@ Mami ja ik dat is ook mijn probleem met Jason, ik wil stoere engels maar niet te veel voorkomende naam. Thanks voor je reactie! Wel vervelend weer zo'n gebroken nacht, jammer dat die kleine nog niet wil komen.. we wachten weer af hihi! @ Nala haha wat een toeval zeg, dank je voor je reactie!
Wij hebben 1 naam voor beide geslachten. Dus maakt bij ons niet uit wat het wordt. Jason heb ik zelf nog over nagedacht tot me schoonsis ermee aankwam. We hebben al bijna 3 jaar een naam voor onze spruit we vonden die meteen leuk en gelukkig unisex! En als er ooit een 2e komt dan hebben we ook al een unisex naam dus ideaal hahha. Alleen kwam manlief met Joey tussendoor en die vind ik gewoon totaal niet bij ons passen. Mami hoop dat de kleine snel komt! Dit weekend zou leuk zijn hahaha. Xx
@ Nala.. ja wij hadden al een naam klaarliggen voor een meisje maar ja daar hebben we nu niks aan. Maar we willen natuurlijk wel dat de naam die we nu kiezen daar bij past, dat mag het ons nog gegunt zijn en we krijgen een meisje dat ze nog steeds die naam kan krijgen. Een unisex naam is wat dat betreft wel makkelijk haha, ben je gelijk klaar met nadenken en zoeken etc.
Mason vind ik ook het leukst, lekker apart Hier de leenwagen geleverd maar oh!! Kan niet wachten op mn eigen bestelde wagen, wat een lelijk eendje is dit hihi!! Maar ja beter iets dan niets he in geval van nood is het wel handig om iets te hebben. Hou hem nog wel in de doos want anders staat dat bakbeest maar in de gang. Verder is t hier rustig in de buik, opstandige dochter joh! Something is hanging in the air hier! Mn hele huis is ontploft! Dus ga even tukkie doen en maar weer puinruimen.....*zucht*
Mason vind ik ook erg leuk! Ik denk dat ik eerder naar de letter J neig omdat we die zelf als eerste letter hebben haha. Net me positie tankini binnen gekregen zit als gegoten. Dus zaterdag lekker zwemmen en me aanmelden voor zwangerschaps zwemmen. Heerlijk!
Mason staat bij ons ook op 1, super dat jullie dat ook vinden soms heb je toch net even die bevestiging nodig! @ Mami haha is het zo erg, nou hopelijk komt je eigen wagen dan snel binnen en hoef je niet te lang met deze wagen te lopen hihi! Succes met opruimen en je opstandige dochter ! @ Nala heerlijk meid ik heb een gewone bikini van de H&M gekocht en dan heel veel maten groter, wilde er niet te veel aan uit geven. Lekker zwemmen, heerlijk!!
Ik vind Mason ook het leukste, wat vind je trouwens van Shane?? ♡ Ik vind jongens Namen ook erg moeilijk. Hebben ook nog hoop op lijstje, theun, bram vince vind maar moeilijk en heb met geen 1 naam het wauw effect... meiden Namen hadden we al. En blauw shoppen word het denk ik niet..Daar houd ik niet zo van haha
Jij gaat meer voor Hollandse namen Doom? Wij hebben ook engels/amerikaanse namen. Waarvan je er 1 sowieso bijna nooit hoort echt zo fijn.
Hier nog steeds geen zwangerschapsuitkering op mijn bankrekening gekregen en ik heb al 1,5 maanden verlof. Al gemaild met mijn leidinggevende, maar ik krijg maar geen antwoord van haar. Na de geboorte hadden we nog even contact gehad en toen was ze zo enthousiast aan het vertellen dat ze snel langs zou komen om de kleine te bewonderen en ook om mijn nieuwe contract te bespreken(na 1 juli moeten alle 0 uren contracten verdwenen zijn in de zorg). Nu bijna 3 wkn later heb ik totaal niets meer van haar gehoord, vorige week weer gemaild vanwege die uitkering.... Pfff, valt me een beetje tegen hoor!
Nou ja zeg miep!! Dat is ook wat! Gewoon even bellen misschien zodat je haar meteen te pakken hebt? @doom; echt leuk gedaan met die taart die reactie ook haha super leuk! @hier; even een grappig dingetje ik heb een lijst (geen wk poul maar een baby poul) met mensen die denken met wanneer ik beval wat denken jullie? Welke datum??
Ahum haha zit even na te lezen wat ik heb geschreven hahah zoooo beroerder kan die zinsopbouw niet nou meiden ben benieuwd wanneer denken jullie dat deze eigenwijze baby komt
@miep ik zou idd ook bellen dan! @doom wat een geweldige taart echt leuk zo! @mami ik wil eerst een buikfoto zien @joyce ik ga voor mason @hier kleine meid slaapt al sinds 20.00 uur! Ben me mentaal aan t voorbereiden voor als ze wakker wordt en niet mr wil slapen haha toch maar ff snel bijtanken nu t nog kan
@myst; zal morgen eentje maken Oh wat een draakje dat meisje van jouw hopelijk slaapt ze wel wat vannacht! Succes!
Miep ik ben er ff stil van. Bah hoop dat je de gauw te pakken hebt! Doom nogmaals super leuk gedaan en wat waren de reacties leuk! Nogmaals gefeliciteerd met jullie zoon op komst! Ehm mami ik denkkkk zaterdag op zondag a.s. Dit weekend dus!
Onze dame heeft gisteren om 11 uur de laatste voeding gehad, en vanmorgen om 6 uur de eerste. Ik ben er best trots op dat ze zo goed slaapt, en ons een beetje nachtrust gunt. Nu slaapt ze weer rustig verder.... een klein slaapkoppie. Ik zal idd eens proberen te bellen, maar dan kijk ik eerst of ik iemand van de loonadministratie te pakken kan krijgen. Beetje lastig allemaal. We zijn gewend om contact te hebben via de mail, heb ook helemaal geen telefoonnummers, maar via de receptie zal ik wel goed terecht komen. Wel mega irritant dat je er zelf achteraan moet gaan, zoiets moeten ze toch gewoon goed regelen. Ik heb wel wat anders aan mijn hoofd tijdens mijn zwangerschapsverlof. Ik heb wel pech hoor met heel dat UWV-gebeuren.
@miep; zoo wat slaapt ze goed zeg wat heerlijk! En uwv, ik vind het heel raar van je werk in principe loopt je loon gewoon door. En je werk ontvangt geld van uwv. Ik zou inderdaad even naar loonadm. Bellen hoor! @hier; ieuww ik sta op en voel opeens iets nat?! Ik denk afscheiding want ik zag iets wittig en het rook naar niks. Hmm hoop dat t mn vliesjes zijn haha! Maar denk t niet even aankijken waar dit heen gaat