Op naar geluk en een prachtige toekomst (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Miepske1980, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; ja haha! Nu al he! Dat word wat hoor:p

Ik vind boxpakjes ook super schattig!! Maar moet wel zeggen dat ik met drukknoopjes bij de billen enzo wel erg handig is met verschonen.. En wel de pakjes zonder die voetjes, dat vond ik echt niks met die voetjes eraan.

2. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Oh ja juist met die voetjes eraan vind ik super duper mega uber schattig hahahaa.

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha! Zo zie je maar weer:D smaken verschillen😁

Zooo wij zitten er alweer klaar voor hoor, het oranje spektakel! Laat maar komen! Lekker kwarktaart gemaakt dus nu lekker koppie thee met een taartje😜!

4. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Hahaha ik heb ze ook zonder voetjes en moet ff leuke sokjes scoren en slofjes voor eronder.

Aaah kwarktaart *kwijl* geniet er lekker van.
    Hier ook NL kijken ben benieuwd!

5. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik had gehaakte slofjes gekregen van mn sm! Zo lief!! Haha! Nu heb ik gwne slofjes, weet niet zo goed wat ik aan die jongens voetjes moet doen😜 ja burberry schoentjes haha! Maja daar zal ie de eerste tijd nog te klein voor zijn:D dus heb slofjes van zeeman met i love mom:p

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik had sokjes gekocht bij de Zeeman, want die bleven bij de oudste zo goed zitten.... tsss, bij de kleine dame dus niet. Dus hier voornamelijk blote voetjes (binnen, het weer zit dan ook mee, op de laatste dagen na dan), en ik heb een paar stoffen slofjes van Noppies die redelijk goed blijven zitten.

7. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Zit trouwens ontzettend te balen van al de rompertjes die ik heb: die van de Hema, Prenatal en Babydump zitten voor geen meter, veel te wijd voor mijn dame. Van de H&M (wel een wat duurdere variant dan de basic collectie) en van de V&D zitten wel goed... gelukkig :)

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Die van de v&d zijn inderdaad lekker smal. Ik had in het begin rompers van feetje bij mn dochter die zaten ook goed. Die van de hema en prenatal en bambino zaten erg wijd inderdaad.

9. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Ja ik wil ook meer slofjes aanschaffen. Het is in de winter toch wel erg lekker. En als beeb net zo een sloffentik ontwikkeld als ze moeder hahahaah.
    Ik heb welgeteld 40 paar sloffen (OEPSSSS) en schoenen 4 paar LOL.
    Ik HOU van sloffen

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    haha Nala...

11. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Ja zal ze in de herfst eens naast elkaar zetten en een foto maken je lacht je kapot.
    De een nog helemaal mooi en de andere zwaar afgeragt. Je ziet precies welke me favoriet zijn.

12. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen ladiezz,

40 weken bereikt! Pom pom pom! Werd wakker en had me toch een pijn in mn rug en onderkant phoee!! Als ik stil zit gaat het wel maar als ik beweeg auww! Voelt niet fijn! Ppff babyyy kom maarrr, mama vind het mooi geweest:D

13. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hahaha ja en wij zijn ook harstikke benieuwd naar je klein kereltje! Doe je moeder een lol en laat je zien!

Wat jammer he van Oranje.. Het mocht helaas niet zo wezen!

14. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Spannendd mami! Laat maar komen die kleine boef.

Ja erg jammer van oranje!!! Maar laat ik maar niet zeggen dat ik dit voorspeld had hahaha.

Dames vanaf hoeveel weken konden jullie mannen meegenieten van de schopjes in jullie buik?
    Leuk natuurlijk dat ik het alleen voel maar vind het zo sneu voor manlief hahaha.

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Volgens mij heb ik vanaf 17 wkn ML aan mijn buik laten voelen. Maar ML was toen niet overtuigd en zei doodleuk: dat zijn je darmen hoor!.... mannen. Weken later was hij helemaal verliefd en kon niet van mijn buik afblijven, hihi

16. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    #936 Nala89, 10 jul 2014
    Laatst bewerkt: 10 jul 2014
    Oh dan moet mijn ventje nog 2½ week geduld hebben hahaha.
    Meiden mag ik jullie mening? Ik wou altijd korte sterke gedichtjes op het geboorte kaartje alleen barste ik net in tranen uit toen ik een liedje van Woezel en Pip hoorde - Ik ben altijd dicht bij jou.

Hier mijn versie.

Als straks de morgen komt,
    De zon weer bovenkomt,
    Dan zijn wij altijd dicht bij jou.

Zelfs als er wolken zijn,
    Voel jij de zonneschijn,
    Want wij zijn altijd dicht bij jou.

Als er soms regen is,
    Het even tegenzit,
    Dan zijn wij altijd dicht bij jou.

Elke dag is echt zo fijn met jou.

Lieve kleine (naam)
    Ons allermooiste wonder ben jij!

17. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Oooh bijna zover. Lekker uitslapen morgen dan is het vlug tijd 😍

18. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Is iedereen in de tuin/balkon?
    Mami waar hang jij uit? Puffend rn hijgend je kleintje op de wereld aan het zetten (i hope soooo)

19. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Zo, kraamvisite is eindelijk weg... hihi. Was wel gezellig hoor. Maar onze kleine dame was behoorlijk onder de indruk van al het geluid en de verschillende mensen die haar wilden vasthouden. Normaal slaapt ze tussen alle voedingen circa 3 uur, maar nu dus niet. Resultaat: een onrustig meisje... Nu is papa met haar aan het knuffelen

20. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@mami ik had dat de dag voor de bevalling!!!!!

@nala spannend morgennnn :D en wat een prachtige tekst zeg! Ml heeft de beeb met 16 weken gevoeld als ik me niet vergis...

@miep hier ook buren op kraamvisite geweest waardoor de kleine niet goed heeftkunnen slapen en tot paar min geleden erg onrustig was. Ml heeft haar ook getroost en rustig kunnen krijgen. Ze is nu ingebakerd en slaapt eindelijk!

@hier had met mn handen vol met regeldagen pfff.. t lijkt erop dat t wr voorbij is. Maar ik ben echt gesloopt! En volgens mij heeft ds kleine meid spruw :( morgen de ha bellen!

Deel Deze Pagina