Op naar geluk en een prachtige toekomst (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Miepske1980, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    hihihi spannend hoor.. ja het hij heeft nu al z'n eigen willetje! Fijn dat hij er wel goed voor ligt en alles goed is!

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

#902 MysteriousG, 8 jul 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2014
    Pffff eindelijk lig ik weer! Heb een barstende koppijn... volgens mij heeft Alina een regeldag want ze vraagt om de uur om bv. Heb zoooo slecht geslapen! Net heb ik samen met haar gedouched en is ze gevoed en slaspt als een roos :)

@miep gewoon naar je gevoel luisteren hoor! Hier gaf de kraamzorg aan dat ik haar niks moest geven tegen buikkrampen. Sinds gisteren geef ik haar infacol want ik heb t nagezocht en kan helemaal geen kwaad! And guess what!? Ze slaapt veel beter nu en laat zelfs boertjes :) waarom de kleintjes laten lijden als t ook anders kan?

@mami ik weet nu dus hoe jij je voelt! Pak je rust meid. Heb je nodig voor je bevalling :)

3. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik loop weer achter haha :p wat fijn mami :D laat hem maar lkkr komen dan :D

4. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Wat fijn mami! Zal echt niet lang meer duren.

Zaterdag met me moeder babyshoppen, eindelijk in kleur... Maar welke! Ondanks dat we heeeel veel grote giften krijgen toch zelf ook nog eventjes kijken! Ben iedereen zo dankbaar dat we spulletjes en kleding kunnen krijgen.
    Heb een heeeele leuke deken gezien van Jolijn bij babydump met kabel motief love it.

Mys en miep, ik vind ook doen wat je moeder instinct zegt. CB doet alles volgens het boekje. En dat werkt niet bij ieder kindje.

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    idd, het cb kan ff de pot op hahaha. Maar idd, het rugslapen heeft geen zin als het gewoonweg niet werkt.

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Shoppen leuk!!! Oeh... blauw of roze, ben benieuwd Nala!

7. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Babybumpppp 14.1 weeks!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,1 KB
      Weergaven:
      0
  8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; leuk shoppen:D
    Mooi buikje meis! Schiet al aardig op zo:D

@myst; hopelijk is je hoofdpijn weer gezakt en je meisje weer rustig:)

@hier; neeee!! Eerst mn kledingkast deur in mn handen laatst en nu gewoon het hangdeelte wat in elkaar is gestort. Hoe bedoel je dikke pech! Grrr *zucht*

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ppff ja echt een eigen wil he:p nou ja we volgen zijn wil maar dan hihi! Al kan ik echt niet wachten! Eerst zag ik op tegen de bevalling maar nu heb ik er een "soort" van zin in! Hahahah! Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen😂😂!

10. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Helemaal top meis, dat willen we horen! Komt allemaal goed, kleine man kom maar snel... je mama kan niet meer wachten!

11. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Nala shoppen, leuk zeg! Heerlijk om te doen, ik heb al veel te veel gekocht haha! Gister van een tante van ml een paar Baby UGG's gehad, zo schattig en lekker zacht! En mooi buikje al hoor, gaat snel bij je! Leuk lekker showen!

@ Mys vervelend zo'n regel dag, maar gelukkig sliep ze op tijd en kon je ook weer een beetje rust pakken.

Iedereen weer klaar voor Oranje vanavond, word weer een latertje haha!

12. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aahh die baby uggs zijn zo lief! :D had ze ook voor mn dochter zoo schattig!!

Ja klaar voor oranje! Hopelijk gaan ze door:p zal wat zijn :D spannend weer.

13. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja echt super schattig, al zijn alle baby schoentjes zo lief klein hihi!

En misschien moet je gewoon een nieuwe kast hahaha.. had er overheen gelezen maar je had dus weer een deel gesloopt haha! Zie je wel super power!

En ja ik vind het ook wel spannend bedoel als we door gaan weer tegen Duitsland... die waren wel echt heel goed zo rustig speelde ze en alles strak. Daar gaat Nederland het wel echt lastig mee krijgen.

14. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Hahahaha weer je kast gesloopt?

Vanavond spannendddd !!!

Enne babyUGG's love them 😱! Die zijn zooo schattig haha.
    Kan niet wachten om te shoppen. Het zal bij ons vooral om dekentjes gaan denk ik en accessoires omdat we heul veul kleertjes krijgen.
    Maar ik hou van accessoires shoppen.
    Volgende maand ook aan de babykamer beginnen. Aaah kan niet wachten. ❤️

15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nou fijn toch dat je veel kleding krijgt, ik heb wat boxpakjes van me nichtje gehad om te lenen. Bedoel ze zijn er zoo snel uitgegroeid zo zonde van je geld. Heb wel aardig wat dingen gekocht hoor 3 setjes maat 50 en denk wel 8 setjes maat 56 . Maar vooral ook uitverkoop voor volgend jaar zomer (tip van me nichtje haha). Maar heerlijk lekker shoppen voor die kleine alles is leuk om te kopen! Nu maar afwachten welke kleur het gaat worden, wel heel spannend hoor!

16. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Ik houuuu van boxpakjes vind ze zo schattig!
    Het fijne is dat me schoonzusje en ik alles door kunnen geven.
    Verl basics heb k al gehad van dr. En zodra mijn kleintje eruit gegroeit is dan wordt haar kleintje geboren. En als haar kleintje eruit groeit krijg ik het weer terug en was ik het doe het in vaccuum zakken en bewaar ze voor de volgende. Ideaal dus hahaha

17. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja meiden hihi kast is wel een beetje gesloopt! Oepsie!! Na mn bevalling gaan we kijken voor een nieuwe kast:D eerst die kleine man maar eens komen:D

18. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Jaa je kleine mannetje mag wel komen hoor Mami! Ben zooo nieuwsgierig.
    Het is echt een eigenwijsje he! Niet indalen, niet komen hahaha

19. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Boxpakjes zijn echt supermakkelijk met aan- en uitkleden , verschonen etc. Ik heb een roze boxpakje gekocht met het superman logo... heel cool!

20. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Aaah wat leuk miep.

Ik hoor veel verschillende verhalen over boxpakjes. De een vind je ideaal de ander verschrikkelijk.
    Maar ik vind ze het toppunt van schattig hahaha.

Deel Deze Pagina