Ik vind nummer 1 het allerleukste, die hoor je volgens mij ook niet zo heel erg vaak, de andere namen wel. Die naam klinkt in ieder geval heel erg leuk, vind hem heel mooi! Nummer 5 volgt daarna voor mij. Nummer 2 hoor je te vaak, DL heeft bijv. al 2 klasgenootjes met die naam. Nummer 3 en 4 zijn niet mijn smaak
Whaaaaa mys bel de VK! Vruchtwater moet een beetje zoetig ruiken. Vaak wil de vk zelf even komen kijken en die weet dan genoeg. Spannend mop maaaaar blijf rustig en jezelf! Jij kan dit! Miep fijn dat je zo een goede nachtrust heb gehad! En bedankt voor je lijstje. Ik zal als iedereen geantwoord heeft de volgorde van manlief en mijn lievelings volgorde neerzetten haha.
Hee meiden!! Mys; hoe is het met je? Nacht doorgekomen? Ladies mag ik even wat vragen hier... Ben nu 6 weken 5 dagen.. dinsdag eindelijk de eerste echo...duurt me echt te lang. Gisteren echt vanaf 2 uur buikpijn gehad.. echt zo; n krampgevoel met van die inwendige ontploffingen...kunnen dat mijn darmen zijn? Vanmorgen toen ik opstond ook moeite met eten... en nu nog steeds licht last.. Als ik google staat er dat het ook afstoting kan betekenen...jullie snappen het al... ik maak me zorgen.... mn vk teves mn vriendin zegt ook waarschijnlijk darmen... Herkent iemand dit? xxxx
@wishgirl oh meid dat had ik ook t/m week 8 ofzo. Het zijn de hormonen van je baarmoeder die reageren op je darmen idd en treedt na t eten ook op. Kunnen soms ook heel heftig aanvoelen. Het is gewoon groeipijn. Zolang je geen bloedverlies hebt, is er nix aan de hand hoor en als je je echte zorgen maakt, je vk bellen en vragen of vandaag of morgen al op echo mag. @hier ik leef nog hahaha heb nog nergens last van. Zodalijk ga ik naar de vk voor controle (had net gebeld). We zullen zien en af moeten wachten @nala ik ga ook voor naam nr 1
@ Mys wat spannend zeg.. ben benieuwd wat het was! @ Miep wat fijn dat het wat beter met je gaat en je iets stabieler bent, en heerlijk dat je even hebt kunnen doorslapen dat verdien je ook! Rustig aan, en wel genieten het van die kleine meid! @ Nala namen: Ik zelf vind Sem heel erg leuk alleen wil ik gewoon niet een naam die heel veel voorkomt, dat er 3 van in de klas zitten ofzo. Maar mijn volgorde voor de namen zou zijn: 1. Sem 2. Jamie 3. Joel 4. Dylan En Joey vind ik niet zo leuk sorry! @ Wishgirl ik heb dat niet gehad maar inderdaad wat myst zegt zolang je niet bloed zal het echt wel in orde zijn meid!
@miep; snel beter worden! En heerlijk even een goede nachtrust @wish; ja had er heel erg last van! Zijn darmen! @myst; ooooh spannend!! VruchtwAter heeft een heel vreemd geurtje vond ik, een geur die ik niet herkende! Indd zoetig maar vooral een vreemde geur. Hopelijk begint er wat myst @nala; hierbij mijn lijstje dan 1. Sem 2. Joel 3. Dylan 4. Joey
Net nog een telefoontje gehad van het ziekenhuis. Ontstekingswaarden waren verbeterd enz... allemaal positief dus. Ook aangegeven dat ik het vermoeden heb dat de kuur aanslaat, maar dat ik nog even wil afwachten omdat dit pas de eerste dag is dat het echt beter gaat. Toen werd er opeens tussen neus en lippen door gezegd dat mijn placenta nogmaals was nagekeken en dat deze te klein was voor de duur van de zwangerschap. Wist ff niet precies wat ik daarop moest zeggen, zag het verband niet zo met mijn koorts & de kleine dame is immers gezond geboren. Maar vraag me nu eigenlijk af of het misschien iets had te maken met de conditie van onze dame tijdens de bevalling..... hmmmmm
aah miep top goedzo! Wish ik herken dat schrok me iedere keer kapot! Maar he kijk eens ben nu al 11.3 wkn en alles is oke! Geen paniek meid. Mys, spannendddd Iedereen: dan zal ik nu de naam verklappen waar ik dus me grote twijfels over heb. Omdat dat de naam is die manlief heeeeel graag wil. En dat is..... Joey. Ik weet het niet ik vind die naam niet passen en ook niet bij de meisjes naam. Ik heb hem een paar keer hardop gezegd, als Joey niet doen, Joey kom je eten, kom Joey even een slaapje doen. Nee nee en nee ik vind het niet zo. Mijn lijstje zo als volgt gaan. 1. Joel/Jamie (Jamie hebben we sowieso als extra optie evenals James) 2. Sem 3. Dylan 4. Joey Ik hou van aparte namen maar niet TE apart. Je mag ze horen maar niet 4 kindjes in 1 klas. Zoals Sem bijvoorbeeld. He bah wat lastig.
