hij gelukt is... dit was namelijk poging XXX, ik had al meer patronen geprobeerd, maar telkens mislukte het (mutsje te valt te klein of te groot uit)... ik zal eens een foto op FB plaatsen... Verder nog wat kleine huishoudelijke taken gedaan, maar niet te veel op deze warme dag!
@mami daar had ik laatst ook erg last van, maar opeens ben ik te fanatiek voor woorden! Wil zooooveel doen dat ik mezelf voorbij aan t lopen ben @nala lkkr de beentjes omhoog en uitrusten maar @miep mooie mutjes meid @hier ik zit eindelijk! Heb geen keus want kreeg weer eens last van menstruatiepijn grrrr.. dan maar mn hypnobirthing boek maar eens gaan lezen
Pix, je lekker niks van aantrekken hoor. Laat je buuf maar lekker kletsen. Iedereen is op een andere manier zwanger. Bij de 1 zie je het goed en bij de ander niet, en toevallig bij jou zie je het goed. Wees trots op je buik. Nala mooie broek en je buikje is ook al hoed zichtbaar. Mami, miepske, mys, nog een paar weken meiden. Ben zo benieuwd naar jullie kleintjes.
Heey sky! Ja nog eventjes al lijkt het nog zoo ver weg! @hier; warm!! Dikke voeten!! Ik ga lekker de tuin in met een voetenbadje bij moeders vanmiddag lekker voor mezelf heerlijk dl gaat naar het strand met paps.
Heey skyyy welcome back @hier vandaag een afspraak met de uitkeringsinstantie pfff... die mensen sporen niet om me als hoogzwangere vrouw nog op te roepen zeg! Officieel zou ik overal al recht hebben op verlof.. stelletje maloten grrr.. geen zin en kracht, maar moet wel gaan *zucht* gesprek gaat ook nergens over altijd! Hoe is t? Wat heb je allemaal gedaan? Mail me je sollicitaties door blablabla... geen advies/niks!! wou dat ze echt iets voor me deden of me hielpen zeg :x Ik hoop dat ik na mn bevalling snel aan een baan kom, want word helemaal gek van die mensen! @mami genietbze meis!
Heeeeee lieve sky ! Nou meiden vanmorgen een mega paniek aanval gehad compleet met een uur lang overgeven van angst. Om vrijdag ben zo ontzettend bang. Wat niet geheel onlogisch is. Nu weer wat kalmer. En blij dat het morgen alweer woensdag is. Ook al zegt iedereen dat het dit keer goed zit het komt niet bij me binnen. Had gebeld naar de gyn of ik eerder kon maar dat kon helaas niet.
Nala erg begrijpelijk hoor meid! Kan ik me goed voorstellen, maar mijn gevoel zegt ook dat t dit keer goed zit schat voor je t weet is t al vrijdag @hier ben erg gefrustreerd.. al dat weg in de hitte naar mn contactpersoon gegaan. Zit ik daar buiten adem en bezweet daar zit ze over de baby te praten grrrrr!!! op een gegeven moment werd ik echt boos en vroeg ik of dat de reden is van haar uitnidiging??? Dat mens heeft gwn nix anders te doen blijkbaar *zucht*. Kreeg alleen te horen dat ze over een maand weg zal gaan (mij een zorg).....
@nala; komt wel goed meid! Zeker spannend hoor gelijk heb je maar hou he positief voor jezelf Nog even volhouden het is zo vrijdag. @myst; ooh jahoor! Wat een gedoe zeg! En nu? Hoef je verder niet meer te komen? Wanneer gaat je wazo in dan? Is toch 6 weken van te voren?