Op naar geluk en een prachtige toekomst (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Miepske1980, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Denk dat die kleintjes ook mega last van de warmte hebben.
    Maar kan je niet kolven Mami? Net als wat Mys deed?

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@joyce fijn dat alles goed gaat meid ;)

@nala ik hoop dat zszwemmen de pijn kan verlichten... wel leuk om samen zwanger te zijn en alles samen kunnen doen/delen ;)

@mami hahaha zo voel ik mij nog steeds, maar komt nu gelukkig wat meer regelmaat in :) kan ook een regeldag zijn geweest he. Hoe is t nu met je koortslip? Ml heeft er sinds gisteren ook al last van pffff zoooo vervelend!!

@hier handen vol met de kleine meid, maar ik geniet :)

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hey allemaal.... gelukkig de komende dagen wat minder warmte. Onze dame heeft er 2 dagen veel last van gehad en haar voedingsschema omgegooid. Maar nu drinkt ze weer gewoon haar flessen om de 4 uur, en slaapt ze 2 tot max 3,5 uur tussendoor.

Wij hebben een paar rommelige dagen gehad ivm krampjes. Echt zielig. Onze dame begint dan aan haar fles, maar begint dan halverwege te huilen van de pijn, begint dan te persen etc, en drinkt haar fles niet goed leeg. De infacol hielp helaas niet....

Nu hebben we iets anders gevonden: Kindicol van VSM, zorgt ervoor dat kindjes makkelijker kunnen poepen. Gisteren mee begonnen, en ze heeft zowel gisteren als vandaag gepoept zonder te huilen. Hopelijk zet het zo door!

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; nee ik ga vanaf volgende week af en toe klein beetje kolven om te oefenen met een flesje.

@myst; koortlip gaat beter:) is nu zo n vies korstje bah! Hopelijk is t snel weg dan kan ik weer lekker kroelen met mn kleine meid en mannetje!

@hier; vandaag alweer de laatste dag kraamzorg! Echt een top vrouw! Vind het jammer dat het voorbij is. Oja en nog op de valreep.... Spruw.... :(

5. MysteriousG

@miep ooh wat goed! Waar heb je t gehaald? Hier huilt ze ook altijd als ze moet poepen! Wil t ook wel proberen :)

@mami oooh zielig :( hier is de spruw net weg... vandaag laatste dag van kuur. Hopelijk blijft t ook weg!

6. MysteriousG

Vraagje: wat kan je doen tegen babyacne?

7. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; kun je niks tegen doen. Absoluut niet aanzitten dat is wat ik heb meegekregen bij mn dochter toen.

8. MysteriousG

Hoelang duurt t tot ze wr weg zijn? Ze heeft er niet veel maar krabt altijd in haar gezicht als ze overstuur is of moet poepen. Nageltjes vijl ik al, maar ben bang dat ze t erger maakt met haar onhandelbare handjes...

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij met 2 weken was alles weg bij haar.

Wat ik ook wel eens deed als ze onrustig was met krabben in haar gezicht deed ik sokjes over dr handjes hihi! Maja het is nu ook wel warm he daarvoor. Mijn dochter sliep ook met sokken over haar handjes haha! Anders ging ze echt niet slapen. :D

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    De puistjes krijgen ze van de hormonen die ze tijdens de zwangerschap binnen krijgen, het is een teken dat de hormonen haar lichaampje verlaten... onze dame heeft ook een tijd lang 4 kleine witte puistjes op haar kin gehad, vorige week zaten er nog 2, en ik zie nu dat ze verdwenen zijn. Gaat dus vanzelf weg

Kindicol van VSM heb ik bij de Etos gekocht, maar ze zullen het ook wel bij het KV hebben.

