Jeetje miep! Ik zag het op FB voorbij komen. Hier wel enorm veel regenval maar niks staat blank. Gelukkig! Morgen een box ophalen van Bopita. Een zwarte erg mooi! Net weer een Bellyshot genomen. Pfff dikkie hahaha.
Ja groeit hard joh! Buik zit ook in de weg met sommige dingen! Heb vandaag daarin tegen wel 5x in 15 min voorrang gekregen van auto's! Wat zijn mensen opeens vreemd vriendelijk als je met een toeter loopt
@Mami ik denk dat je met regeldagen te maken hebt. De kleine dribkt je borsten leeg om je productie op te peppen gewoon lkkr vaak aanleggen. Voor je t weet be je weer een melk koe Clusteren is meer als de baby gewoon vaker bij je wilt zijn @miep jeeejtje ik zag t op nieuws! Hoop dat de schade beperkt is.... @nala mooie toet meid geniet lkkr en idd goed je rust pakken @hier voel me sinds gisteren niet zo lkkr pffff.. alle gewrichten doen pijn en had weer last van rugweeen??? Ook paar druppels bloed verloren... heb ook een barstende hoofdpijn en super pijnlijke borsten
Hihi.... met een kinderwagen krijg je ook veel voorrang! De komende jaren dus veel voordeel in het verkeer. Mooie buik Nala. Mami, ik geef flesvoeding, dus dat is natuurlijk heel anders dan bv. Hier voedingen om de 4 uur, en dan slaapt ze 2, tot 3,5 uur. Ze is nu wel op een punt dat ze meer wil drinken, maar dan voordat ze dat punt bereikt is te moe is om te drinken. Dan valt ze dus tijdens de fles als een blok in slaap, wordt na een half uur boos wakker en drinkt dan nog eens.... in het begin had ik dat niet door en had dus al een heel scala aan mogelijke oplossingen geprobeerd voordat ik bedacht had dat ze misschien nog wil drinken: schone luier, op buik in box of bed, tig keer fiepje geven, in bad, in schommelstoel.... Vergeleken met de oudste (die at heel slecht, een slanke baby) is het een mooie mollige baby. Gisteren een deel van de kleding maatje 56 opgeruimd want daar past ze niet meer in... ik had nog weinig zomersetjes maat 62, dus de gekregen VVV bon en hema bonnen daaraan besteedt.
@myst; oke dat zijn dus regeldagen ppff wat vermoeiend zeg! Haha ik dacht wat krijgen we nou weer, mn borsten leken wel slappe zakjes😁 vannacht wilde hij ook al vaker drinken dus vanmiddag maar weer even inhalen. @miep; met flesvoeding is het inderdaad anders dat weet ik nog wel van mn dochter... Maar jeetje wat groeit je meisje hard😁 goed hoor! @nala; haha ja dat voorrang krijgen is inderdaad handig he! Geniet maar lekker van je buikje!
Hoi meiden, Had even een paar drukke dagen dus niet online geweest. Was gister jarig en heb dat zaterdag gezellig geviert met familie en vrienden. Was een latertje laatste gingen om 3 uur weg haha, maar het was gezellig! Hier gaat eingelijk alles nog harstikke goed, alleen is moet ik goed in de gaten houden dat ik vaak genoeg ga plassen want ik verlies dus urine (de vorige keer dacht ik natuurlijk vruchtwater maar het is dus urnine, schaam me kapot) ook tijdens me verjaardagsfeestje moest me dus omkleden halverwege hahaha. Ach lekker fashionable! Ben blij dat het hier ook met iedereen goed gaat en de kindjes al een klein beetje regelmaat in hun voeding krijgen en dus de mama's ook weer wat uitgeruster zijn!
Nog gefeliciteerd joyce! Lastig die urine verlies zeg! Hier nog geen regelmaat hoor!😆 maar echt moe ben k ook niet.. Doe gewoon nog steeds mn tukkie smiddags en dat gaat prima zo! Whaa meiden volgende week eindelijk mn kinderwagen!!!!😁😁
He joyce. Gefeliciteerd nog 😃😃! Erg vervelend dat urine verlies! Ben je nu aan de Tena's? Schijnen heel goed te helpen. Just in case haha. Mami eindelijkkkkk plaats je even een foto als je hem hebt? 😍 Hier vet emotioneel, je lacht je rot op mij. Net weer een stukje op babysite.nl geschreven. Zo leuk om te doen💙. Me geheugen is ook een zeef want ik wil op iedereen antwoorden maar ben nu al vergeten wat... Grrrr.
