@joyce; aaahh heel gaaf wiegje zo met die sterren i love it! @miep; fijn dat het is opgelost! Enne succes met de strijd tegen de kiloos!! @myst; hoe is t met je? En indd super mooie foto van jullie meisje!! @nala; he gedver zeg! Das inderdaad niet leuk! Ik heb het in het begin ook wel gehad maar is gelukkig vanzelf weer over gegaan! Komt goed!! Zolang je de baby lekker voelt bewegen no worries meid @hier; ppff last van mn buik! Menstruatiepijn en zeurende rug bah! Normaal heb ik t even en trekt t weer weg maar blijft t maar hangen! Straks maar even lekker douchen en een tukkie doen misschien even wandelen met mn meisje brengt misschien wat op gang
@ Miep o gelukkig meid! Fijn dat het nu gergeld is. @ Nala he bah nare dromen! Niet leuk! Ben toch echt bang dat je het moet leren loslaten meis, zolang je kleine voelt is alles echt wel oke. Het blijft namelijk de hele zwangerschap verschikkelijk spannend. En je moet zo min mogelijk stres hebben voor de beeb, hoop dat je je snel rustiger voelt! @ Mami vervelend die menstruatiepijn en zeurende rugpijn, inderdaad een lekker relax een douch nemen en tukkie doen hihi! Thanks ben zelf ook super blij met het wiegje, zo schattig en kan lekker bij ons op de kamer !
Ben zo blij dat ik jullie heb meiden! Kan hier altijd alles kwijt. Ik hoop inderdaad dat dit ook over gaat en ik kan gaan genieten. Kan niet geloven dat ik al in de 14e week zit! Heerlijk. Week 13 was ff lastig want ik heb een haat-haat verhouding met dat getal. Maar die week is gelukkig snel voorbij gegaan. Joyce mag jk vragen waar je dat lakentje met sterren vandaan hebt? Love it! Ik ga pas nieuwe dingentjes aanschaffem als we weten wat het word. Haha
Natuurlijk mag je dat vragen, komt bij de Babydump vandaan. Voormaat wiegje: Jollein Deken Little Star Blauw 75 x 100 cm | Jollein Bedtextiel | Baby-Dump Voormaat Ledikant: Jollein Deken Little Star Blauw 75 x 100 cm | Jollein Bedtextiel | Baby-Dump Hahaha ja heerlijk shoppen nog even wachten dan kun je ook lekker aan de gang! En vol goede moed he meid, komt echt goed!
Jaa vrijdag al. Zooo spannend! Ging net kijken of er eerder al plek was maar helaas Tot september staat het volgeboekt. Hahaa
@mami tnx liefie wij wachten geduldig met je mee @joyce aaaaah smelt! Super lief ♡ @nala haha zwaaai aaaah meisie zeker met de vk bespreken hoor! Is niet leuk om je zs met dergelijke gevoelens en gedachten rond te lopen! T zit bast en zeker gied meis, maar ik begrijp je angst. Dikke knuf ♡ @miep dankje lieverd ze is idd geen kleine baby. Bij de geboorte woog ze 3560 en was ze 50 cm lang. Voor mij zelf een grote baby! Ze blijkt ook een lange baby te zijn. Niet zo gek eigenlijk want ml is 1.85! En verder vond de kraamzorg ook dat ze wat verder ontwikkeld is voor haar leeftijd. Ze is erg alert en speels! Heb mn handen nu al vol aan haar haha op de buik kan ik haar niet leggen want ze zet zich af met de benen en duwt zichzelf weg! Succs met afvallen meid! You can do this @hier net infacol ingeslagen tegen de darmkrampjes. Ze licht nu op mn borst te slapen, want in haar wiegje is t krijsen geblazen! Hopen dat infacol een beetje helpt, want ik wil ook ff liggen! Verder zijn mama en mn zusje ook weer weg en zijn we vandaag voor t eerst met zn drietjes helemaal alleen! Zal hun hulp erg missen.. nu moet ik zelf wr koken en schoonmaken haha
@mami wandelen heeft t bij mij wel op gang gebracht de laatste week van mn zs heb ik elke dag een stukje gewandeld met ml.. duimen dat t doorzet @nala spannend meid! Ben benieuwd of t echt een meisje is
Oh de foto op fb heb ik met mn tel genomen tijdens haar fotoshoot gisteren! De echte foto's van de shoot volgen nog
Oke even doppler gepakt. Hartje goed te horen heeeeel fijn. Hormoontranen van geluk! Aaaaaaaah ik wil shoppen voor de beeb want ik zie zulke leuke dingen. Buurpoes van woezel en pip vind ik ook super cute! En wil daar dus iets van scoren voor de beeb!
