Op naar geluk en een prachtige toekomst (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Miepske1980, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Leuk, een jongen voor Nala! Gefeliciteerd meid!

2. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Dank jullie wel meiden.
    We zitten hier echt op een enorme blauwe wolk 💙

3. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Aaaahhh nala wat gaaafff :D nu lkkr shoppen met je mammy ;)

@mami hahaha meid ik weet hoe je je voelt maar hij komt heus wel :p

@hier ik heb besloten fulltime te gaan kolven, want de kleine meid valt telkens binnen 5 min in slaap tijdens bv en vraag daarom erg vaak om de borst.. dan maar kolven en flesje geven ;) iemand toevallig ervaring mee die mij wat tips mee kan geven?

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    In het ziekenhuis kolfde ik ook, om de 3 uur en dan beide borsten. Kan ook om en om, ligt eraan of je per keer uit 1 borst laat drinken of uit 2.
    Is het de bedoeling dat je meisje om de 3 uur drinkt, en ook in de nacht? Dan dat schema aanhouden. Ik kolfde na de voeding, en gaf de afgekolfde melk dan weer bij de volgende voeding.

Ik wens je veel succes! Alle voedingen afkolven is vrij pittig nl. Een kolf kan je borst ook niet zo goed leeg maken als je kindje. Maar hopelijk drink je meisje snel weer goed en is het niet lang nodig

5. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Ik kan gewoon niet slapen. Maaaaar dag komt omdat ik van Noppies een super cute blauw broekje heb gezien!
    Ik twijfel alleen erg of ik maat 50 of maar 56 moet halen?

Help !

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    maat 56... kun je er iets langer van genieten waarschijnlijk.... onze dame paste na 4 weken haar noppies outfit mt 50 niet meer :( ... nu is het wel afwachten hoe lang ze in 56 past

7. MysteriousG

Tnx miep :) Ze drinkt zowiezo met een tepelhoedje, omdat ze erg beweegelijk is tijdens de bv (vooral omdat ze in slaap valt en wr wakker gemaakt moet worden met mijn borst in haar mond) en kan mijn borsten op die manier ook niet goed leegdrinken.. met kolven lukt dat veel beter :) ik vind urenlang bv geven geven nog pittiger.. liever dit dan maar :p

8. MysteriousG

Nala ik zou ook voor 56 gaan

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; geen tips! Hier nog een super groentje qua bv:D moet het allemaal nog ondervinden straks:p

@nala; ik zou ook 56 nemen:)

Ppfff hier nog steeds niet bevallen:( ondertussen alweer 2 dagen overtijd.. Tik tak tik tak.. Af en toe een krampje en daar blijft het bij! Weken lang heeft het gerommeld en nu mag het echt en gebeurd er niks. *zucht*

10. MysteriousG

Aaah nog ff geduld mami ♥ je bent er bijna ;) had je met je dochter geen bv gegeven dan? En ga je dat nu wel doen?

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja mn geduld is even ver te zoeken op het moment haha!

Nee heb geen bv gegeven, mn dochter was na de geboorte erg ziek en moest naar de ic. Daar kreeg zij een sonde, ik was zo kapot ervan dat ik ervoor had gekozen om niet fulltime te kolven maar om voor fv te gaan. Dus vandaar ik het nu wel graag wil proberen:)

12. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Oke dan ga ik voor maatje 56.
    Wil ook graag even kijken voor iets in maatje 50 nog.
    Heb het geboorte pakje al hangen, een i love papa setje maar wil dr graag een blauw broekje bij doen ofzo? Anders is het zo wit.

En ik beval in de winter dus weet bijgod niet of ik nou een vestje ofzo moet kopen of dat een wikkeldeken voldoende is vanuit het ziekenhuis naar huis.
    Wat gek is zit opeens in de "ik moet nu gaan nadenken" fase hahaha.

13. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Zooo flink geshopt!
    Leuk geslaagd. Heb ook een muziekdoosje van Tiamo (giraffe) in een neutrale kleur. Echt schattig. En tadaaa

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,9 KB
      Weergaven:
      1
  14. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aaahh heel leuk nala!!!

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Altijd heerlijk om te shoppen :)

16. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Jaa ben goed geslaagd.
    Dat rompertje is trouwens mintgroen en velours. Dus erg lekker voor in de winter.
    Manlief gaat zo voetbal kijken dus kan ik mooi alle maatjes 50/56 op hangers doen en alles wat groter is gaat in een opberg kist.

Mami hoe is het met jou?

En dames sorry maar over BV kan ik niet meepraten en zal het waarschijnlijk ook nooit kunnen vanwege de ontstekingen steeds in me melkklieren. Grrrr

17. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het goed hoor:D nog steeds niks aan het handje al heb ik af en toe een flinke kramp helemaal onderin als ik rondwaggel. :p

18. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Allemaal voorbereidings krampjes mami!

Wat hadden jullie (of hebben) als geboorte pakje?
    Een boxpakje of broekje, shirtje, romper, sokjes, slofjes etc etc

19. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Het geboortepakje was hier een boxpakje maat 50, het kleinste wat ik in huis had. Toen we naar huis mochten een superlief jurkje, legging en sokjes maat 50.. uiteraard een jasje en mutsje erbij

20. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Aawh klinkt heel schattig miep!

Ik neem 2 pakjes mee. Een witte met een blauw broekje en de tekst I LOVE PAPA in maat 56 (truitje, broekje, rompertje, sokjes, mutsje)En een boxpakje in maatje 50 incl mutsje, sokjes, slofjes, rompertje. En een berenpakje voor buiten in maatje 50 want die vallen erg groot. Aangezien ik in het ziekenhuis ga bevallen ook.

Deel Deze Pagina