Ik heb 2 pakjes in mn tas zitten. Shirtje broekje mutsje sokjes en slofjes.. Weet nog steeds niet welke ik meeneem hihi ben steeds aan t veranderen heb er 4 die ik zoo schattig vind haha dus kan niet kiezen. Hier nog steeds een baby in mn buik! Ppff dag 3! Wel gisteravond veel voorweeeen gehad hoopte dat het door zou zetten maar helaas het stopte weer toen ik in bed lag. vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen
Lastig he mami. Alle pakjes zijn zooo schattig! Nog ff meid en dan heb je je kleine ventje kan echt niet lang meer duren. Vanmiddag even vragen of ik alle babykleertjes bij me schoonsis op kan halen. Dan kan ik kijken wat ik leuk vind en wat niet. Gelukkig hebben we een beetje dezelfde smaak hahaha.
Ja is erg lastig allemaal haha! Ik heb nu 2 setjes en toch maar een boxpakje erin even kijken wat ik aan doe als ie er is
Hello dames, Wat een stilte hier zeg!! hier nog steeds niet bevallen grr! Morgen weer afspraak bij de gyn..
Uhhh net iets heel raars!! Lag op de bank, moest hoesten en voelde wat lopen, snel naar de wc gegaan en er liep zo vocht uit!!!! Het ruikt niet apart ofzo?! Nu twijfel ik of mn vliezen zijn gebroken of dat het afscheiding is!! Zag er wel wat wittig uit dus dat zou afscheiding betekenen.. Als k op mn hand blaas komt er niks denk ik maar als ik hoest wel heel klein beetje.. Mmmmmm ik twijfel!! Nog eventjes aankijken en blijven liggen natuurlijk haha anders ga k t ziekenhuis bellen. Whaaa spannend!!
Zoo nou its happening!! 2de golf/straal en nog een natte broek toch maar even gebeld haha! Dus op naar het ziekenhuis dan zien we wel wat er gebeurd.
Heee liefje. Reuze spannend. Ik duim voor je en heel benieuwd! Hoop natuurlijk dat het ke vliezen zijn. Heel veel succes you can do this! Xxxx
Morning girls, Ik ga even ego doen sorry, sinds gisteravond verlies ik veel waterige afscheiding (denk ik) me broekje is steeds nat. Ook heb ik krampen rondom me vagina, soort beurs gevoel kan het niet zo goed omschrijven. Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad? Ben gelijk zo bang dat ik misschien vruchtwater lek ofzo... Maak me vast zorgen om niks maar toch vind het een beetje eng..
Super mami! Eindelijk!!!! You goooo girl! Joyce, bij twijfel je vk bellen die komt dan naar je toe! Ik heb sinds een week mega waterige afscheiding en menstruatie kramp. Maar het voelt als ik het tussen me vingers doe stroef dus het is geen vruchtwater (probeer dat eens). Maar toch ff je vk bellen dan komt ze even controleren kan geen kwaad.
Hello.. Nou ctg gehad die was top. Nu moest ik vruchtwater opvangen, en nu komt er niks! Ggrr haha de gyn kwam net die denkt aan een hoge vliesbreuk, omdat t mannetje nog helemaal hoog zit. Ppff word een laaaaange dag
Hahahaha maar het einde is nu echt in zicht mami. Even kuchen op de wc? Geen idee wat je allemaal kan doen om het op te vangen. Maar hoe zit dat nu dan als je kleine ventje nog niet ingedaald is? Daalt hij in op het moment dat je sterkere weeen krijgt of pers je hem vanzelf vast? (Dat klinkt echt raar hahaha)
Ja, hoest me een ongeluk! Thuis gutste het er constant uit en nu niks grr.. Ben zelfs stiekem gewoon rondjes in de kamer gaan lopen haha! Met indalen tja geen idee als je vliezen breken zou je kindje naar beneden moeten zakken en als een stop zeg maar t vruchtwater tegen houd. Maarr dit mannetje zit nog hoog en ik verlies elke keer scheuten vocht naja nu niet dus.. Ggrr lijkt me sterk dat het afscheiding was, afscheiding plakt? Had k gelezen dit plakte dcht niet maar het rook ook naar niks dus ik weet het niet hoor hihi! Zal het zo wel horen
Jaa afscheiding voelt stroef en plakt als je je vingers een paar keer tegen elkaar aandrukt en ruikt roestig (of is dat mijn reuk?) klinkt alsof ik altijd aan me afscheiding ruik hahahaahaha. Mys en miep hoe is het met jullie prinsesjes? Zo even een belly shot gemaakt. 15 weken.. Man man man wat ben ik verliefd op me zonnestraaltje.