@ Mami lekker toegeven aan die tukkies dan! Lekker doen! En fijn eindelijk je eigen wagen! Counting down the days! @ Nala nee geen tena's zo min mogelijk gebruiken word geadviseerd niet goed voor de vagina ivm afscheiding enzo. Maar ik heb het gelukkig ook niet elke dag (tis pas 2 keer gebeurd) verder wel met niezen maar dan gewoon goed aanspannen die spieren haha. Alleen als die kleine in me buik iets doet denk haha, zorg gewoon dat ik vaak genoeg ga plassen, die laatste 10 weken moeten te overzien zijn haha.
http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/528120-hulp-gezocht-vernoeming-naar-opa.html#post17390308 Kunnen jullie mee helpen??
Hallo meisjes Weer een mooie dag voor de boeg! Helaas moet k wachten tot de auto klaar is die in de garage staat morgen komt de wijkverpleegkundige langs dus ben benieuwd hoeveel t mannetje nu weer weegt. Verder ben k zoo moe ppff weet niet hoe het komt maar kan de hele dag wel slapen zzzzzz! Nog steeds op zoek naar wen borstkolf, zijn er zoveel ik weet gewoon niet welke ik moet kiezen, vraag t morgen aan de wvp Verder heb k last van te veel melk, mn toeschietreflex is veel te heftig voor t kleine mannetje, dus verslikt zich elke keer en het is dan 1 zooitje want t spuit er gewoon uit! Nu koppel ik em maar af en laat de ergste stroom maar even gaan want dat mannetje kan t gwoon niet weg krijgen! Erg lastig weer. Hoe is t met de buikjes?? En met de babys?? En met jullie natuurlijk meiden
He bah mami van de auto! En wat vervelend dat je zo veel produceerd. Gelukkig kan je terrecht bij de wvp! Hoop dat ze goed advies kan geven. Buikie groeit goed! Kleine man beweegt zo heftig dat ik gister schrok want me hand bewoog gewoon op me buik! Na de schrik kon ik er een uur van genieten maar wou ML niet wakker maken want geheid dat ons boefje dan stopt met schoppen. Dus vanmiddag maar even proberen als we rustig op bed gaan liggen haha.
Nou mami. Ik kreeg net op straat een keiharde trap tegen me rib aan. Het deed echt heel veel pijn. Heb er nu nog last van. Ben blij als ik de 20 weken echo heb gehad want volgens mij ben ik echt veel verder zwanger. Anders kan die nooit zo hoog schoppen. Maar auw wat deed dat ff gemeen zeer zeg. En dat voor zo een kleine ukkepuk
@ Mami wat vervelend voor de kleine man dat je zoveel melk geeft, zo zie je maar wat voor dingen je weer tegen aanloopt als die kleine er eenmaal is haha! @ Nala jij kan die kleine dan al vroeg goed voelen zeg, ik had dat echt pas veel later. Maar inderdaad wat mami zegt hij verbouwd hier ook echt de boel van binnen af en toe. Dan doet het ook echt gewoon zeer, maar het gaat om het eind resultaat haha! Ik zal ook eens binnenkort een foto van me buik maken, heb ik al weer veel te lang niet gedaan... schaam!!! Denk dat het ook komt omdat veel mensen de opmerking maken dat ik zo groot ben en of het er 2 zijn bla bla bla.. stomme mensen haha! Iedereen fijne dag verder.. mijn werkdag zit er weer op.. werk lekker van 10 tot 4 (heeft me werk me aangeboden, en daar zeggen we geen nee tegen natuurlijk haha)!
Mami, ik heb een enkele electrische borstkolf van avent te koop staan . Zit ook het Via-systeem bij van de handkolf (handkolf was kapot en dit systeem past ook op de electrische, extraatje dus). Laat maar weten of je interesse hebt ....
Aaawh hoop dat ze er niet teveel last van zult hebben miep! Sterkte morgen.. Vind dat altijd zo zielig 😔