@ Nala, bij mij paste maatje 62 er niet meer bij @ Joyce, ik had ook veel afscheiding, maar die was wit en niet waterig, gewoon bellen! Als het kan de afscheiding opvangen met kraamverband (vk gaf bij mij aan een zo goedkoop mogelijk vreband te gebruiken, want als het mega absorberend is kunnen ze het niet goed bekijken) @ Mami... spannend!!!!!!! Ik ben zo benieuwd naar jullie mannetje en nu zal het niet lang meer duren & hier... voedingperikelen: verslikken, onrustig drinken, veel boeren hikken en hoesten, krampjes... bah bah ... we zijn nog even met de oplossing bezig. We hebben een beetje johannesbroodpitmeel in de voeding gedaan en nu drink onze dame weer rustig en netjes, maar de krampjes zijn er nog steeds en daar heeft ze veel last van, zodadelijk wat halen daarvoor. Ik hoop dat ze dat gewoon bij het Kruidvat hebben
@ Mami... was het nu vruchtwater of niet? Een vriendin van mij had ook een scheurtje bovenin het vlies. Die verloor iedere keer een beetje vocht (veel minder als jij), en toen stopte het ook... zij dacht dat het wat anders was en heeft pas de volgende dag de vk gebeld. Na controle vk braken haar vliezen volledig, maar uit onderzoeken in het zkh bleek dat ze als langer dan 24 uur geleden gebroken waren.... als ik jouw verhaal zo lees lijkt het me sterk dat het geen vruchtwater zou zijn....
Hannah was ook niet ingedaald, maar daalde in met de weeën die ik had... toen hadden ze mijn vliezen nog niet gebroken
@miep wij hebben bij de kv infacol gehaald voor de krampen. Sinds ze t gebruikt nergens mr last van @mami hahaha wat een draakje zeg komt goed meid, je bent er bijna @joyce blaas eens hard op je hand. Als je dan vocht verliest kan t vruchtwater zijn. Ik had ook veel vochtverlies tijdens mn zs maar was gewone afscheiding. Toch ff de vk bellen voor de zekerheid kan geen kwaad @hier mn borsten maken veel meer melk aan dan kleine op kan! Ik sta op springen haha.. denk dat t komt omdat ik eergisteren heke dag gekolfd heb ofzo... ze had eergisteren trouwens in de nacht weer de borst hied gepakt and we're back to bv ben zooooo blij misde haar zo lkkr tegen me aan
Hoi meisjes even een update! Ben nu opgenomen op de kraamafdeling, daar moet ik nu wachten op de weeen.... Ze wachten tot 72 uur dus tot overmorgen als er dan nog niks is dan word ik ingeleid.. Maar goed! Afwachten maar weer... Tis hier zooooooo saai!
@mami 72 uur is echt laaaang hopelijk zet t snel door! Inleiden lijkt me geen pretje @miep haha ik geloof van wel ben nu wat aan t kolven en ga t hier bij mama invriezen dadelijk gaan we toch de stad in en krijgt ze de fles buiten. Komt mij goed uit zo
@ Mami jeetje zeg 72 uur.. echt lang.. wat moet ja al die tijd in de het ziekenhuis haha! Ik zit hier dus op me werk met een boterhamzakje tussen me benen hahah! Ik moet het opvangen en dan straks naar de verloskundige want die wil het testen of het vruchtwater is ja of nee. Ze wilde me wel zien namelijk, maakte zich toch wel een beetje zorgen. En dan duurt wachten weer zo lang he..
72 uur... Jemig wat lang zeg... Nou hopen dat je weeen goed opgang komen! Mys fijn dat de bv weer goed gaat! Hier: uitgeteld op de bank. Heb van alles moeten verschuiven in de babykamer en van alles weg moeten gooien. Ben kapot! Vanavond gaan de meubels erin! En dan rest ons alleen nog schilderen en kleine dingetjes halen!
He meiden even een vraagje? Vandaag 15 weken zwanger, me baarmoeder zit ter hoogte van me navel en de beeb is inmiddels 16 cm lang. Is het nu raar dat ik denk dat ik 16 weken ben ipv 15????
Oke nevermind. Net de vk gebeld en ze heeft even voor me gekeken. En ik krijg zowaar 3 dagen cadeau. Dus 15.3 wkn vandaag. Ook leuk. Mja was goed dat ik even belde dan gaan ze de 20wkn echo even goed in de gaten houden of ik dan niet weer voorloop op groei want anders krijg ik extra echo's
Ooh ik hoop dat mami aan t bevallrn of inmiddels al bevallen is! @joyce al wat nieuws meid? @nala als hij maar niet achter loopt op de groei is t geen probleem toch? @hier weer bezig met een ronde bv... mn dag bestaat uit voeden, verschonen en vertroetelen en daar tussen in huishouden/koken en heeel af en toe rust pakken. Ik ben echt op vandaar dat ik wat minder actief benn hier...
Mys klopt maar een week voorlopen mag ook niet. Hooguit een paar dagen voorlopen maar 7 dagen is teveel. Als ik dan bijv 2 weken over tijd zou lopen 6 januari (en dan nog 2 weken) betekend dat dat ik 3 weken overtijd zou zijn en dat is gevaarlijk. Hoop ook dat de bevalling in gang is of al klaar! Erg spannend weer. Daarna resten alleen Joyce en ik nog maar dat duurt nog eventjes hahaha.
Mys het is niet zo gek dat je moe bent. Het is allemaal wat. Je hele leven verandert als je kleintje er is. Geniet er lekker van.
Hoi meisjes, Helaas nog steeds niet bevallen!! Weeen komen sinds vannacht wel maar onregelmatig ppff soms krachtig soms zwakke weeen! Aarghh waarom duurt het allemaal zo lang! Ben er zoo klaar mee kleine slaapjes vannacht ben doodop!! hopelijk is het snel over ben zoooooo moe!