Hihihi... nog meer babytjes zijn altijd welkom in de familie. Leuk, leuk! Onze dame slaapt steeds slechter op haar rug. Gisterenavond ook voortdurend piepen, moest om de 5 minuten de fopspeen geven... werd er zo moe van! Na bijna een uur was ik het zo zat allemaal. Ik heb haar uit de inbakerdoek gehaald, pyamaatje aangetrokken en haar op de buik in bed gelegd. Ik geloof dat ze binnen 10 seconden sliep! Het cb had aangegeven dat ik dit echt niet mocht doen, maar als onze dame niet op haar rug kan slapen, houdt het op toch? Ik ga nu aan de knutsel in de vroege ochtend. Oudste gaat morgen trakteren op school en we hadden bedacht om leuke vlinders te maken met een lolly als hoofd en een mini verpakking fruitella als lijfje... De eerste 5 waren leuk om te maken, maar daarna bleek het toch best tegen te vallen. Ik heb er nu 20 af... nog 10 te gaan.... volgend jaar toch maar zakjes chips
Miep! Gewoon doen wat je denkt wat goed is bij jullie meisje. Ik had soms ook dingen bij mn dochter wat ik echt ik niet moest van volgens cb, nee hun zitten ook niet met het kindje, af en toe ppff denk ik mens niet alles hoeft volgens de boekjes! Dus lekker op het buikje slapen, zijn veel baby's die dat willen, tja gewoon maar doen dan overdag miss meer op de rug proberen?
Van het cb mag ze overdag wel op de buik als ze in de box ligt, want dan kunnen wij toezien... vandaar dus in de nacht niet. Je wordt ook wel heel erg bang gemaakt met al die wiegendood-verhalen. Hoe gaat het verder Mami, al bijna op de uitgerekende datum... spannend!!!
Ja klopt al die enge verhalen! Je word bang gemaakt met alles tegenwoordig. Hier gaat het verder goed, nog geen teken van oh nou deze dagen ga ik eens bevallen wel af en toe een heel vervelend gevoel in mn lijf en ben ook heeeeel moe! Slaap echt zo beroerd, paar uurtjes en smiddags probeer ik dat weer een beetje in te halen maar ja gaat moeilijk met mn kleine meid. Vanmiddag weer naar de gyn!
Gefeliciteerd met de zwangere schoonzussen!! @ Miep ik was ook een buikslaper ook voor geen cent dat ik op me rug sliep, en ik ben er ook nog! Ik snap wel dat ze heel zorgzaam zijn maar ik denk dat een moeder het toch ook wel aanvoelt toch! En je kleine meid heeft ook haar slaap nodig! @ Mami vervelend dat je zo slecht slaapt zeg, hopelijk kun je inderdaad vanmiddag nog wat slaap inhalen! Het weer is toch ruk vandaag!
Kleine man is weer goedgekeurd ligt er helemaal goed voor met zn koppie maar is nog steeds niet ingedaald dus hopelijk deze week mn kleine eigenwijsje ontmoeten. Ppffff tik tak tik tak