Oh haha jullie weten t al we zijn weer thuis het was een snelle maar een helse bevalling zonder pijnstilling.. ik ben echt gesloopt! Verhaal volgt oh en tnx sgatjes ♡ ben echt op de zevende hemel ♥
Myst wat geweldig!! Gefeliciteerd!! Ik zag het net op facebook! Rustig aan wijffie en lekker genieten van jullie mooie prinses!! Heerlijk!!!
Dankjullie wel meiden! Kan t nog steeds niet geloven! Mn zusje heeft me idd getagd op fb met de foto van onze kleine meid ben tot op mn oren verliefd ♥♥♥ze heet Alina Rond 03.30 vanacht werd ik wakker met rugpijn. Ik d8 heb mn rug overbelast en is gewone pijn.. ging naar de wc en door de druk een grote boodschap gedaan en weer bedje in.. na 10 min kreeg ik wr last van mn rug en wr negeren. Weer na 10 min pijn en toch wat meer dan eerst, dus ik begon te timen.. na 20 min had ik t om de 6 min en binnen een uur om de 2 min al! Om 04.30 vk gebeld want de pijn was niet te harden! Om 5 uur bleek ik al 8 cm ontsluiting te hebben en moest gelijk naar t zh.. daar aangekomen had ik volledige ontsluiting en werden mn vliezen gebroken. Maar kreeg helaas geen goede persweeën en de rug weeën waren echt killing ik raakte op een gegeven moment zo vermoeid van dat ik weeenopwekkers kreeg en binnen 10 min was ze er al (Om 08.59 uur). Heb een kleine reptuur en paar hechtingen, maar gaat goed in t ziekenhuis heeft de kleine goed van beide borsten gedronken Maar slaapt nu de hele tijd en wil niet mr happen naar de borst.. met kraamzorg vanimddag beetje gekolft en via lepel wat melk gegeven. Strax wr proberen en anders moet ik gaan kolven
Meid heerlijk voor je en wat een prachtig plaatje hwb je op de wereld gezet. Hoe gaat het nu? En doet je prinses het goed? @hier voel ik de baby steeds vaker en steeds duidelijker "harder" zeg maar. Heerlijk!
Wauw myst!!! Aat een super snelle turbo bevalling heb je gehad!! Zo wil ik het ook wel zeg!! En wat een mooie naam hebben jullie haar gegeven ze is prachtig lekker uitrusten nu en geniet van jullie dochter @nala; aaahh leuk he die beginnende schopjes genieten!! @hier; uiteten geweest, bios gepakt even eruit Baby is weer lekker druk aan het rommelen in mn buik! Hopen dat hij zich niet besluit om te draaien, als ik een beetje voel aan mn buik zit zn kont niet meer boven dus op hoop van zegen!
Ppff nou hier flinke gerommel zeg behoorlijke pijnlijke harde buiken werd er wakker van! Zit geen regelmaat in helaas zijn alleen flink aanwezig. Net zware diaree gehad! Leuk nachtje zo zeg
Hallo dames Ppff ben de hele nacht wakker geweest! Die harde buiken kwamen op een gegeven moment om de 3 min! Mn darmen zijn compleet van slag! Maar mn baby zit nog in mn buik hoor helaass!
Nou Mys, dat klinkt alsof het als een sneltrein gegaan is. En dat zonder pijnstilling, wel heftig hoor. Geniet nu maar lekker van jullie kleine meisje & prille gezinnetjes... ff rust
Hier: ik ben weer aardig in beweging. Gisteren een eindje gewandeld met de kinderwagen, er was een kleine markt hier in de buurt dus daar even rondgeneusd en wat boodschapjes gedaan. Ik voelde aan het einde van mijn wandeltocht mijn litteken wel even trekken, meer een vervelend gevoel, geen pijn. 's Avond wel verhoging, maar ik voelde me verder prima. Het is dat de thermometer op mijn nachtkastje lag, anders was het niet eens in me opgekomen om mijn temperatuur op te meten.... ik maak me dus geen zorgen meer om die verhoging. Zal wel komen omdat ik nu opeens veel meer doe, was gisterenavond dus ook ontzettend moe. Vandaag wilde ik eigenlijk naar het centrum, maar de weersverwachtingen zijn heel slecht: er wordt hier storm voorspeld, maar het zonnetje schijnt nu juist... snap het niet helemaal, maar wellicht wel beter om niet te ver van huis te gaan
Net even lekker geshopt :-D . Ik wilde nog heel graag een goede buggy hebben, dus vandaag ff bij de prenatal wat buggy's uitgeprobeerd. Ons oog is gevallen op de Chicco Liteway, niet al te duur, leuk kleurtje: paars, en erg degelijk. Ook kunnen de allerkleinsten ook al in, maar de verkoopster gaf aan dat het beter is te wachten tot de kleintjes zo'n 6 weken zijn. Er zijn natuurlijk fijnere buggy's, maar ik wil er geen 200 - 300 euro aan uitgeven. We leggen hem in de auto en gebruiken hem voor dagjes uit. Onze mega mutsy kinderwagen past alleen in de auto als de achterbank plat gaat, dus niet handig.
@miep; fijn dat het weer beter gaat met je miep en je weer lekker je ding kan doen. @hier; vannacht hadden mijn darmen zich weer helemaal geleegd ppff krampen joh! Maar goed.... Baby zit er nog in dus niks gebeurd hihi
Wat fijn miep dat jeje weer wat beter voelt! Mami: nu jij nog meid! Spannenddd. @hier: alles gaat goed, moeheid slaat toe hahaha. Zometeen me huis helemaal opruimen. Moet ook gebeuren!
@ Miep, heerlijk meid lekker genieten nu! @ Mami, er zit er 1 dus lekker op de darmen te duwen hihi! Maar je zit bijna op die 39 weken dus het is echt wachten op het eerste kereltje nu! @ Hier vanochtend weer op controle geweest, ik moet extra bloed prikken met 27 weken ivm mijn bloedgroep. Verder was alles weer helemaal in orde, dus gaat top! Heerlijk! Vrijdag 3-D echo, super spannend ben echt benieuwd!
@nala en joyce; jaja! Nog eventjes hopelijk komt hij snel want het valt me nu toch wel echt zwaar die buik hoor ppff!
Aah wat fijn joyce dat alles goed is! Ben heel benieuwd hoe de 3D echo je bevalt. Wij hebben besloten om alleen geslachtsbepaling te doen. Ook spannend nog 11 dagen. Denk toch echt een meid, spannend spannend😍