Op naar geluk en een prachtige toekomst (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Miepske1980, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@miep gelukkig was t placenta gedoe niks bijzonders en gaat alles goed met de kleine meid :) nu jij nog! Laat je lkkr verwennen en rust goed uit ;)

@mami ik heb er ook last van!! Ben wel net mn bed uit dus ga er zo mee aan de slag ;)

@nala dit wordt vast een superdag :D genietzeeeee

@hier mama belt me steeds op om te kijken of er wat gaande is haha :p echter ik heb nergens last van. Toen gaf ze aan dat zij dat ook had bij haar zwangerschapoen en opeens tijdens een van de controles erachter kwamen dat ze 4 cm ontsluiting had en niet mr naar huis mocht. Zij kreeg dus geen weeën waardoor mn zusje en ik met weeënopwekkers geboren zijn! Nu staat ze erop om volgende om bij de vk om verdere onderziek te vragen voor de zekerheid en dit bij hun aan te geven.. ben benieuwd! Lijkt mij ideaal om zonder pijn en gedoe ontsluiting te hebben haha :p

2. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Miep jeetje meid wat vervelend zeg die na sleep! Dat van je placenta blijf ik een gek verhaal vinden, gelukkig is jullie kleine meid op en top in orde dus maar niet te veel over na denken!

@ Mami, haha dus de nesteldrang is toch gekomen lekker aan de poets haha!

@ Mys nou dat zou even lekker zijn huppetee kom maar op met die kleine meid hih!

@ Nala genieten meid, bofkont zo lang van je kleinje genieten!

Hier oef ik baal van de foto ie ze van mij en vl op facebook hebben gezet! Ik voel me net een varkentje o mijn god haha! Maar gelukkig kijken andere meer naar o wat lief dan naar mijn hoofd en lichaam hahaha! Ik krijg ook vet veel mensen die zeggen nou je bent al best wel fors he voor hoe ver je bent... waarom bemoeien mensen zich zo met je als je zwanger bent... Ons mannetje zit netjes binnen alle lijnen dus ik moet maar denken laat maar lullen. Ik ben ook niet groot misschien dat het daarom ook al groot lijkt ofzo, maar kom op ik ben zwanger.. die opsessie van mensen over gezicht etc. bizar! En waarom trekken wij vrouwen het ons zo aan he... grrrr... Zo en nu weer zen hihih!

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; nou dat zou echt ideaal zijn zeg. Doe mij dat ook maar:D

@joyce; ach niks van aan trekken hoor!! Gewoon genieten van het mannetje in je buik:D je ziet er mooi zwanger uit!

@hier; net de bart smit leeg gekocht!! Oeps! Haha zag die toet toet autos staan en vond ze zo leuk! Dus gelijk maar een baan en 4 auto s gehaald. Nog wat dvd's gehaald voor haar, kan ze lekker met mij dvd's kijken op bed als ik moe ben! Haha straks als mn meisje wakker word, kijken wat ze ervan vind:p

4. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Meiden,

Dank je wel voor jullie reacties!
    Gelukkig heeft het niet doorgezet de buikpijn...sindsdien mn eetlust wel ver te zoeken...pfff ene kant honger, andere kant als ik aan eten denk wordt het me slecht....
    Vanavond uit eten met klanten...zo geen zin in...ik wil gewoon weekend!

We wachten gewoon rustig af tot dinsdag...wordt erg spannend nu!!
    Dan willen we het nog een week voor ons houden en de week van 1 juli vertellen aan ouders :)

@Nala; hoe was de echo?

5. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    He meiden. Het was GEWELDIG! Ipv 1 uur een echo heb ik er 3 uur gelegen. De kleine had weer een prachtig kloppen hartje! En was superrrr druk. Aan het drinken, zwaaien, draaien en heb hem/haar zelfs eventjes gevoeld.
    De kleine is ruim een halve centimeter gegroeit sinds dinsdag! Ennnn het mooie is ik mag 12 september met 23 weer zo lang genieten! Iedereen was verliefd op me kleintje. Oh en de navelstreng is wel een heeeeeel leuk speeltje.
    En natuurlijk heeeel veel gefilmd.
    Aaah in de wolken. Anyways hier een kleine collage!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21 KB
      Weergaven:
      3
  6. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @wish; spannend hoor:D

@nala; wat een mooe foto's, echt een mazzelaar joh met 23 weken weer:D wauw!!!

7. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Wie mij op Facebook heeft kan NU het filmpje bekijken op fb!

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mooi nala!! Wat een druktemaker zeg:D heel erg mooi om te zien:)

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Erg leuk Nala :-D

10. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Ja mooi he. Ach meiden alle cliche's zijn tot nu toe waar. Nu ga ik op fb niet meer babyspammen hahaha.

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!!

Hier al vanaf half 6 wakker omdat ik moest piesen! :( vanmiddag maar bijtanken.

Myst? Baby nog in de buik?

Hier af en toe last van menstruatiekrampen en zeurderige rug, ben zoo benieuwd wanneer het echt werk eens begint:p hoop dat het niet zolang gaat duren als bij dochterlief:D as woensdag eerst maar eens kijken of ons mannetje goed ligt, heb het gevoel dat hij elke uur anders ligt, hij is zo beweegelijk! Ben benieuwd:)

Fijn weekend dames, ik kijk het weekend het liefst weg!! Maandag komt mn kinderwagen 100%!! Jeeh!!:D:D

12. MysteriousG

Ahhhh nala wat liefffffff ♥ ohhh heerlijk met 23 weken nog een keer 3 uur lang genieten van je kleine wondertje :D

@mami haha je lijkt mn moeder wel :p yep baby nog in buik en ik heb nog steeds nergens last van ;) stiejem hoop ik dat net zoals mama zonder pijn ontsluiting krijg haha :p

13. MysteriousG

Oh ik vond dinsdag tijdens de ctg in het zh iets erg raar. Op de monitor kreeg ik erg vaak harde buiken, maar ik voel er nix van??? Toen de gyn dat aangaf en zei dat ik op t eind zelfs een hele harde buik had, keek ik er echt van op... moeten harde buiken niet vervelend en pijnlijk aanvoelen? Voor mij is t even een strak gevoel, maar meer niet. Daarom dacht ik dat geen harde buiken kreeg ofzo ;)

14. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Harde buiken hoef je niet altijd te voelen, had ik ook niet... alleen in de beruchte nacht voor de geboorte, toen was het erg pijnlijk.... Ik kreeg vaak al een harde buik als de vk begon met voelen, erg lastig voor haar want zij voelde de baby niet goed meer, ik had er geen last van

15. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja sorry myst! Ben gewoon heeeeel erg nieuwschierig naar de volgende baby hier in dit topic:p

Ctg; klopt! Ik had ook veel harde buiken, soms voel ik ze erg duidelijk en soms ook niet. Maar de laatste tijd voel ik ze wel met de menstruatiepijn mehh niet fijn!

Heb net weer paar uur geslapen had daarvoor ontzettende last van voorweeen en diaree opeens dus moest echt even liggen!! Nu weer rustig, voelt alleen erg zwaar en beurs down under. En nog steeds erg moe....

16. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jahooorrrr:(:(:(

Babydump belde! De afspraak maandag kan niet doorgaan omdat de kinderwagen niet geleverd is?!?! Ppffffff... Pas eerste week van augustus word de wagen geleverd!!!! :( ppfff wat een baaldag dit zeg! Bah! Bah!!

17. MysteriousG

Ahhhh mami neeeeeee balen zeg :( het zit jou ook niet mee he met de kinderwagen! Dikke knuf ♥ Ga nu tot augustus wachten?

18. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik mag tot augustus een leenwagen. Als ik nu ergens anders bestel komt het op hetzelfde neer denk ik. BD belt me dus maandag, en dan ga ik vragen wat voor wagen het is, want wil mn kindjes wel veilig vervoeren. Ppfff nee zit niet mee inderdaad!

19. MysteriousG

Gelukkig is dat iig goed geregeld en hebben jullie een leenwagen! Met hoeveel weken was je dochter trouwens geboren mami? Hopelijk is boefje met zn hoodfje aan t indalen!

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is geboren met 41+3..... Met inleiding die begon op 41+2.

Deel Deze Pagina