Op naar geluk en een prachtige toekomst (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Miepske1980, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Leuk Joyce, zo'n 3D echo... ik hoop dat jullie het gezichtje van jullie mannetje goed in beeld kunnen krijgen :)

Nala, erg spannend, ik ben benieuwd of het idd een meisje is :)

2. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ nala spannend hoor, ben benieuwd of je voorgevoel goed zit!

@ mami ik duim voor je dat de kleine zich snel laat zien!

Iedereen die we spreken zei je moet echt een 3D echo doen dat is zo mooi, zo bijzonder. Dus ik kan niet wachten hihi! Ik hoop ook dat we zijn gezichtje kunnen zien :D

3. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Wij hebben geen geld voor een 3D echo. Ik wil zoooo graag de geslachtsbepaling dat ik de 3D laat schieten. Zo blijft het een extra verassing bij de geboorte. Volgens mij heeft de beeb nu al het neusje van ML zo cute!

Goh meiden ik had nooooit durven dromen dat ik al zo ver in me zwangerschap zou zitten. Echt ik snap jullie nu pas allemaal hoe bijzonder dit wel niet is!

4. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Oh kijk meiden! Ik maak al vanaf week 4 een bellyshot elke maandag.
    Vandaag 2 collage's.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,5 KB
      Weergaven:
      1
  5. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    En de volgende

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,5 KB
      Weergaven:
      1
  6. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mooi buikje nala! Straks heb je ook een mooie toet😜

Nou zeg! Ik denk dat ik iets te enthousiast mn was in de kast heb gelegd haha.. Trek zo een schuifdeur uit zn voegen! Oeps! Tijd voor een nieuwe kast denk ik!

7. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hahaha ik zie je al staan met de deur in je handen!!!

@ Nala mooi buikje al hoor! Gaat ook alweer snel bij jou, gaaf! Lekker van genieten en mee showen!

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha nou joyce zo stond ik ook echt! Met die deur echt in mn handen nou 2 dan hij was best zwaar! Schroeven alles liggen eruit! Hoe ik het heb gedaan geen idee!!

9. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    hahaha super mami :D!! Met super krachten!

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha😂 nou zeg dat!! Alleen als ik het dan zo bekijk beginnen de hormonen te werken en moet alles recht in die kast liggen haha je ziet nu alles. Hmm dat word weer een klusje voor vanavond😜

11. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Zooo meiden ben ik weer! Moest echt ff inkomen met het voeden en verzorgen van de baby en daarnaast ook nog eens mijn rust pakken... maar oooh wat is t allemaal toch waard :D ik kan niet mr zonder haar ♥ als ze slaapt kijk ik naar haaar foto's, omdat ik erg mis :)
    Met de bv gaat t ook goed! Alles is lkkr op gang gekomen en de kleine meid drinkt ook goed :D wel doet t aanhappen echt ff zeer zeg :$ mn tepels zijn ubergevoelig geworden...
    Madam poept zovaak op een dag dat ze is afgevallen, maar omdat ze goed drinkt, is er geen reden om ons zorgen te maken :)

Btw ik lijk nog steeds zwanger hoor! En denk soms nog echt dat er een baby in mn buik zit en ik er voorzichtig mee moet doen haha :p

@miep wat fijn dat t goed met je gaat meid!

@nala ik denk ook een meisje en wat een prachtige buik heb je al :)

@mami hahhaha hoe heb je dat voor elkaar gekregen???

@joyce aaaah wat leuk meid! Ben benieuwd naar de echo :D

12. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi myst!:D

Wat super dat alles lekker loopt:D ja uh die kast ja! Haha hormoontjes power i quess! :p

Geniet lekker van je meisje myst!!

Ooohhh nu wik ik helemaal mijn baby!! Whaaa!! Willen jullie allemaal even wat weeopwekker deze kant op gooien:p

13. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hahaha de nesteldrang slaat toe, alles moet tip top zijn! Nou je kunt je zelf lekker bezig houden (althans als ik zie hoe ml soms dingen in ze kast gooit haha). Maar succes dan vanvond!

@ Myst meid wat heerlijk, ja ik ben ook bang dat het aanhappen echt zeer doet. Als ik me bedenk hoe gevoelig ze nu al zijn... maar dat gaat naar een paar dagen over (vandaag boekje over borstvoeding gekregen bij me vk haha). Maar wat geweldig hoe verliefd je kunt zijn op zo'n klein wonder, oww ben ook zo benieuwd hoe dat voelt hoe dat is! Maar nog 14 weken te gaan haha.. duurt lang!

14. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hihi thanks joyce! Dat word wat er ligt van alles in die kast! Normaal gooi ik em dicht en ml zn kant kan me niks schelen maar ehh jaa nu is t toch geen gezicht he:p

15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ik ken dat, soms kan ik het echt niet meer aanzien en dan ga ik het opruimen.. Maar zo zonde van me tijd, binnen een week heeft hij er alweer een bende van gemaakt hahah! Maar geniet van het eind resultaat voor zo lang als het duurt hihihi!

16. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja echt he! *zucht* mannen!

17. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hahaha ja en wij krijgen er nog 1 extra in ons huishouden, maar al met al kunnen we ook niet zonder ze!

18. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Ja buikie al he! Mensen schrikken als ik zeg nog maar 13 weken te zijn hahaha.

Myst wat fijn dat alles goed gaat ook met bv! Knap hoor! Zelf kies ik voor flesvoeding gezien mijn melkklieren continu ontstoken zijn.
    Je hebt ook echt een prinsesje op de wereld gezet!

Stiekem ben ik toch nog eem beetje bang dat een van jullie dezelfxe naam heeft als wij! Hahaha.
    We zijn het trouwens helemaal eens over de naam! Joey was ML's favoriet maar die hebben we laten vallen. Het wordt een unisex naam. Ik bem helemaal in de wolken ermee.

19. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ja Mys, dat aanhappen voelt niet fijn... ik moest dan echt even tot 10 tellen en dan zakte dat vervelende gevoel weer weg. Ik had overigens snel kapotte tepels. Hannah hapte wel goed aan, maar liet dan soms even los waardoor ze alsnog aan mijn tepel zat te zuigen en niet aan mijn tepelhof....
    Hier zijn we geheel overgestapt op flesvoeding en de bv is al geheel afgebouwd. Mijn borsten voelen weer normaal en dat is toch wel heel erg fijn. Het nadeel is nu wel dat de voeding geld kost, maar helaas... het is nu eenmaal zo gelopen.

20. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Oeh wat lastig dat borstvoeding. Maar als het eenmaal goed gaat doet het dan ook iets pijn of is het dan geheel pijnloos?

Miep dat Hannah het goed op de fles?

Deel Deze Pagina