Mami: moooooi! Super schattig Joyce: dat schilderij wauw! Mys: je liet me schrikken meid! Gelukkig alles goed Miep: fijn dat het stukje bij beetje beter gaat. Je kleine meisje al 3 weken gaat snel zeg Wie vergeet ik nu? Anders zwaaaaai! Hier: druk! Gister spraytan gehad, en me haar geverft dat is alleen knalrood uitgevallen *oeps*. Nu dus lekker bruin, met een rooie kop hahaha. Nu uit de veren en vlug naar me schoonsis want die trouwt morgen en moet nog van alles doen! Dus als ik even niet reageer vanaf vandaag/morgen dan is er niks aan de hand maar dan ben ik feest aan het vieren en aan het bijkomen hahaha.
@ Mys gelukkig meid, fijn dat ze het wel gelijk zo serieus nemen en je toch even checken. Dat geeft rust, gewoon lekker verder broeden hihi! @ Mami wouw super gaaf, daar mag je ook echt heel trots op zijn! Echt tof! Enne dat kapstokje waar heb je die gescoord die vind ik ook super gaaf! Ik ben nu toch aan het aftellen nog 8 weken werken.. (eigenlijk 9 maar heb nog een week vakantie tussendoor). Ik kan niet wachten, merk toch echt wel dat 40 uur werken behoorlijk zwaar word, harde buiken en moe. Maar nog even door bikkelen! Fijne dag allemaal toppers!
Haha! Ja toch vond em toevallig daar dus gelijk meegenomen. Eerst had ik nog mn twijfs maar toen mn vader hem had opgehangen en ik nog wat van die zeepsterren eraan had gehangen vond ik hem toch wel heel leuk geworden
@nala haha ben benieuwd naar je foto's veel plezier meid en gefeliciteerd met je schoonsis @joyce kan ik me voorstellen zeg! Gelukkig heb je tussendoor nog een weekje vrij en kan je bijkomen voor je t weet is de tijd zo om! @hier vandaag uitgeteld en nog steeds geen baby! In tegendeel gisteravond heeft ze me bont en blauw geslagen van binnen zo druk dat ze was! Begin echt ongeduldig te rken merk ik wel hoor... zat er gisteren helemaal doorheen. ..
@myst; ik ken het gevoel!! Nog even volhouden maar helaas kun je niet anders dan afwachten wanneer je eine meid zelf besluit te komen. Ga je wel met 41 weken voor de inleiding? En ga je dan meteen voor pijnstilling? Haha! Wat ben ik weer nieuwschierig he
Ik doe zowiezo mee met t onderzoek waar ik t over had, maar dan word ik ingeloot of in de groep met 41 weken inleiden of 42 weken inleiden.. is ook weer afwachten haha zowiezo ga ik gelijk voor pijnstilling! Waarom pijn lijden als t niet hoeft
Oke spannend hoor myst!! ja gelijk heb je! Vooral met inleiding is pijnstilling wel fijn hoor maar goed is misschien bij iedereen anders. @hier; ben moe!! Wil graag iets doen met mn dochter maar oh kom gewoon niet vooruit! best wel zielig.
Wie weet komt ze daarvoor al en is t helemaal niet nodig haha Heb de link btw aangepast. @mami dat is echt balen he ik heb geloof ik last van hooikoorts bleehhh.. iedere ochtend als ik net ontbeten heb, komt de hoofdpijn opzetten, gaat mn neus branden en voel ik me opeens niet mr lkkr.... Regent t bij jullie ook zo hard ??? Heb nu een brug nodig om mn huis uit te komen.. is een zwembad ontstaan hier
O jakkie myst! Niet fijn! Hier geen regen het is juist wel lekker buiten daarom wil ik ook iets gaan doen hihi!
Hahah geweldig hier is het blauw met wat wolkjes maar wel super zonnig, leuk zo'n raam haha! @ Mami ja ml gaat van steigerhout iets maken en ik denk dat hij daarop als kapstokje super leuk staat. Foto's volgen tzt hoor haha kan het niet zo goed uitleggen. Ik zeg wat ik wil en ml gaat aan de klus haha! En kun je niet naar een speeltuintje in de buurt, kan jij lekker zitten en die kleine glijden enzo haha! @ Mys snap ook wel dat je er klaar mee bent hoor, laten we hopen dat ze snel komt! Dat inleiden lijkt mij ook niks! Maar kan echt niet wachten tot het voorbij is haha! Ja ga met 31 weken nog 1 weekje op vakantie naar Spanje (naar een huisje waar me schoonouders ook zitten in de bergen met zwembad en half uur van het strand), weet niet of ik het aan kan maar als ik jullie hoor moet het kunnen toch? @ Hier wauw sinds 2 dagen voel ik die kleine man goed! Hij heeft krachtvoer op denk kung fu in me buik haha! Buik beweegt ook van buitenaf zo gek gezicht!
Pijnstilling: ik heb die weeën gevoeld en was zo blij dat ik uiteindelijk een epiduraal had gekregen, dat was erg relaxed... alleen het zetten van het epiduraal viel erg tegen, maar als je dat achter de rug hebt, kun je op een ontspannen manier verder...
@hier; toch maar wat ondernomen met mn meisje naar de kinderboerderij, ze had haar grote vriend gevonden in de zandbak foto staat op fb! Haha vond het zo grappig. Nu kopje thee drinken en even een uurtje liggen, deze mama is moe!!
Superleuke foto's mami echt een schatje is ze @hier heb t huis weer eens onderste boven gehaald haha nu lkkr douchen en strax de keuken in.. moet de vaatwasser nog legen, maar heb daar geen zin mr in! Mag ml wel doen
De ruggenprik bij mijn eerste ks heb ik ook helemaal niets van gevoeld. Maar de laatste keer: AUWWWW, dat deed echt pijn, en de beste man lukte het de eerste keer niet, dus moest hij een wervel hoger om het daar te proberen... En tot overmaat van ramp lukte het het verpleegkundig team niet om 2 dagen later de epiduraal te verwijderen. Moest ik uiteindelijk in een foetus houding gaan liggen en me zo klein mogelijk maken, dat viel niet mee met mijn buikwond + koorts... Ik had ook een flinke bloeduitstorting op de plek van de epiduraal, ws van het zetten.... Ik had overigens wel pech, want het zetten van het infuus lukte ook niet, ook flink geplaagd en twee blauwe plekken erbij... Maar ach, voor een goed doel... en nu zijn de plekken al weg getrokken