Ppff nou loos alarm, niks meer gespot afscheiding dus ofzo! Meh! zo irritant dat gerommel word er niks wijzer van! Darmen zijn vervelend, mn lijf is doodop!, buik is constant hard! *zucht* verder gebeurd er niks..... Ben echt zo ongeduldig als wat!
He jammer mami! Dit weekend, moet gewoon! Hier een kleine paniek aanval omdat ik al een paar dagen last hem van menstruatie kramp. Dus de doppler er nu maar bij gepakt en in 1x het hartje van me kleine moppie gevonden 140 slagen per minuut. Dus ik zit nu weer met een gerust hart op de bank. De kleine vind alleen de doppler niet zo leuk want ik word me daar geschopt hahaha
gatsie Nala... nee hier gelukkig niet. We hebben nu wel zo'n vliegengordijn met magneten gekocht die je nu veel op tv ziet. Bij ons komen regelmatig van die vieze vliegen binnen als we de balkondeur openzetten. We hadden al zakjes met water opgehangen omdat dat zou helpen, maar die vliegen komen toch binnen. Ik heb echt een hekel aan insecten, als er iets bij ons binnen zitten loop ik altijd gillend naar Timo... Pas geleden hadden we echt een groot vies beest binnen zitten. Het leek een mot, maar was veel groter en maakte veel geluid... bleek een cicade te zijn of zoiets... iekkkk
Jaa hier ook nala!! Gadver die beesten zitten overal! Bah bah!! Het is ook zo warm ppff hoop dat het wat gaat regenen koelt het wat af
Goedemorgen dames! Vanavond gaan we er weer voor hoor kom maar op met de overwinning Heb erg weinig te vertellen, zit met smart te wachten totdat er eens wat begint hier maar helaas op wat menstruatiekrampen, rugpijn en moe zijn na gebeurd er niks Iedereen een fijn weekend!!
@mami Ik zeg einde van de week is je kleine boefje boefje er @hier weer een slapeloze nacht gehad met darmkrampjes inbakeren helpt wel, maar t duurt altijd ff totdat zij in slaap valt.. net twee x achter elnaar flinke poepluiers verschoond, gevoed en slaapt mevrouw als een roosje nu wij nog! @vraag: moet de baby altijd boeren na de voeding? Want de mijne valt tijdens bv in slaap. Ik probeer haar daarna nog te laten boeren, maar ze slaapt gwn lkkr door.. de kraamzorg zei dat t geen probleem was, maar soms denk ik dat dat de oorzaak kan zijn van haar krampjes? Kraamzorg komt vanaf vandaag niet mr, dus kan ik lkkr uitslapen eindelijk morgen komen ze van de cb langs voor een intake. Ben benieuwd
Mijn oudste dochter boerde ook nooit na het drinken, dus als jouw meisje dat ook niet doet, zal het wel goed zijn. Zorg wel dat je haar niet meteen plat legt, een beetje overeind zodat de voeding wat kan zakken. Onze kleine dame laat wel flinke boeren, hihi Hier een heerlijke nacht gehad. Onze dame heeft om 11 uur de laatste voeding gehad en lag al voor 12 uur te slapen in haar bedje. Rond half 6 begon ze wat te piepen en heb ik haar lekker naast mij in bed gelegd. Ze viel meteen weer als een blok in slaap en moest haat om 7 uur wakker maken voor de voeding
@myst; nou ik hoop het haha! Ach ja hij zal er toch een keer uit moeten komen he Mijn dochter boerde ook nooit, ik deed haar ook even rechtop zetten. Maar die krampjes zijn inderdaad erg vervelend, zielig vond ik dat altijd.
Tnx meiden ik hou haar idd een tijdje overeind en masseer/klop over haar rugje voordat ik haar wegleg in haar mandje.. Buikkrampen zijn idd erg zielig dat eindeloos doorhuilen en ontroostbaar zijn breekt echt je hart Helaas wil ze geen speen pakken en vraagt daarom extra om mn borst wat op een gegeven moment ook erg vermoeiend is voor mij.. gelukkig helpt t inbakeren een beetje al hoewel ze in t begin veel tegen stribbelt
@miep Oooh wat een heerlijkheid miep ik kan niet wachten totdat ik ook eindelijk wat door kan slapen @mami ik duim voor je meid
Ja het is wat die krampjes! Heb wat rondgelopen met mn kleine meid! Ze was ook best een onrustige baby omdat ze de eerste tijd in t ziekenhuis heeft gelegen, dus liep dan ook veel met haar rond wn dan zachtjes een muziekje op. Als ik dan met haar rondliep had ik haar op mn arm maar dan andersom met mn hand op dr buikje. (Snap je t? Haha moeilijk uit te legge ) Aarhggg er vliegen 2 vliegen in huis en word helemaal gek van ze grrrr!! Probeer ze steeds dood te meppen maar ze zijn me te snel af!
