Uuuh meiden. Volgens mij voelde ik net de beeb! Gezien mijn darmproblemen weet ik 100% zeker dat dit niet me darmen warenz
Ja de placenta ligt tegen de achterkant. Meerdere malen bevestigs gekregen. Ik stond net in de keuken toen ik opeens een paar plopjes voelde. Heel gek alsof je geaait word van binnen. De vk van vrijdag vond het vrij uniek hoe veel en actief de kleine beeb was. En dat de kans groot was dat ik het snel zou kunnen voelen. Aah als dit de beeb was 😱.
@nala; ik voelde dit mannetje ook erg vroeg! Ook placenta tegen de achterkant. @myst; nog eventjes kan elk moment gebeuren spannenddd!! @miep; he bah! Rustig aan! @hier; alles hangt aan de muren plankjes, kapstok. Straks alles even inruimen, opruimen. De kleine mag dan echt komen van mij! Merk echt dat het nu echt op het laatste zit, lopen gaat moeizaam en word echt zo snel moe. Weer last van menstruatiekrampen dus nu even op bed gaan liggen. Hij mag van mij snel komen hoor
@nala oooh dat is zo gepiept hoor. Ik heb online via mijn verzekering gedaan @Mami nouuuuu ik heb er echt een hard hoofd in. Totaal geen voorwerk of teken van een naderende bevalling hier En dat maakt mij echt gek grrrrr... Wat fijn dat alles nu op zn plek staat en babyklaar is @Hier net toch nog ff de autostoeltje in de auto gedaan Komt de bemoeial van een buurvrouw (paar deuren verderop) net aanbellen met oooohhhh ik zag dat stoeltje in de auto en moest ff weten of de baby er al was... En ik sta daar met mn dikke buik voor haar!!!! Volgens mij kregen de hormonen toen de overhand, want ik reagerende best bot van "Nou wat denk je zelf!?" (wijzend naar mn buik) Maar echt eeyyy houdt zij echt alles in de gaten ofzo?? Ik weet de kleur van de autostoelen van mn buren niet eens, maar zij houdt alles blijkbaar in de gaten Alsof ik gestalkt wordt pffff...
Hahah myst dat is echt zo he! Hier ook hoor nieuwschierige aagjes en mn app begint nu al?! Uhhh ben nog niet eens uitgeteld hoor Net het huis door geraced, alles is schoon, ingeruimd en opgeruimd! Heerlijk nu de rest van de avond helemaal niks!
Nou heb het gedaan via internet. Maar nu moet ik mijn verzekering bellen en vanalles doorgeven. Pfff. Bel van de week wel. Nu geen zin in hahaah.
Echt waar? Bij mij ging het gewoon online? Kreeg een bevestigingsbrief. Daarna via mail en brief van kraamzorg. En kreeg mn kraampakket opgestuurd. Ik heb unive btw.
Ik kon ook met een paar muisklikjes de kraamzorg regelen, voor het kraampakket moest ik betalen, maar heb uiteindelijk een pakket van een vriendin gekregen. Zelf kraamverband gekocht (niet eens gebruikt omdat ik zo lang in het ziekenhuis lag). We hebben van veel familie geld gekregen als kraamcadeau. Erg fijn, want het bleek nu al voldoende voor de kinderstoel die ik op het oog had. Dus ik net even nog naar de pagina surfen om de stoel nogmaals te bekijken... bestaat de babylijn van het merk 1 jaar en dat vieren ze door 20% korting te geven. Dat is een meevaller, meteen maar de stoel besteld met blad en een bijpassende stoelverkleiner (kussen). 54 euro korting ... daar kunnen we dus nog iets anders leuks voor kopen.... leuk!
Ik heb Unive Zekur. Zal toch nog eens ervoor gaan zitten dinsdag. Kraampakket word volgens mij niet vergoed maar die kost 30 euro dat valt mee. Maar moet toch even met de verzekering bellen.
bij mijn verzekering kost het 20 euro, maar ik vond dat best duur... heb uiteindelijk dus een kraampakket gekregen en voor ongeveer 5 euro spullen bijgekocht. Door 5 dagen ziekenhuis nauwelijks iets gebruikt, alleen het flesje alcohol en de watten wat de kraamverzorgster gebruikte om de thermometer schoon te maken. Het hele pakket sluis ik nu door naar mijn schoonzusje.... Je zou even na kunnen vragen bij bekenden die in het ziekenhuis bevallen zijn, misschien dat die nog iets hebben liggen.
@nala; via hier heb ik het aangevraagd bij unive Kraamzorg - Univé Verzekeringen @foto; phoe ik zie dat soort dingen echt niet.... Misschien even vragen in het nub topic?
@nala ik gok op een meisje. De nub is in gelijkwaardige richting met het ruggengraat. .. dat heb ik bij de pretecho geleerd haha maar of ik het goed zie, weet ik niet hoor
Spannendddd! Over 18 dagen weten we het. Ben echt heel benieuwd. Zojuist 2 echo's voorgelegd in het NUB topic ben benieuwd wat hun zeggen.
Aaahhh ml heeft een koortslip grrrr!! Dat bespringen kan ik mooi vergeten en vind t echt balen want stel nou dat de beeb komt en hij haar niet mag knuffelen nu