Nou myst, dat hoop ik echt! Begin hem wel wat te knijpen! Ik voel hem nog alle kanten op gaan namelijk! Tis niet de bedoeling dat ie gaat dalen met zn kont naar beneden Vind je het niet super spannend worden myst!!! Bijna uitgeteld
Dat is idd lang wachten zeg! Had je zelf voor inleiding gekozen of was t medisch? Ik ben bang dat ik erg lang moet wachten. Mn vk wil liever wachten tot 42 weken, maar vanaf volgende week mag ik gestript worden als ik dat wil weet niet zo goed of ik daar wel voor wil gaan. Het schijnt pijn te doen en niet altijd effect te hebben...
Ja duurde ook erg lang hoor haha! Je leeft zo naar die 40 weken toe, bij mn dochter voelde k ook helemaal niks!! Geen krampje, steekje of wat dan ook, das nu wel anders! De inleiding was deels medisch en ook wel mn eigen beslissing. Ik was op mn buik gevallen en lag daarvoor al in t ziekenhuis omdat ik mij zo erge zorgen maakte toch besloten om in te leiden! Strippen geen idee hoe het voelt?? Ik zat op de dag van inleiding nog potje dicht
strippen? Halen ze dan de slijmprop weg? Bij mij hebben ze wel de vliezen gebroken. Het was even vervelend omdat ze druk moest uitoefenen, maar het deed helemaal geen pijn!
Ja was ook eng! Op het moment dat ik viel kreeg ik zo n erge pijn in mn buik ppff! Mn meisje was nog niet ingedaald maar na die val wel! Haha dus dat was waarschijnlijk wat ik voelde, was zo mn bekken in gelanceerd! Maar omdat ik haar niet meer voelde bewegen werd ik opgenomen en werd ik paar keer aan de ctg gelegd, echo en bloedprikken hele molen door.
Strippen maken ze de vliezen los van je baarmoeder wand?( Iets daar )geloof k wat weer een hormoon kan opwekken waar weeen van komen tenminste zo dacht ik t
Ja zoiets vertelde de vk mij ook, maar wordt door velen als onprettig en pijnlijk ervaren. En het werkt niet altijd...
Ze komt er vanzelf uit myst al kan het soms dus erg lang duren!! Lekker bezig blijven elke dag kan het zomaar gebeuren
Haha ze komt idd ooit wel uit doe ik ook nog ff genieten van de kleine in mn buik ♥ vind haar gepor zoooo leuk haar dandjes en voetjes voelen aan als kkeine massageballetjes in mn buik hihi
Haha dat wil ik ook wel die massageballetjes in mn buik! Hier lijkt het net alsof ie met megavoeten zich naar buiten probeert de duwen!! Ook zo lekker op mijn heup auw!! Vlieg af en toe helemaal omhoog omdat ik schrik ervan mijn kleine boxertje<3 Geniet nog maar even lekker myst en lekker je rust pakken.
Hahaha meiden ik moet zo lachen 😊! Ben heeeel benieuwd naar baby nr 2. En hoe hij/zij gaat heten. Spannenddddd. Miep hoe is het met jou?
Vandaag laatste dag kuur, maar gisterenavond en vanmorgen nog verhoging gehad.... pfffff, ik weet het dus niet. Ik voel me verder wel oké, ben alleen erg moe. Er heeft zich al wel wat kraamvisite gemeld, maar een deel verzet naar juli
Jemig miep wat een gek*t zeg met je tempratuur! Goed dat je voor jezelf beslist wanneer kraam visite welkom is! Hoe gaat het met kleine Hannah? En vind grote zus het nog steeds leuk allemaal?
Jeejtje miep wat een gedoe met je temp! Hopelijk kbap je snel op en is t nix bijzonders.. ben je wel onder controle bij de dokter? Ik zou t wel voor de zekerheid aan geven hoor @hier baby is erg rustig vandaag. Ben met ml lkkr wezen wandelen. Misschien wekt dat iets op krijg bijna de neiging om met mn dikke buik ml te bespringen hahaha wie weet helpt t
Whahahahaahahahha mys youuuu go girllll! Have fun vandaag geniet en doe lekker wat je niet laten kunt. Die gekke hormonen ook. Och ik pies in me broek 😊😂. Kom baby we willen je ontmoetennnn!
Aaaahhh wat een lief buikje nala Hahahaha serieusss mijn geduld begint op te raken ben zoooo benieuwd naar mn kleine meid ♡