Goedemorgen dames, Zo weer een weekend voorbij, en Oranje in de halve finale pff wat was dat spannend zeg! Ook 3D echo gehad, wat gaaf is dat zeg! Echt al een beetje een beeld hoe ons kleine mannetje er uit komt te zien.. @ Mami mooie foto van je buik zeg! Die kleine man zit er nog steeds lekker? Heb je de vlieg nog gevangen haha! @ Mys zielig die krampjes, hopelijk gaat het snel beter. @ Miep wat belachelijk dat je nog geen geld hebt ontvangen! Zou inderdaad bellen hoor, kom op zeg! En wat fijn dat jullie kleine meid al van die lekkere nachten maakt! Bofkont haha! @ Doom die taart was echt super gaaf, heel leuk gedaan!
@joyce; ja! Nl gewoon in de halve finale he wie weet dat het eindelijk eens gaat gebeuren dat ze kampioen worden! Mannetje zit nog steeds lekker inderdaad hihi! Heb zo geen geduld maar heb besloten om er vanuit te gaan dat ik overtijd loop straks kan t alleen maar meevallen! Ehh nee die vliegen zijn er nog steeds ga straks zo n elektrisch geval halen! Onze oude is stuk helaas Dus de 3d echo was geslaagd! super!! Alles al een beetje in de maak voor t kamertje? Jullie gingen dingen opknappen toch?
@ Mami, het zou toch wel super gaaf zijn hoor dat het nu dan eindelijk weer eens gaat lukken die finale winnen. Ja ik snap dat je niet meer kunt wachten dat heb ik nu al haha! Maar ik denk dat dat de beste instelling is, anders is het zo frustrerend dat wachten. Ja wij hebben ook zo'n elektrisch ding, super handig scheelt een hoop geren door de kamer haha. Ben toch al zo snel niet meer! Ja echt een mengelmoesje van ons beide heel gaaf om te zien! We hebben van het weekend verf laten mengen om de meubels een andere look te geven, en nog wat klus atributen. Wiegje is bijna klaar mams en ik gaan alleen nog een lichtblauw lint wat afwerken (zie foto resultaat tot nu toe, staat niet op ze plek daar hoor haha). Vanavond gaan we weer verder rommelen schilderij ophangen enzo. Het verven en steigerhouten kastje gaat ml maken (hoop van het weekend hihi).
Zo, contact gehad met de salarisadministratie en ze gaan ervoor zorgen dat het in orde komt ... het had ermee te maken dat ik achteraf betaald krijg en de betaling van het UWV gekomen is nadat de lonen verwerkt waren, dus deze maand krijg ik netjes betaald. Omdat ik nu geen bv meer geen, de beslissing genomen om eens flink werk te maken van de zwangerschapskilo's. Nog 7 - 7,5 kilo en ik ben op het gewicht voor de zs, maar van mij mogen er wel 5 meer af ... de laatste tijd flink gesnoept en lekker gegeten, vanaf gisteren doe ik dat niet meer ... en aangezien ik nu ook veel meer beweeg dan de afgelopen 3 weken, hoop ik dat de kilootjes eraf vliegen. @ Joyce: heel lief wiegje! @ Mami: tja, dat wachten is vervelend... maar zoals je zelf al een paar keer zei: hij komt er vanzelf wel uit, zal niet blijven zitten... @ Mys: mooie foto van je meisje op FB. Wat ziet ze er al groot en wijs uit voor zo'n jong kindje. Hoe groot en zwaar was ze eigenlijk bij de geboorte? Bij de controles kreeg je toch vaak te horen dat ze klein zou zijn, klopte dat nu? Ik kreeg toen te horen van de vk dat ze groot zou zijn, en in het zkh zeiden ze dat ze goed op schema was, ... maar uiteindelijk was ze kleiner dan gemiddeld. Dat haalt ze nu overigens weer in, want ze eet zo goed... ik zie haar gewoon groeien. Afgelopen donderdag woog ze 3765 gram (4 weken), dus 600 gr. meer dan het geboortegewicht, laagste gewicht was 2890 gr (te veel afgevallen in de eerste dagen).
Joyce wat goed dat de echo zo leuk was! En dat wiegje *smelt* Mami: laaaaaatstr loodjss hahha. Miep: fijn ook dat weer in orde toppie! Mys: zwaaaaai Hier: bah nare droom gehad we hebben vrjjdag de geslachtsbepaling en we kregen in me droom te horen dat de been niet meer leefde. Oftewel k voel me niet zo goed nu dus. Wil al me onzekerheden ook met de vk bespreken dit is niet leuk. Heb elke dag amgst. Ondanks dat ik de beeb voel.