Hoi meiden! Alles is goed met die kleine man, ik moet het wel in de gaten houden want het kan soms met vlagen toch lekken (als er een lek is). Maar voor nu gaan ze er vanuit dat het komt door de warmte. Ben dus weer even gerustgesteld toch wel fijn dat ze zo serieus met je om gaan. @ Mami nou het word al een behoorlijk lig zo, hopelijk komen je weeen snel op gang en kun je dat mooie kereltje van je op de wereld gaan zetten! @ Mys dat maakt niet uit toch, neem lekker de tijd voor je kleine meid en zorg maar dat ze goed eet! Dat is het belangrijkste wij kunnen wel even wachten hoor! @ Nala leuk hoor die kleertjes!
He joyce fijn dat alles goed is! Mami hoop dat je vandaag nog bevalt, dan heb je je kleine ventje lekker in je armen. @baby's closet alles moet nog gewassen worden maar het ging en lag allemaal in mijn kast en dat past niet zo goed hahaha.
@joyce zeker fijn dat ze je serieus nemen. Gelukkig dat alles goed gaat met jullie : @mami hopelijk zet t door! Ik duim voor je meid. Nog ff en je kan heerlijk genieten van je ventje
Hoi meiden, Na een super heftige en snelle bevalling van 4 uur is onze kleine man geboren. Zijn naam is D.anell. Wij zijn echt super trots! Nu even fljnk uitrusten en even deze bevalling verwerken want het was net een sneltrein die voorbij ging.
Yaaay gefeliciteerd mami!! wat een mooie naam geniet er lkkr van Wel fijn he zo snelle bevalling of heb jij t anders ervaren? Ben benieuwd naar je verhaal
Jeeeeeej van harte gefeliciteerd met jullie ventje. En wat een geweldige naam! Geniet ervan en kom lekker bij! 💙
Mami wouw wat fijn zo'n snelle bevalling, nu bijkomen en heerlijk geniet van jullie zoon met een super stoere naam!!
Zo grappig. Als manlief zijn hand op me buik legt word die kleine helemaal wild. Nu al gek op zijn papa! Papa voelt natuurlijk nog niks maar ik wel. Suprr genieten!
ja, ik heb ook jeuk gehad, wel wat later, maar mijn huid werd daar werd voor de tweede keer opgerekt...
Oeh zal ff flink smeren dan! Mami wat heb jij een plaatje op deze aardkloot gezet zeg. De wereld word elke geboorte een stukje mooier! Joyce ben jij er al helemaal uit met de naam voor je kleine boefje?
Hoi meisjes Even snel een berichtje van mij! Het gaat super met de kleine man, bv gaat toppie hij drinkt als een tierelier😁 helemaal goed dus. Sinds gisteravond al lekker thuis dus ga vandaag lekker genieten van de rust! Zal snel even mn bevallings verhaal neerzetten hier
@ mami wat heerlijk dat jullie alweer thuis zijn en dat de kleine man het zo goed doet! Lekker rusten van de bevalling en genieten van je kleine spuit! @ nala ja wij zijn er denk ik wel zo goed als uit. Alles kan nog veranderen natuurlijk, hormonen niet te kort he haha maar voor nu staat het vast.
Mami wat fijn dat alles goed gaat met jullie en de bv lkkr rusten en bijkomen maar @hier we hebben eindelijk voor t eerst door kunnen slapen. Klein meid sliep van 12 tot 6! Daarna van 8 tot 11.30 heb heerlijk bij kunnen tanken hopelijk was t niet eenmalig
Zooooo, ik ben klaar voor het najaar en de winter. Net even de noppies webshop leeg geplunderd... leuk zeg, zo'n sale... vanmorgen ook in het centrum geshopt, maar kon niks vinden, en als ik iets leuk zag was haar maat weg... nu verschillende leuke setjes! Blij mee !