Op naar geluk en een prachtige toekomst (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Miepske1980, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; ik denk dat e het gewoon moet uitproberen meid! Ga ook eens kijken bij de h&m, 15 euro is miet zo duur inderdaad:)

@nala; wat rot meid van het hondje:( maar nog even tandjes op elkaar morgen een spannende dag:D

@hier; ppff wat een nacht, 10000 x wakker kramp in mn benen en armen argh!! Bah! Vanmiddag maar weer bijtanken....

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hier vannacht weer redelijk geslapen, niet aan 1 stuk doorgeslapen helaas, maar volgens mij 1 of 2 keer wakker geweest.
    Sinds gisteren zijn die menstruatiepijntjes weer op komen zetten. Niet constant, maar om de zoveel tijd zo'n zeurend gevoel en een enkele keer wat flinke steken. Zou de kleine nu toch aan het indalen zijn? Ik hoop het.
    ML heeft gisteren een half uur lang met zijn oor tegen mijn buik aan gelegen en naar het hartje van de kleine geluisterd. Ik wist niet dat het zo kon, maar dat wist hij van zn zus. Hij legde zijn oor tegen het rugje van de kleine, en kon het toen horen. Ik dacht in eerste instantie dat het mijn hartslag zou zijn, maar toen hij met zijn vingers de snelheid van de hartslag aangaf, wist ik meteen dat het echt wel de hartslag van de kleine moest zijn, wat grappig!

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miep; wauw he dat het kan zo he! Mijn vent is half doof dus die hoort dat niet:D haha hij legt wel zn telefoon op mn buik met een muziekje aan haha vervolgens schopt het kleine mannetje zo die telefoon van mn buik. Houd niet van zn vaders muziek denk ik haha!! :D

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hahaha Mami.... lol!

5. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Gahahaha miepppp dat ga ik tegen ML zeggen! Wij willen het met 12 weken ook proberen met zijn oor p me buik. Heel benieuwd vanaf wanneer het voor hem hoorbaar is.

Fijn ik ga trouwens verhuizen :D naar een hutje op de heide! Zonder buren en mensen die gras maaien en bomen snoeien. (Grapjr natuurlijk dat verhuizen) maar ik sliep eindelijk werd ik weer wakker gemaakt 😔

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Nala, met 12 weken zou wel erg snel zijn om zoiets te horen, volgens mij moet de kleine wel redelijk strak in de baarmoeder liggen, maar om iedere week een poging te wagen kan geen kwaad natuurlijk :)... kan ML ook een band opbouwen met jouw steeds groter groeiende buik :)

7. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@miep wooowww ga ik vanavond ook met ml proberen :D

@mami hahaha bij mij is t omgekeerd.. eerst is ze volop aan t bewegen en zodra er muziek op wordt gezet is ze muisstil :D

@nala haha herkenbaar :p

@bh heb net eentje van de wibra gehaald zodat ik alvast 2 in mn zhtas heb en ga eentje van de h&m bestellen want wil toch wel een mooie bh hebben voor onder mn kleren :)

@hier bij de vk geweest. Ukkie is al volledig ingedaald! Heb ook gelijk aangegeven dat ik 100% voor de ruggenprik ga en dat heeft ze voor me genoteerd zodat als we naar t zh gaan ze gelijk eentje voor me kan regelen :D volgende week de liggingsecho.. ben benieuwd al zegt de vk bijna 100% zeker van te zijn dat haar hoofdje in de bekken zitten ;)
    Ook belde mn moeder om aan te geven dat ze geld over hebben gemaakt op onze rekening voor een fotocamera. Die krijgen we dus van hun cadeau :D we hebben onze camera gelijk gehaald bij de mediamarkt! Ben er superblij mee!
    Verder de laatste babywasje gedraaid en en opgehangen.. lekker bezig geweest dus :)
    Nu lkkr douchen en op de bank ploffen! :D

8. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    super dat alles goed was mys! en wat lief van je moeder van de camera!;)

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ja, heel lief van je moeder Mys... de eerste foto's van je baby zijn ook fantastisch, ik bekijk die van dochterlief nog regelmatig :)

Hier een redelijk rustig dagje achter de rug. Naar de markt geweest en boodschappen gedaan, een afwasje en een wasje... net nog snel even op de fiets ijsjes gehaald (had daar zo'n zin in :) )

En zodadelijk beginnen met koken: macaronischotel uit de oven.

Verder volop aan het genieten van het lichte getrap in mijn buik. Mijn hand tegen mijn buik aanhouden zodat ik goed voel hoe ons kleine prinsesje er tegen aan trappelt... wat bijzonder toch! Moet zeggen dat het wel een stuk fijner is (het getrap) dan een paar weken terug. Nu de kleine dame veel minder plek heeft is ze echt een stuk rustiger en doet ze me geen pijn meer.

10. MysteriousG

Tnx meiden :) heb idd superlieve ouders die elke keer met een nieuwe verassing aan komen voor de baby ♥

Haha kreeg door jou ook ineens zin in een ijsje miep :p gelukkig hadden we thuis nog lekkere ijsjes in de vriezer :D

11. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    23 dagen zijn eigenlijk omgevlogen, maar die laatste uren Jezus lijkt wel alsof er een slak met de tijd speelt. Ik moet ook echt streng zijn voor mezelf door te zeggen EN NU FF RUSTIG! Anders spuug ik de hele boel onder.

Zometeen ff lekker douchen en dan doe ik een lange maxi dress aan, dan hoef ik ook geen broek uit en aan te doen ben ik lekker snel.

12. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Spannend Nala! Heb er vertouwen in!

13. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Spannend Nala... succes straks met de echo!

14. MysteriousG

Spannend Nala! Het zit vast en zeker goed meid ;) hoelaat moet je?

15. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Och en dan komt er nog bij dat ik gister een gerecht heb gegeten met echt megaaaaaa veel knoflook.... Oeps dus ik stink echt een uur in de wind.

16. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    @mys kwart voor 4 pas omdat ML moet werken. Bah rot tijd zo laat. Maargoed ik probeer mezelf af te leiden, zometeen naar de winkel wandelen ipv met de auto.

Ik heb diep van binnen ook wel vertrouwen erin, maar toch haha. Hopelijk heerlijk het weekend beginnen.

17. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Ik duim voor je mee nala!;)

18. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Zweethandjes. Nu pas douchen haha stel alles uit en doe alles extra langzaam. 3 uurtjes te gaan!

Whaaaaa en me gevoel word steeds beter en me zenuwen redelijk onder controle. Pfffoeeee.

19. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Succes nala bij je echo straks:D

20. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Dank je wel lieverd! Nog anderhalf uur dan weten we meer.
    Ben blij dat ze het riool volgende week een dag afsluiten hier en niet vandaag. Hang er alleen maar boven. Brrr.

Deel Deze Pagina