@nala ik heb van 08.30 tot 12.30. @mami dat is meestal zo met tweede zwangerschap heb ik gehoord.. wel balen natuurlijk.. hopelijk daalt hij snel in!
@doom ben benieuwd meid @hier een ondeugende meid die maar niet wil slapen... ben echt op. Gelukkig neemt mama t ff over voor me, want ze is toch al gevoed & verschoond
@nala; ik neem hele dagen, geen idee van de precieze tijden @myst; ja dat weet ik hoor! Maar omdat k zo n last heb down under had ik toch de hoop dat hij was ingedaald en daar komt bij dat hij zit toch nog kan draaien zolang hij nog ruimte heeft en nog niet is gedaald Wat fijn dat je mams er is! Lekker uitrusten meid
Ja ik snap wat je bedoeld! Zal voor je duimen meid @tepelhoedjes: wat een heerlijke uitvinding zeg ik geniet weer volop van de bv zonder pijn
Mys doet ook het aanhappen geen zeer meer en dw eerste slokjes? Wij kiezen voor 3 uur kraamhulp, ml is de eerste 14 dagen nog thuis heeeerlijk en me moeder is er en schoonsis ook dus moet goedkomen
Nee doet geen pijn meer wel nog beetje gevoelig ivm de wondjes, maar is heel goed te doen en zo kunnen de wondjes genezen
Ik had ook 3 uur kraamzorg Nala... onze kraamverzorgester wist soms echt niet hoe ze de tijd moest vullen. Wij moesten echt klusjes voor haar bedenken. Ben blij dat ze niet meer uren hier was. Wat fijn Mys dat de bv zo goed gaat! Mami... dat indalen zal heus wel komen. Ik zat er zelf toen ook mee. Maar toen ze in het zkh ontdekte dat ik al ontsluiting had e dat de bm er klaar voor was, was onze dame opeens wel ingedaald
@myst; fijn dat je nu zo kan voeden zonder de pijn @miep; ja ben echt benieuwd hoor!! @doom; wauw gefeliciteerd meid!!!
Weet iemand hoe het zit met ongesteld worden na de zwangerschap? Ik vloeide nauwelijks meer, alleen hele kleine stolseltjes. Nu sta ik vanmorgen op met buikpijn, echt een ongi-gevoel en ik vloei opeens weer wat meer. Het lijkt eigenlijk wel alsof ik ongesteld ben.... Bij mijn eerste zwangerschap bleef de ongi lang uit en ben ik uiteindelijk maar met de pil gestart na 10 wkn.
@doom wauww gefeliciteerd lkkr veel blauw shoppen @miep zou best kunnen dat je ongi bent.. mn kraamzorg gaf aan dat t mogelijk was om gelijk ongi te worden @hier een slapeloze nacht achter de rug.. prinsesje had buikkrampen en kon niet slapen uiteindelijk bij mezelf in bed gelegd met mn hand op haar buik. Heeft ze goed kunnen slapen, maar ik durfde niet echt te slapen met haar zo naast me...
Mys, erg zielig hè, als de kleintje krampjes hebben. Bij onze dame werkt het als ik over haar rug wrijf (een beetje stevig wrijven), en dan gaat ze meteen poepen en is de kramp weg. Ook vindt ze het erg fijn om op haar buik te liggen. Dan heeft ze eigenlijk geen krampjes en poept ze zonder problemen. Ze slaapt sowieso beter op haar buik, maar dat durf ik in de nacht nog niet. Ik ga vandaag bij het cb overleggen wat ik met het buikslapen moet doen, want als onze dame niet ingebakerd is slaapt ze echt niet op haar rug. Op haar buik slaapt ze ook veel rustiger en langer dan ingebakerd op haar rug.
@ Doom gefeliciteerd hartstikke leuk! Nog een kereltje eindelijk al die meiden hier haha! @ Borstvoeding/krampjes etc er staat me nog al wat te wachten dus haha! Ook weer spannende dingen! Kan niet wachten, morgen 3D echo kijken hoe ons mannetje er uit ziet echt spannend hihi!
Meiden ik wil wat namen aan jullie voorleggen die in mijn hoofd zitten voor onze kleine man. Graag jullie eerlijke mening, wij houden van Engelse namen dus als je daar niet van houd vind je ze allemaal niks haha! (ze staan op willekeurige volgorde). Jace Mason Kyan Jason
@joyce; ik hou ook van engelse namen hier mijn lijstje; zat wel te twijfelen tussen kyan en jason maar omdat ik veel jason(s) ken heb ik die toch op 3 gezet haha maar das een tik van mij ik hou van namen die je bijna niet hoort 1.mason 2.kyan 3.jason 4.jace @myst; och zielig ja die krampjes!! @hier; vannacht was t weer gerommel, voelde me onrustig, veel diaree en krampen maar geen baby helaas hihi. Dus we wachten maar weer!!
Serrieus Joyce! Je hebt op 1 na dezelfde namen als mijn schoonsis. Dus dan wordt het. 1. Jason 2. Jace 3. Mason 4. Kyan