Miep en die placenta. Wat vreemd dat dat even Zo vlug vlug verteld word. Pffff! Gelukkig doet je dame het goed zeg!
Hier vals alarm! Vk had gekeken en volgens haar moet vruchtwater blijven lopen..ze gaf ook aan dat t normaal is grote hoeveelheden vocht te verliezen. Vooral als je veel vocht vasthoudt.. jammer eigenlijk, maar nix aan te doen Ga nu maar wr lkkr shoppen dan
Aaaah mys echt. Verdorrie hahaha hadden zo op nog een beebje gehoopt! Je meisje blijft dus nog even lekker zitten.
@nala anders ik wel haha ik moet wel toegeven dat ik em wel ff kneep hoor toen ik d8 dat t bijna zover was maar nu baal ik wel dat ik nog ff moet wachten... @miep wat fijn dat t beter met je gaat meid en idd erg raar dat placentaverhaal.. waarom komen ze daarmee aanzetten zonder enig uitleg? @hier als een gek bezig geweest met t huishouden om mezelf bezig te houden. Heb 2 wasjes gedraaid, bed verschoond en uitgebreid in de keuken staan koken. We eten macaroni met zelfgemaakte saus van tomaat, verse basilicum en champignons met lkkre kruiden erbij uiteraard en heb een lkkre italiaanse salade gemaakt de koelkast heeft ook weer een buurt gekregen ga na t eten mn kledingkast eens asnpakken en een aantal kleren doneren aan t goede doel Heb ook heerlijk geshopt. Lekkere verzorgingsproducten voor mezelf, twee katoenen harembroeken voor in de kraamtijd en een cadeautje voor mama's verjaardag ze is de 24e jarig en hoopt stiekem dat de baby dan komt haha
Gisterenavond was even zwaar, opeens weer koorts... bah bah... Nu uiteraard weer ene perfecte temp. Grrr, om moe van te worden... maar ja Mys, jammer dat de beeb nog even wil blijven zitten hihi, maar het zal niet lang meer duren hoor... voor je het weet is het zover. Dat van die placenta ga ik nog even uitzoeken, ben toch nieuwsgierig geworden....
Nou miep je blijft wel rommelen zo zeg! Ben ook wel benieuwd naar het placenta verhaal.... @hier; als een blok geslapen! Moest even flink bijkomen van de verjaardag denk ik.
Een kleinere placenta betekent een groeiachterstand bij het kind. Dat kan vrij extreem zijn, bijv. kindjes tussen de 2000 - 2500 gram bij 40 weken. Onze kleine meid was idd wat kleiner dan verwacht, maar zeker niet te klein. Bovendien kregen we altijd te horen dat ze goed groeide en metingen waren goed... nou ja, zo spannend was het niet dus.... Dit was overigens de 3e keer dat ze mijn placenta nagekeken hebben, dus zo opvallend was het ook niet denk ik. Dat ie nog niet vernietigd is zeg... Tja, het blijft rommelen. Vandaag een rustdagje ingepland. Kijken of ik vanmiddag met de oudste wat gaan loomen....
Nou indd normaal vernietigen ze de placenta toch zodra ze t hebben nagekeken?! Nou ja zo leer je weer wat bij gelukkig is jullie meisje gezond daar gaat het om toch alleen jij nog miep! Lekker je rust nemen en beter worden! @hier; weet niet wat ik heb maar weer door t huis gevlogen en allss afgesopt, hoe bedoel je nestdrang?!!!
Jeetje miep wat blijf je rommelen. Hoop dat het snel wegblijft! Hier: uitstekend geslapen. Me wekker ging half 10 af en wou me dus omdraaien en opeens vloog ik me bed uit. Dacht dat ik me verslapen had maar was 5 over half 10 hahaha. Zometeen die heeeeele lange echo en hoop dat ze veeeeel foto's maken. Gister een insteek foto albumpje gekocht voor mijn echo's. En me moeder mag mee! Ze is heeeelemaal nerveus. Helaas kan ML niet mee dus ga ik filmen en foto's maken. Spannend! Blijft een beetje spannend steeds weer die echo's hahaha.