Op naar geluk en een prachtige toekomst (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Miepske1980, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Nala alleen aanhappen is pijnlijk. Als ze eenmaal drinkt, voel ik er nix van.. nu begint hier stuwing trouwens. Als ze wat later komt, doen mn borsten echt pijn!! Gelukkig drinkt ze genoeg. Dat verlicht de boel :) morgen misschien wat kolven en newaren...

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ppfff gadver wakker van de maagzuur:( niet leuk!! Ff snel koppie thee en weer verder proberen te slapen!

Aaii stuwing myst! Ook niet fijn he!! Wel fijn dat de kleine meid goed drinkt bij je!

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Bij de oudste had ik ook last van stuwing, dat het echt pijnlijk was. Nu had ik er wat minder last van, meer omdat de kleine erg goed dronk denk ik... maar toen ik eenmaal moest stoppen met de bv en alleen mocht kolven, kreeg ik wel weer last van mijn borsten.

De flesvoeding gaat hier super. Ruim een week geleden zijn we begonnen met 70-80 cc. Nu drinkt ze flesjes van 100 cc en ze wil soms zelfs meer. Ze krijgt nu 6 voedingen met tussenpozen van 4 uur. Maar vannacht liet ze er 6 uur tussen zitten. Doordat de voedingen in de nacht soms wat anders verlopen (de ene keer na 4 uur, de andere keer na 6 uur) verspringt haar schema nu wel telkens, maar dat is nog niet zo'n ramp.
    Ze moet minimaal 450 cc per dag drinken (bij 3 kilo) en ze moet dit opbouwen richting de 600 cc (bij 4 kilo). 4 kilo weegt ze nog niet (denk eerder 3,5 kilo), maar de 600 cc haalt ze nu wel al bijna.
    Donderdag wordt onze dame weer gewogen, ik ben benieuwd!

4. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Borstvoeding nou we zullen het zien, ik wil het wel proberen.

@ Mami wat naar, hopelijk heb je nog wel even lekker kunnen slapen daarna.

@ Miep, wat fijn dat ze zo goed drinkt! Laat maar lekker groeien die kleine meid! Super leuke foto ook weer van je dochters op facebook! Genieten!

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik doe deze maand mee aan de buikfoto van de maand (grote zus-to-be)
    ... en ook aan de baby van de maand
    Willen jullie op mij stemmen?
    Thanx
    xxxxxxxxx

Ik zag dat mijn buikfoto al in bij enkele mensen in de smaak is gevallen, dat terwijl ik nog geen stemmen geronseld heb hahah... ben benieuwd hoor :)

Vaak is het jammere van dit soort wedstrijden dat je echt stemmen moet gaan ronselen, en eigenlijk ben ik daar niet zo van... maar ik ga het toch een keertje proberen

6. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Miep ik heb op je gestemd hoor!!

7. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Miep ik ga zo ook stemmen!

Pfoee het ruikt in huis naar verrotte vis. Maar we eten geen vis? Ja bij de visboer eten we altijd meteen ons visje op. Bah ben de misselijk van.

En na me bevalling moet er iemand zorgen dat er super donker bruin brood met zaden en pitten ligt en een pakje leverworst plakjes. Heb daar zoooooveel trek in 😱

8. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Miep ik zie je niet staan bij buik van de maand 😔

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hey, klopt Nala. Mijn foto is verwijderd omdat het niet is toegestaan om stemmen te werven... en dat heb ik in deze topic dus gedaan...

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ben er wel een beetje pissig om hoor. Doe ik eens een keer ergens aan mee, krijg je dit. Maar goed, kleine kans dat ik zou winnen

11. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Wat stom zeg! Ik zie ze het vaak overal doen.
    Nou volgende maand gewoon weer meedoen! X

12. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hellooo ladiezz,

Nou zeg miep! Wat een raar gedoe! Ik zie het vaak genoeg gebeuren in topics!

Hier net wezen eten bij schoonouders, heerlijk een avond niet te hoeven koken:p mijn kleine meid is behoorlijk opstandig aargh!! Wilt niet naar bed, kleed zich uit in bed dus ligt dan helemaal naakt en plast dan haar bed nat:( vandaag dus alweer 3 x verschoont. Zelfs vanmiddag heeft ze overgegeven omdat ze zo moe was en niet wilde slapen! Ppff dus alles maar even wassen, ben echt blij met mn drogwr nu:D mn schoonmoeder denkt dat het niet lang meer duurt en ze iets voelt aankomen! Nou ben benieuwd hihi!!

13. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Ooohooh mami dat klinkt alsof de kleine meid weet dat er wat gaat gebeuren. Spannend meid

14. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Zou goed kunnen Mami, jullie kleine dame weet dat er iets gaat veranderen.

15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Zou toch super bijzonder zijn als zo'n kleine meid dat toch ook aanvoelt, ben benieuwd! :)

16. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou zal wel in de lucht hebben gezeten haha heb als een roosje geslapen hihi!! Straks maar eens kijken hoe het ervoor staat bij de controle.

17. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hoi meiden!

Ik lees met jullie mee hoor, maar moet nog zooo wennen aan alles en kom soms tijd te kort om bij te tanken.. eergisteren avond had de kleine krampjes, waardoor ik tot in de ochtend niet heb kunnen slapen! Heb haat hele tijd bij me moeten houden... gisteren heb ik dus veel bijgeslapen samen met de kleine.. haar naveltje is gisteren ook al afgevallen! Heerlijk :D

De kleine meid wordt nu ook wat meer speels en wil in de loop van de dag maar niet in slaap vallen haha :p komt door tante die hele tijd met haar wil spelen!
    Ook is ze lkkr weer aangekomen en gaat borstvoeding beter! Heb nu tepelhoedjes gekregen van de kraamzorg en ga t zo met de volgende voeding proberen :) met kolven heb ik er geen last van dus hiermee ook niet volgens haar.. ben benieuwd ;)

Volgens de kraamzirg heb ik een ideale borstenkolf. Ze heeft de naam genoteerd en gaat t iedereen aanraden :D

@miep niu jaaaah zeg! Dan maar volgende maand mee doen :)

@mami zou best kunnen dat ze iets aanvoelt idd! Ben zooo benieuwd naar je boefje :D

Sorry als ik wat vergeten ben meiden ben net wakker :)

18. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Spannend meiden vanavond weet ik wat onze baby is!

19. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Spannend Doom, heb je een voorgevoel?

@ Mys dat snappen we hoor meid, doe maar lekker rustig aan en lekker wennen aan die kleine meid, en het leven als mama!

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @doom; spannendd!!

Hier was alles goed met de kleine man!! Hij ligt er goed voor maar is nog steeds niet ingedaald! *zucht*

Deel Deze Pagina