Op naar geluk en een prachtige toekomst (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Miepske1980, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ooohhhh miep wat een drama zeg :$ ik hoop dat ik daar geen last van zal krijgen ;)

@mami irritant heeeeee!! Kan ook nooit slapen als ik erg moe ben grrr..

@hier nu de baby er toch niet is, ff spammen met mn buik :p

IMG_20140626_184622.jpg

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aaah mooie toet myst:D

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Pfff wat een nacht!! Ben wel 1000 x wakker geworden! Lag niet lekker, dan weer kramp in mn knieen, dan weer slapende hand, dan weer zere rug gggrrr!!

Hoe is het met de rest?

4. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Goedemorgen lady's!

@ Mys gaaf, mooie buik hoor!
    @ Mami was een lieve foto's van je dochtertje, echt een schatje!

Hier is alles lekker rustig vanavond shoppen voor de babykamer, gordiijnen en rolgordijn uitzoeken en bestellen. Heb er zin in het kamertje helemaal leuk maken! Verder laatste dagje werken en dan heerlijk weekend!

5. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @joyce; leuk!!:D wel even showen he als t af is:p

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hier gaat het beetje bij beetje beter. Ik heb af en toe een beetje verhoging, maar daar blijft het bij. Mijn lichaam is wel helemaal op. Ik slaap ook veel en heb dan erg veel moeite met wakker worden. Maar nu de koorts weg lijkt te blijven wil ik mijn conditie weer gaan opbouwen: dat wordt dus wandelen de komende tijd, even mijn spieren weer laten wennen aan wat meer beweging. Eergisteren heb ik al 2 kleine ommetjes gemaakt (even naar de bakker en wat oud papier weggooien, hooguit 500 m per keer gelopen) en ik heb daar gewoon spierpijn van in mijn billen... dus dat gaat leuk worden de komende tijd.

7. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miep; fijn dat het wat beter met je gaat meid! Rustig opbouwen dan maar:)

8. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Miep pff wat vervelend allemaal zeg.. doe rustig aan!

@ Mami ja natuurlijk maak ik foto's als het klaar is, zal nog wel even duren ivm levertijd etc maar als het klaar is volgen er foto's!

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd!!:D

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een stilte hier meiden!

Vandaag eens lekker geshopt met dochterlief! Ze had een paar nieuwe schoenen nodig dus gelijk 3 paar gehaald.... Whoops! :D

11. MysteriousG

Tnx meiden :)

@joyce veel shopplezier! Ben ook benieuwd naar de foto's :D

@miep aahh meid klinkt erg vervelend allemaal, maar gelukkig gaat t de goede kant op :) idd alles wr rustig opbouwen ;)

@mami rot is dat he!? Had er ook last van pff... ben met moeite de bed uitgegaan vanmorgen! Hopelijk heb je wat rust kunnen pakken :)

@hier ben gesloopt! Heb een klein uurtje gewandeld met ml, maar moest tussendoor echt ff zitten. Kreeg erg last van.mn onderbuik en onderrug.. voel me net een oud wijf ;) daarna wezen boodschappen doen en tegen de tijd dat we thuis waren, kon ik geen kant mr op! Ben niet mr van de bank af te slaan...

12. MysteriousG

Hmmm ik zat btw in mn cyclusapp te kijken en volgens de app ben ik 1 juli uitgerekend.. in het begin was ik bij de vk ook 1 juli uitgerekend & na de 2e echo werd ik een week vooruit gezet naar 26 juni. Maar nu ik alles bekijk, is dat niet mogelijk gezien t feit dat ik aan ovutesten deed en precies weet wanneer mijn ovulatie geweest is! Ben een beetje in de war en vind mn vk maar raar... ook bij 20 weken echo kreeg ik te horen dat de baby of te klein was of mijn termijn niet klopte.. nou na zoveelste groei echo weet ik nu onderhand dat de baby niet klein is! Zou niet de eerste keer zijn dat mn vk zich ergens in vergist. Ik word telkens naar t zh gestuurd en iedere keer krijg ik te horen dat de vk er helemaal naast zat!

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zou best eens kunnen hoor myst! Kwestie van rustig afwachten. Miss moet je maar uitgaan van dat je 1 juli ben uitgerekent dan valt het nog een beetje mee dat wachten! Wel vervelend die verwarring zo!:(

14. MysteriousG

Ach jaaa ben er bijna van af ;) ben blij dat in t zh beval met echte professionals om me heen :)

15. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat is waar myst! Nog heel even:D

Ppff ik word hier gek! Maagzuur, hoesten! Kan niet slapen zo:( mn lijf is helemaal af maar mn hoofd nog niet.... Zo irritant dit. Zo klaagmodus weer uit.

16. MysteriousG

Nou meid je bent niet de enige.. hier ook nog steeds wakker. Heb echt last van mn rug.. teveel belast zeker.

17. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meisjes!

Myst!! Wat lees ik nou in het andere topic???? Heeft het doorgezet?? Whaaaa!! :D zal het dan eindelijk??? :p

Na een helse inslaap hier toch wel redelijk geslapen:) nu even mn dochter klaar maken voor een logeerpartijtje:p bij mn schoonsissie...

18. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    wat??????? oehhhh spannend!!!! Mys, hopelijk krijgen we snel goed nieuws dan :)

19. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeeeeeeeeeh hoera myst!!!!! Gefeliciteerd met jullie dochtertje!!! Benieuwd naar je verhaal en foto:p

20. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Van harte gefeliciteerd Mys!!! Ik ben ook erg benieuwd naar je verhaal :-D

Deel Deze Pagina