Hier krabt ze ook - als ze boos is - in haar gezicht. Ik probeer ook haar nageltjes goed bij te houden, maar ze vind het echt niet leuk als ik met haar vingers bezig ben. Gelukkig doet ze het niet in haar slaap of als ze op haar buik ligt... echt alleen in de wipstoel, op de rug liggend en tijdens het verschonen (dan wordt ze ook heel boos!).

Onze dame heeft trouwens nu 2 nachten op rij bijna 8 uur geslapen, zo blij mee... want dan slaap ik ook circa 7 - 7,5 uur en dat scheelt veel. Ik moet van ML in de middag een uur slapen, maar meestal kom ik daar niet aan toe of heb ik geen zin

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miep; wat lekker zolang slapen! Heerlijk!

12. MysteriousG

@miep heerlijk meid! Hier slaapt de kleine max 6 uur door! Ook erg tevreden mee :D daarna voeden en slaapt ze nog zo'n 3 uur. Ik ben niet mr moe :D

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier slaapt de kleine ook best goed. Laatste voeding rond 12 uur daarna half 4 ongeveer dan rond 8 uur weer. Best goed te doen:D al ben k nog wel moe hoor! En moet ik smiddags echt nog even slapen haha.

14. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    He lieve meiden.
    Beetje stil vanaf mijn kant. Morgen een crematie van manlief zijn ex schoonmoeder. Vanavond konden we een laatste eer bewijzen (ik ging mee voor steun) en dat werd erg gewaardeerd vooral omdat ik toch mee gekomen was.
    Om 9 uur worden we verwacht dus als jullie dit lezen dan hebben wij de uitvaart.
    Me arme schat zit helemaal stuk, erg heftig allemaal.

Dit maakt je erg bewust van het eigen contact met je dierbaren.. Zo gek. Pfff

Nu proberen te slapen. X

15. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte nala!

16. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Zo meiden. Heftige dag achter de rug.
    Even de tijd voor elkaar genomen vandaag ook. Even geluncht op neutraal terein.

Helaas is het zo erg met me stuitje nu dat zitten niet meer gaat, en liggen nog redelijk .
    Kleine man is heeeel druk in me buik dus lekker genieten.

17. MysteriousG

Heftig Nala! hoe is t nu met je? Al wat bij kunnen komen?

18. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    He meiden.
    Hier alles goed. Op stuit na. Maargoed vandaag even keihard door die zure appel heen gebeten en het huishouden opgepakt!
    Morgen weer verder met de rest van het huis. Nu even op de bank liggen want kreeg krampen en harde buiken die zijn nu weg.

Hoe is het met jullie allemaal?

19. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hey allemaal. Hier wateroverlast. In de berging staat een laagje water. Als onze dame zodadelijk slaapt gaan we polshoogte nemen. Ws valt de schade mee, want ik had alle spullen al ophoog gezet.

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; rustig aan he!! Laat je mannetje maar even wat doen in huis dan... Harde buiken en krampen zijn signalen dat je te veel doet!

@miep; jeetje ik zag het op fb! Man man wat een water zeg! Hier wel regen maar t kwam ook weer niet met bakken naar beneden. Hopelijk is de schade beperkt gebleven.

@hier; hier had ik even een bedrijvig dagje. Dochter die oervervelend was! Hele dag binnen natuurlijk omdat het regende. Kleine man die veel wakker was en vaak wilde drinken.. Hij slaapt nu gelukkig sinds een half uurtje.. Tussendoor nog even beetje opgeruimd, kledingkast wat in elkaar gevogeld.. Ppff ben bekaf haha!! Gelukkig heb ik geen huiler als baby anders kwam k echt nergens aan toe!

Is jullie baby ook zoveel wakker? En als ie veel wilt drinken (soms km t uur) is dat clusteren of regeldagje.. Weet niet zo goed t verschil?! En mn borsten zijn opeens zacht, niet meer echt stevig?! Ben zo bang dat ik niet genoeg melk heb, straks heeft die kleine harstikke honger ofzo!

Deel Deze Pagina