@nala; super fijn dat alles goed is met het kleine ukkie @hier; wiegje is binnen, standaart staat in elkaar nu alles even wassen en strijken als t klaar is zal ik even een foto schieten
@Nala Super dat alles goed gaat met de kleine Heerlijk van genieten meid Dat wordt nog wat als de beeb wat groter is haha Volgens mij word je van binnen bont en blauw geslagen @Mami yaaayyyy eindelijk Ben benieuwd naar de foto @hier baby is lkkr druk bezig daarbinnen. Dit betekent vast dat ze t voorlopig goed heeft en niet naar buiten wil hahaha Ik word nu zelfs door de vriendinnen van mn zusje geappt of de baby er al is people keep your pants on! Ben nog niet eens overtijd!!
Sliep ook pas laat maar ben nu al wakker alles draait alweer hier in t huis Straks naar de gyn eens kijken hoe t met mn mannetje is!!
@ Nala fijn dat alles goed is met die kleine, laat maar lekker groeien! Vervelend dat je zo slecht slaapt, hopelijk word dat nog beter. @ Myst jammer dat die kleine nog zo lekker zit, maar wel fijn toch ze komt op haar eigen moment! Maar ze maakt het wel spannend hihi! @ Mami ben benieuwd naar je wiegje, vind wiegjes zo lief met die kleine humpies er in! Succes vandaag bij de gyn, ben benieuwd of je mannetje is ingedaald nu.
Hey allemaal. Weer even een berichtje vanuit mijn kant. Ik heb inmiddels alweer 2 dagen zonder medicatie achter de rug. Het gaat niet super, maar het gaat. Ik heb nog wel wat verhoging gehad, maar niet echt koorts. Nog geen redenen gehad om terug naar het ziekenhuis te gaan iig. Vanmorgen heb ik mijn eerste uitstapje gehad naar buiten, even naar de bakker die hier een paar honderd meter verderop zit. Ik was bekaf... mijn conditie is de laatste 3 weken flink gekelderd, pfff, dat wordt wat, hoop dat ik het snel op kan bouwen. Maar mijn grootste zorg is nog steeds mijn temperatuur, dus nog even rustig aan doen. Met onze kleine meid gaat het super. Volgens mij groeit ze goed, heeft al een lekkere bolle toet gekregen. Ze was vorige week haar geboortegewicht al voorbij, zat toen rond de 3200 gram. Ze zit nog steeds in maatje 50, merkjes zoals Noppies kan ze 56 al aan. Maar de rompertjes van de Hema 50/56 zijn nog steeds te groot en te breed, ze draagt eigenlijk alleen de rompertjes van Frendz (V&D). Verder doet ze steeds meer moeite om wakker te blijven. Super lief, kijkt dan nieuwsgierig om zich heen of wil dat papa en mama haar bezig houden. Een wolk van een baby, slaapt goed, eet goed en laat op tijden goed van zich horen (gelukkig niet in de nacht).
@ Miep wat heerlijk dat de kleine meid het zo goed doet! Hopelijk kun je nu zonder medicatie bijven dat zou fijn zijn. Het zit je wel flink tegen met je gezondheid, wat vervelend meid! Als je maar wel lekker van je kleine meid kan genieten! @ Hier o heb net een schilderij op canvas gemaakt voor op de kamer van me kleine man, ben zo trots op haha! Deel even een foto natuurlijk !
Even snel berichtje van mij! Kleine man ligt goed voor nu omdat hij nog veel ruimte heeft moet ik wel meteen naar het zh als k weeen heb. Volgende week weer kijken of hij goed ligt... Als hij dan weer niet goed ligt dan word hij gedraait en gekeken of er ontsluiting is en word er ingeleid!! Dus ik hoop dat hij volgende week nog steeds goed ligt!!! Spannend weer @joyce; wat leuk joyce!! Heel schattig!!
@ Mami jeej hij ligt goed!!! En wouw wat spannend zeg, zometeen in je kleine man er nog eerder dan de meid van Mys!
Jaa voor nu he! Haha het kan zijn dat hij morgen weer anders ligt volgende week komt t er echt op aan spannendddd! Oja kleine man is nog totaaaaal niet ingedaald!! Hij zit nog ver boven t bekken, dus die voorweeen en alles hebben niks gedaan haha!! Myst! Hup hup spreek je beeb even goed aan da. Ze morgen moet komen zou wel leuk zijn precies op de uitgerekende datum miss bevallen we wel tegelijk Ach ja we zullen t allemaal wel zien. Ik ga nu even een dutje doen ben helemaal kapot, denk van de spanning hihi!! Komt zo dichtbij!!
@miep wat fijn dat t beter gaat zonder medicatie. Hopen dat je je gauw weer fit voelt iig jan he lkkr genieten van je kleine meid @joyce heeeel mooi! Heb je t zelf geschilderd ook? @mami oooooh wat fijn dat hij eindelijk goed ligt! Wordt nog spannend volgende week misschien dat we samen bevallen dan haha, want mag ws met 41 weken ingeleid worden...
@ Mys nou was ik maar zo creatief, heb daar tegenwoordig het geduld niet meer voor. Nee plaatje eerlijk van internet gestolen hihi! @ Mami slaap lekker meid! Verdient hoor dat tukkie, lekker doen!
@hier vk had niks bijzonders te melden. Kreeg wel een formulier mee over dat ene onderzoek mbt inleiden met 41 of 42 weken. Mag erover nadenken of ik dat wil en met hoeveel weken ik dat wil.... Zit btw weer aan ctg in t zh. Voor de jeuk heb ik net weer onderzoeken gehad.. nog ff wachten op de uitslagen. Vind t wel spannend want als de zoutwaarden in mn bloed hoog zijn, staken ze de zwangerschap ter plekke!! Nog ff in spanning afwachten dus
Mami & Mys... nu wordt het echt spannend voor jullie. Wanneer zullen de kleine dame en heer zich melden? Het komt nu zo dichtbij... Eergisteren was mijn uitgerekende datum... echt vreemd, want onze kleine dame is inmiddels alweer bijna 3 weken oud. Joyce: wat een ontzettend leuk schilderij voor op het slaapkamertje van jullie kleine man, zo schattig en lief!
Zooo lekker geslapen had ik weer even nodig vanavond de bekleding van het wiegje strijken! Straks nog even verzinnen wat we moeten eten. @miep; ja spannend he @myst; waarom moest je weer aan de ctg? Over inleiden tjaa ik werd ingeleid en vond het alles behalve prettig, je ligt aan toeters en bellen kan geen kant op! Als ik zou mogen kiezen zou ik lekker voor die 42 weken gaan.
Zooo beetje uitgerust hier.. heb al hele dag barstende koppijn pfff.. @ctg: ik voelde de beeb niet zo goedcterwijl ze op de echo goed actief wad. Was alleen voor de zekerheid. Nix aan hand dus